Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Oktober 2010

SODO MEE - BERITA BERGAMBAR




APA YANG BERLAKU DI MAHMAKAH




nota:
saifool berubah cerita
kali ini kena bahan
lapan kali pulak kah kah kah






TUAN DOKTOR MENJALANKAN TUGAS




DOKTOR SIASAT LUBANG SAIFOOL





APA YANG DOKTOR NAMPAK



INI BUKAN LUBANG JUBUR SAIFOOL - INI DUA MULUT SAIFOOL







11 ulasan:

Orang Kelawar berkata...

Betul ke Saifool ni.Biasanya orang kena liwat tak berani tak cakap,malu kat orang.Pasti jadi bahan ejekan.Ini bukan malu malah bangga pulak tu.Ontahla bang Isham,mungkin dah hampir ahkir zaman ni sebab orang berbagga melakukan hal-hal yang memalukan.Saifool ni betul-betul Taikfool.Macam-macam cara orang nak hidup senang,tak perlu berusaha keras dalam kata sebenar.Ngaku buntut kena tibaipun tak apala,dah itu jalan nak jadi glamour.Asyik menipu orang aje keje,nanti buntut tu tak boleh nak duduk meneneh memanjang dan mulut pula dibisukan Allah.Padan muka.Masalahnya bang Isham,oranng Melayu ni,bilo dah bongkak bongke muka baru nak nyosa.Hampeh boto la,Melayu jenis Saifool ni.

cicit ngah layor berkata...

Sayuuuu.Memang sayu aperbiler menteri yg menjager hal ehwal Islam sendiri membantah kes sebegini untuk diadili dgn undang2 Islam.Rendah sangat martabat Islam di Malaysia ni.Tp aper bolih buat,hujah demer diterimer..ikut kater demer ler.Nampaknyer mahkamah ugamer Islam yg ader ni hanyer bulih bicarer hai nikah kawin,khalwat,minum tuakdan ceramah tanpa tauliah jer.Pelik yer.....org yg berkuaser pasai ugamer Islam tak bagi bicarer ikut hukum Islam.Tengokkkk lerrr.

W 7 berkata...

W7
Belum pasti hebat untuk sodo mee episod 2 ini di mana para pakar masih mencari-cari punca bukti yang belum terurai untuk menyakinkan
Gerombolan mengheret Saudara Anuar ke penjara. Yang pasti asas tuduhan tidak belaku dan ia menjadi terlalu lesu untuk pakar-pakar yang terpilih ini bekerja untuk mencapai cita-cita gerombolan. Kita menpunyai masa untuk kita ikuti perjalanan hidup mereka ini yang penuh dengan penipuan dan kita memberi peringatan pada mereka yang belum, akan dan sedang terlibat berhati-hati untuk membuat keputusan.

Tanpa Nama berkata...

hehehe betul ke kena LIWAT bro??

Ntah-ntah di jolok sendiri pakai DILDO??

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

makin den tak cayo ngan umngok! umngok dah sasau masau..kahkahkah..sodomee kuning

UMNO Bongok berkata...

hahahaha.. lawak la tt, kalo cenggini caranya doktor check jubur taik... hahahaha

@shahmetal, ko blom dapat hidayah lagi ka? hahahaha, jangan la malu pulak. meh la kita check lubang jubo kita sama2.. aku stim jugak nih!

Tanpa Nama berkata...

jngan dipertikai kebolehan doktor2 liwat HKL cukup berpengalaman & telah memeriksa jubur lebih dari 20 org mangsa liwat...

ehh...eehhhhh... eeeehhhhh.... ramainya peliwat kat M'sia nih ek!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dulu aku tobat tak caya anuar main belakang...la ni la ni lani ih ih ih aku macam caya tak caya..Ezam pun dah caya dahhhh.Kira nasib dia baik ooo, dia lagi cunnn, tapi ada kena ka tarak?
Tapi tobat aku tak caya...ni mainan raja nak bunuh hang nadim!Kerja makan gaji beb...kalu Dr Burma tu kata tak ada apa apa...depa kan nak caya...depa ligan burma tu sampai hilanggg. Malaysia boleh

Tanpa Nama berkata...

Dalam kes sodok me sepul lahanat ni..
Dogtor pun dah kena beli
Dog lu kena beli pakai kilo ke pakai kati

Macam2 hal kat mesia ni
Mesti nak tipu melayu
Melayu umno ngok juga yang bangang
Dah nak masuk kubur pun kena tipu
pasal pakai kepala lutut untuk ber fikir
Dulu kini dan selamanya la otai2 ni kena tipu

Bos2 umno ngok juga yang kenyang
Pencacai apa dapat
Dapat la ketuanan melayu yang mengemokan bos2

KETUANAN MELAYU KEPALA BANA

Tanpa Nama berkata...

ni sume kerana duit,nk idup senng,rompak harta rakyat,rakyat th,bunuh pembakang,tambah lagi dosa..akhir umngok ni trus melakukan dosa kerana dosa yg pertama td..cian tgk jd camni,ulamak umngok xsedar ke,xkn nk biar pemimpin mereka lalai terus terusan..nti pemimpin masuk neraka dia akan tarik juga ulamak2 ni,x mengaji depa ni..cian btl la

Tanpa Nama berkata...

‎(9:34) Wahai orang orang yang percaya, banyak ketua ketua agama dan pembicara pembicara yang mengambil wang manusia dengan cara yang haram, dan berpaling dari jalan Allah. Orang orang yang mengumpulkan emas dan perak, dan tidak membelanjakannya dijalan Allah, maka janjikanlah kepada mereka hukuman yang amat menyakitkan.