Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Oktober 2010

KESAN BURUK AKAN SAMPAI





BADAK MELINDUNG CAHAYA MATAHARI



KESAN BURUK JIKA BN HILANG KUASA – mkini

Najib Razak mengingatkan bahawa kehilangan kuasa memerintah oleh kerajaan BN boleh mendatangkan kesan buruk terhadap pembangunan dan kebajikan rakyat.

Najib berkata oleh itu rakyat perlu bijak menggunakan peluang yang ada dalam membuat pilihan kerajaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit… MEMANG KESAN BURUK AKAN BERLAKU…. kah kah kah..

woit... SELURUH MALAYSIA WAJIB BERSEDIA...kah kah kah...

kah kah kah... KESAN BURUK INI AKAN MENIMPA MALAYSIA.... kah kah kah..

woit…KESAN BURUK PERTAMA... RAZAK BAGINDA KENA ULANG BICARA…. kah kah kah..

kah kah kah….LAGI KESAN BURUK... KOMISEN KAPAL SELAM KENA PULANGKAN PADA KERAJAAN… kah kah kah…

kah kah kah…. TAMBAH KESAN BURUK...DUIT PETRONAS AKAN DU AUDIT UNTUK KALI PERTAMA… kah kah kah..

kah kah kah… KESAN BURUK LAGI...LAPORAN KEEWANGAN SUKOM 1998 AKAN DI BAWA KE PARLIMEN…. kah kah kah..

kah kah kah….INI KESAN BURUK....BALA BOLEH PULANG KE MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI KESAN PALING BURUK...SIRUL DAN AZILAH BOLEH ULANG BICARA…. kah kah kah..

kah kah kah…. BETUL BETUL KESAN BURUK RAJA PETRA BOLEH PULANG KE MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…. KESAN YANG LAING BURUK...MALAYSIA AKAN CERAH…..kah kah kah..

kah kah kah... KERANA MATAHARI TIDAK AKAN TERLINDUNG OLEH BADAN GAJAH BIK MAMA…. kah kah kah

29 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Tun Razak yang buat ucapan ini mungkin Orang melayu dan rakyat pada masa tu akan percaya.
Pada tahun 2010 anaknya yang bercakap macam ni rakyat Malaysia bukan saja ketawa tapi mereka kata pppiiirrraaahhh.....

cicit ngah layor berkata...

Teman nak tambah satu lagi: SATU LAGI KESAN BURUK...PUSAT TAHANAN POLOITIK DIKEMUNTIK RUNTUHHH..kah kah kah....Abih tu arman brehing nak letak dimaner.......kah kah kah

FileHippo berkata...

Pilehanraya umum yang ke-13 akan diadakan serentak dengan pilehanraya negeri serawak pada mac 2011 musim cuti sekolah. Kepada rakyat semua, sila bersiap sedia.

Holden Caulfield berkata...

Dah Sukan Komanwel Delhi 2010 dah..12 tahun dah..

KL 98 tak bentang-bentang lagi bajet kat Parlimen kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

kalau UMNO/BN tumpas...kesan buruk hanyalah pada UMNO/BN..... rakyat sekalian akan maju !!

Kalau PR berkuasa, ramai geng UMNO/BN akan dibawa ke muka keadilan pasal rasuah, rasuah dan rasuah !!

Aa berkata...

Power betui blog ko, tak berani aku nak komen apa apa, ish ssyyyyyyyy....

Tanpa Nama berkata...

UMNO ex PM and current singing same tune only ex PM Malay will lose power Najib the rayak will lose the un noble projects. All in the interest of mark up projects. Both have seen the falling of BN and they are now both worry One the law will go for them the other no more mark up ringgit.

Tanpa Nama berkata...

kesan buruk kpd mereka...

kerajaan rasuah yg dah banyak msalahgunakan kuasa ni wajib dibicarakan bila rakyat mmerintah.


rakyat sangat2 teruja mtunggu kamu tokoh2 amngok-be end dibicarakan di mahkamah rakyat...

ha ha ha berkata...

Hang ni TT..tak faham..

Ni Najob pesan kat hardcore AMENO dan Makcik FELDA..yang dok percaya Utusan Malayau, Berita hairan dan Bullet-tin Ultraman supaya jangan Sabotage Parti Ameno..kalau tak AMENO lingkup, kalau Ameno Linkup ..mana depa nak dapat Duit terpijak bermusin pilihanraya ..ha ha ha.

Dia tak pesan pun kat kita yang otak geliga ni...ha ha ha

Luke Skywalker berkata...

Kesan terburuk: Blog TUKAR TIUB menjadi blog paling POPULAR di MALAYSIA! Kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Mendatangkan kesan buruk kepada syarikat-syarikat pengendali tol, kerana perjanjian-perjanjian konsesi tol akan dikaji semula dan dibuat perjanjian baru yang lebih adil dan kesan baik kepada rakyat jelata terutamanya aku yg tiap-2 ari byr kena byr tol.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah lawak dowh.i like tt!

Tanpa Nama berkata...

aku duduk felda senang je..

tak perlu kerja tiap bulan dapat duit free..

pergi mampus lah sama pakatan rakyat..

nak fitnah felda bukan2 watpe?

haha..aku tetap pangkah UMNO gak..haha

aku kasihan kepada kalian di bandar yang kerje pagi sampai malam

dah tua idup merempat..haha mampus la korang pakatan rakyat semua

HIDUP UMNO

Tanpa Nama berkata...

banyak lagi ....... PKFZ, Double track, .........

agas berkata...

yes...rakyat nak sgt kesan buruk yg hang dok cakapkan najib oii!

tak sabar kami rasa...

Tanpa Nama berkata...

memang betul, bila Bala pulang ke m'sia akan bawa BALA pada bik mama dan isteri kah..kah..kah
yang paling buruk beraheng katok masuk Pakatan tibai Perkasa plak..ikut sama dia masuk pakatan madey n keluarga betul2 buruk tu..sebab dia dah makin buruk sama mcm besi buruk, paper lama...dan tibai perkasa sama utusan kah...kah...kah..itu bukan saja buruk, dah jadi beruk kah..kah..kah

Razak berkata...

''Dunia melayu akn kiamat.. Melayu kena takut, abis2 pya takut..''-monggol.

Tanpa Nama berkata...

BULLSHIT (taik lembu) yang paling besar daripada Najib. Kesan buruk akan sampai kepada penyangak dan penyamun dan cukong yang selama ini memakan duit rakyat. Ahli politik pemerintah dan rakan sekongkol mereka (bukan semua) yang merelakan perbuatan rasuah dan salahguna kuasa mereka selama ini, PDRM, SPRM, SPR, dan yang sejenis dengan nya akan menghadapi proses undang undang. Itulah akibat buruk yang sebenarnya.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Najib Razak mengingatkan bahawa kehilangan kuasa memerintah oleh kerajaan BarangNaik boleh mendatangkan kesan buruk terhadap pembangunan dan kebajikan kroni.

Tanpa Nama berkata...

...sebab tu kita kena tukar kerajaan umngok yg suka mperbodohkan bangsa melayou ni cepat2...

kalau tak makin ramai lahir melayau bodoh pemalas macam tanpa nama 16:44..

cukup2 lah melayu diganjakan..

Mindakeparat berkata...

ko mmg punk T.T Kah3...

Tanpa Nama berkata...

Woi Tanpa Nama 16:44....hang jgn nak tipu la hang felda..kalau hang dr felda dan sokong umngok...konfem hang buta huruf...tak reti nak membaca dan menaip...apatah lagi nak berinternet...pegi la isap kopek bik mama..kah kah kah...

Orang Kelawar berkata...

Kesan lebih buruk dan teruk ,Najib terlucut jawatan perdana menteri,bik mama menangis tak berlaku mat sembab langsung tak berpeluang jadi perdana menteri hanya jadi pencacai menteri.Eloklahpun untuk meruntuhkan kesombongan mereka.Sesuatu yang berlaku itu ada hikmahnya,jika mereka reti.Masa itu semua pembodek cabut diri and you cannot hear anymore,"baik datok seri,baik tan sri".Semua dah cabut lari berenang menyeberangi sungai kerana jambatan telah dibakar

Tanpa Nama berkata...

Kesan buruknya adalah kepada ahli kumpulan BERUK-BERUK NEGARA yang selama ini banyak membaham harta negara

Kalau BERUK NEGARA tengah kuat, ayat ancaman macam tu tak akan keluar dari bontot seekor ketua BERUK NEGARA

lagi satu.....

orang Pelda kaya raya????
kah kah kah kah

kayap MUNGKIN ade ler

Lang berkata...

kesan buruk tambahan...

melayu tak ditipu lagi oleh gerombolan...

kontraktor2 gerombolan berduyun2 masuk pakatan (sebab pakatan pegang projek)

tokeh songkok terpaksa tukar business

buku sejarah akan dicetak semula

sejarah gerombolan mungkin berulang kembali... tapi watak2 yang berbeza...

Johan 23.01.84 berkata...

ni pulak badak frust tak dpt bershopping sakan lg kahkahkah http://www.dianibeach.co.uk/Hippo.jpg

anti bodoh berkata...

16.44 alai bodohnya..dah lr bodoh nak bodohka orang lain pulak....amno boleh,BN boleh..BOLEH BLAHHHHH

UMNO Bongok berkata...

HAHAHAHA..YA ALLAH YA TUHANKU.. ENGKO CIPTOKANLAH BANYAK2 LAGI MANUSIA BONGOK MACAM TANPA NAMA 16:44 TU..

SUPAYA SENANG KAMI NAK SMASH ITU BODOH PUNYER OLANG...

Itu hari, shahmetal, kene psycho sikik, dia sudah belah.. kendian panglima kampung jemapoh, lari jugak hahahaha... kendian azit jembalang, lari bertelanjang jugak... ini bolo punyer tanpa nama ni pun, mari kita smash juak, kita tengok dia nak lari camana??? hahahahaha

mlkgl berkata...

LANG...

lama tak jumpo ekau lang
ekau dah masuk ameno ko??