Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Oktober 2010

PELIK LAGI LEPIK



PEKAN BANTING





nota:
pekan banting indah permai
anak babi membeli nenas
jangan lupa jangan mamai
bicara cepat rekod guiness kah kah kah




BUNUH SOSILAWATI: 2 PEKERJA LADANG DIPENJARA 7 TAHUN - mkini

Dua lelaki hari ini dijatuhi hukuman penjara tujuh tahun selepas mengaku bersalah di Mahkamah Majistret Teluk Datok di Banting atas tuduhan melupuskan bahan bukti dalam kes pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain.

K Sarawanan, 19, dan U Suresh, 26, yang masing-masing menghadapi empat pertuduhan melupuskan bahan bukti, didakwa mengikut Seksyen 201 Kanun Keseksaan.


KAH KAH KAH

woit.. POLIK DEN…. CHOPEEK BOBONAR PULAK…. kah kah kah….

kah kah kah… EEKAO KONTUT KO JANG OOOI…. kah kah

nota:
apa bau apa apa?
cekap besah dan soro kah kah kah


nota:
apo cerita di banting?

opis penguam mesti
selamat - kerana terletak
betul betul di hadapan
rumah pasong banting - tak akan
ada mat indon berani pecah kah kah kah

11 ulasan:

Orang Kelawar berkata...

Tokontut kau pik.Indak bang.Berangin toloku.

Tanpa Nama berkata...

ado yang mati katak!

Tanpa Nama berkata...

bior betul... senang bebeno la letak hukum... apa kes...

cicit ngah layor berkata...

Aper nak dipelikkan..Demer tu dituduh melupuskan bahan bukti.Bukannyer dituduh cincang bakor org.Hukumannyer pon ikut seksen yg samer ler..Dah mahkamah jatuhkan penjarer 7 tahun,kiter terimer ler.Bulih jadi demer tu kener tuduh bunuh org pulak lain kali,maner kiter tahu...Tapi teman raser demer tu tak habih disitu jer......Tak aper....kiter tengok.

UMNO Bongok berkata...

hahahah..lawak tahap gabon.. hahahaha

kan aku dah kata dah kelmarin.. 7 tahun tu, lama tu.. kira dalam saat la..

target aku, 30 hari dan saman rm1000 untuk peguam tu...

Polis ni dengan orang Melayu, kemain eksyen! Kalo dengan Cina India, menikus siot. Kata ketuanan melayu! lanchow la..

Tanpa Nama berkata...

cepat betul keputusanya??????????
yang jadi tok ketuanye apo cerito???
hebatttt malaysiaaaaa

azmie berkata...

nasihat utk sesapa nak jadi org jahat. jgn bunuh orang, bakar mayat je. kalu bunuh kena gantung, kalu bakar mayat kena jail 7 thn je. azilah ngan sirul boleh buat kes ni jadi reference. cepat ngaku. saya bom dia je, saya tak bunuh.

nasrudin berkata...

test...bik mama bik jeep call.

cucu tok sago berkata...

kalo amno ni x pelik pon ...dah biase dah..udah ragam org jeneh ni ,,kalo x mashuk dia wat bodo je...

Tanpa Nama berkata...

tok ketuonye ahli MIC,nk tanding jawatan presiden mane bole msuk penjara nti be end xde calun nk tentang abdulah sani kt banting..kah kah kah

hazam berkata...

TAK PELIK...YANG DIJATUHI HUKUMAN 7 TAHUN ATAS SEBAB BERKERJASAMA PENUH DAN MEMBUAT PENGAKUAN KEPADA PIHAK POLIS BAGI MEMBERI BUKTI YG LEBIH KUKUH UNTUK MENDAKWA PEMBUNUH SEBENAR...( LAIN KALI TGK LA CSI)