Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Oktober 2010

MACAM MACAM DI BUAT UNTUK TIPU MELAYU




DULU TOLONG
SEKARANG POLONG





PENYELEWENGAN FELDA BUKTI UMNO KHIANATI MELAYU – harakah daily

Kemenangan peneroka Sungai Koyan 2 dan 3 terhadap Felda membuktikan bahawa badan berkanun yang dikuasai Umno itu adalah benar-benar pengkhianat Melayu.

Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Pembelaan Peneroka (Tindak), Salahuddin Ayub berkata ianya juga menjelaskan lagi bahawa sememangnya berlaku penyelewengan dan penipuan biarpun dinafikan berkali-kali pihak Felda.

"Kemenangan peneroka Felda baru-baru ini memang menampakkan penyelewengan, penipuan serta salah guna kuasa (oleh) Felda ke atas peneroka."

"Kalau benar Umno mengatakan bahawa mereka adalah pejuang Melayu, 99.9 peratus peneroka yang terbabit adalah peneroka-peneroka Melayu," katanya pada sidang media di Pejabat Agung PAS hari ini.

Beliau mengulas kemenangan kes 10 peneroka dari Felda Sungai Koyan 2 dan 3 semalam.

Mahkamah Tinggi Kuantan semalam memutuskan Felda perlu membayar RM23,800 kepada 10 peneroka tersebut yang dinafikan hak mendapat bayaran tanam semula.

KAH KAH KAH


woit…. DI MALYSIA INI SEBENARNYA BUKAN CHINA TIPU MELAYU… kah kah kah..

woit.. BUKAN INDIA TIPU MELAYU…. kah kah kah..

woit…. YANG TIPU MELAYU IALAH GEROMBOLAN…. kah kah kah

woit… LIMA PULUH TAHUN…. INI LAH KERJANYA… MENIPU…. kah kah kah…

kah kah kah… FELDA FELCRA FULADA FULIMAK…. SEMUA AJEN MENIPU MELAYU….kah kah kah…

kah kah kah… SELESAI GEROMBOLAN TIPU MELAYU… GEROMBOLAN TUDUH ORANG CHINA YANG TIPU MELAYU…. kah kah kah

kah kah kah… CHINA MISKIN.. INDIA MISKIN DAN MELAYU MISKIN MULA GADUH…. kah kah kah..

kah kah kah… YANG SENANG LENANG GEROMBOLAN DAN ANAK BINI… kah kah ah…

12 ulasan:

Lang berkata...

nak buat cam no...

kojo menipu ni lah yang paling sonang nak kayo... dulu kito soring dibagi tau... kalau cino miago tak tipu bukan cino namo eh...

sekarang apo nak dikato...

Tanpa Nama berkata...

aku senang je duk felda..

Dapat belajar free lagi nak jadi pilot sebab felda tanggung..

kau ni menipu je la tt..

sby berkata...

benar betul sah gerombolan tipu melayu

Tanpa Nama berkata...

HARAM JADAH UMNO CELAKA...
PERANGAI YAHUDI LAKNAT....

Tanpa Nama berkata...

SALCRA kat sarawak tipu dayak. BN sarawak pun penipu. Macam gerombolan jugak.

LibangLibu berkata...

Tuan,

bg tau la..

Kavita Singh tu menatang hapa..

Tolong la.. dah tercekik ni.

Suara Hati berkata...

Bro TT,

Kerajaan Kedah dah kena penyakit gerombolan.Semalam, semasa SADA umum
tarif air, alasan2 bangang yg digunakan gerombolan sebelum ni telah digunakan.
-tarif air tak naik tp selaras je
-masih rendah berbanding negeri lain
-dah lama tak selaras
-tak membebankan rakyat

kahkahkahkah...
Petanda awal kerajaan PAS bungkus
dalam PRU 13...
kahkahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

LIBANGlibu kavita singh tu girlfren rajagopal selangor la.

HantamSajalahLabu berkata...

Kono tipu pun makcik tak kisah...
Makcik suko kono tipu. Makcik totap pangkah punyo.

Yours Sincerely,
Makcik Felda

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

Felda Sg. Koyan to LKTP bekas Soljar..baguihla depa lawan pasal isu tanam semula tu ...Lepas ni banyak lagi Peneroka LKTP yang buat tuntutan pasal isu Tanam semula ..ha ha ha..baguih-baguih..permulaan yang bagus untuk menyedarkan Peneroka LKTP

Mat Dangdut berkata...

kalau tak menipu..memang bukan cina la..kalo tak membelit..memang bukan india..kalo tak menindas..memang bukan Israil..kalo tak menipu,membelit,menindas memang bukan melayu gerombolan...yang lagi malang..melayu gerombolan pandai tipu melayu sahaja...

Sudin berkata...

Ade pulak jurucakap utusan melayau dan berita heran kat sini....?

Kalau nengokkan berita muka depan berita heran mau naik angin dibuatnya....TARIF AIR NAIK....

Rupa-rupanya Syarikat Bekalan Air......
Adik-beradik SYABAS juge le.....

Tak berapa nak heran.....tapi yang heran serentak dengan bil air Lembaga Air Perak naik....bukan tarif yang naik...

Ni apa cite menteri besor perak mamak haram jadah ni....bukan pengerusi LAP ke?

Kalau naik tarif nampak terang sikit cara merompak...ni idak...ade ke dalam bil dikatakan selaras dan meter rosak sampai RM106.50...selalu teman bayor RM22.00 je dua bulan...
Ni mesti kes teman kuat main sabun.....

Udah le gitu....ade ke secara rambang meter air orang kampung rosak dalam bulan lapan....kalau teman sorang tak ngape juge...ni idak...lat dua biji buah rumah meter rosak......kah,kah,kah...

Patut le kakitangan Lembaga Air Perak dapat bonus 3 bulan setengah.....kah,kah,kah

Kalau nak menipu buat le macam Syabas ke atau syarikat bekalan air lain......ni macam ada agenda tersembunyi je.....kah,kah,kah
Bagi arahan menipu pun tak betoi...

Yang bagi alasan selaras dan meter rosak tanpa pengetahuan tuan rumah apa hal....????

Apa yang selaras.?Buah pelior dan cedik udah tegang ke.....???

Setan punya menteri besor Perak....!!!udah le gelap haram pulak tu...!!!

Ade ke kume milih wakil rakyat untuk setuju naikkan bil sesuka hati...?
Apa punye tengin wakil rakyat dan ahli gerombolan lanun Umno(B)/Bn milih wakil rakyat yang suka naikkan cukai......!!!
Naikkan cukai idak bekabor pulak tu....macam Midah setan...!!!
Habis orang kampung kena tipu..!