Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Oktober 2010

SENYUM PERANG JUMAAT





CIIIS DERHAKA KAU !





nota:
persidangan perempuan gemok
dari afrika kah kah kah..

nota:
cisss derhaka kau
kau panggil aku mak janda!
mak janda kalau kahwin lebih adri 72 orang
kalau baru tujuh orang lum mak janda lagi kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kesemua 'first lady' tu datang dari dunia ketiga, maka first lady rosmah boleh lah buat tunjuk-tunjuk !!

cicit ngah layor berkata...

Seronok benor ler pasangan demer...Bini buat perjumpaan,laki cari yg slim sikit.Hari2 makan daging gajah,lamer2 jemu juger....Sesekali nak juger makan daging tenggilin.....Sedap tenggilin ni........tambah pulak dapat sesekali.

Sivakumar berkata...

Tukar Tiub:

Wang rakyat akan dibazirkan untuk membina bangunan tertinggi di Malaysia.


Tengok saja Bajet 2011.

Najib nak bagi kroni makan.

Rakyat biasa dapat habuk apa dari bangunan tinggi?

Pembina-pembina bangunan tu Indon.

Kontraktor dia kroni UMNO yang subcontract kerje kat kompeni Korea.

Aku, engkau, rakyat biasa di bandar dan desa dapat apa?

Ini kena protest besar-besar.

Takkan mau duduk diam?

eszol berkata...

WARISAN NAJIB


kah kah kah

si biskut berkata...

Lau lebih 72 kali bukan mak janda lagi tapi dipanggil 'mak Ganda'.caiyok!

Tanpa Nama berkata...

Bik mama dapat peruntukan 111 juta.. itu lah keistimewaan beberapa kali jadi janda..dan kenikmatan kawin dengan janda..dan jadi Fist Lady.

rakyat dikampung tengok siaran tv pun tidak jelas masih lagi berbintik bintik gambar dikaca tv ..tiada pun sebarang peruntukan naik taraf..

Itulah keistimewaan pemerentah UMNOBNAPCOYAHUDI..rakyat ditindas.. tindaskan..
Keroni Gerombolan UMNOAPCO dikaya.. kayakan.

Tanpa Nama berkata...

bajet ape lancau ni,bajet nk berbelanje ade la,xde 1 pun nk tmbah subsidi untk rakyat..kami nk yg jelas nmpak,umpamanye minyak turun ke,rokok turun ke,gula turun ke,tepung tunrun ke,beras turun ke..ni peruntukan wlupun untuk sekolah tp xjelas,entah ye entah tidak,budget untuk kroni jelas d nyata kan,memng bangang PM ni,lagi2 sial projek pertama anak badak dpt 111juta,nti ada program ke hawai la,dinesland..mcm2 lg,xinsaf2 mereka ni,tggu la PRU 13 bru th langit tinggi rendah..

Tanpa Nama berkata...

kenape laki najib tak jemput 1st ladi dari MONGGOLIA?