Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Disember 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA !!!




PECAH BERITA 12.02 MINIT


Al-Fatihah!

untuk anak isteri dan kaum
kerabat arwah.

semoga rihnya dicucuri rahmat.


nota:
pilihnaraya kecil akan diadakan
di tenang segamat.

sila tempah bilik dari pagi esok!


ADUN TENANG STABIL

16/12/2010 8:47pm

LABIS 16 Dis. — Anggota Dewan Undangan Negeri Johor (ADUN) kawasan Tenang, Sulaiman Taha, yang dirawat di Hospital Ampang Puteri di Kuala Lumpur kerana menghidap penyakit kencing manis, kini dalam keadaan stabil.

Setiausaha UMNO Bahagian Labis, Abdul Razak Abdul Rashid, berkata, wakil rakyat itu yang dimasukkan ke hospital berkenaan pada 24 Nov lepas, perlu menjalani rawatan lanjut.

Sulaiman, 59, menghidap demam biasa sekembalinya daripada menghadiri majlis sambutan Hari Keputeraan Sultan Johor pada petang 23 Nov dan dimasukkan ke Hospital Daerah Segamat pada hari yang sama setelah doktor mendapati kadar kandungan gula dalam badannya tinggi.

Beliau kemudiannya dipindahkan ke Hospital Ampang Puteri pada hari berikutnya dan terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan untuk menjalani rawatan selanjutnya.

Abdul Razak berkata, beliau difahamkan oleh pihak hospital keadaan Sulaiman adalah stabil namun perlu menjalani rawatan lanjut kerana disyaki terdapat kuman dalam darahnya.

Sulaiman dipilih Adun Tenang pada pada pilihan raya 2004 dan mengekalkan kerusi itu pada pilihan raya umum yang lepas.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku nasihatkan pakatan rakyat takyah bertanding lah kat segamat ni....rakyat dah taknak pakatan ni...nanti malu je dpt

Mat Lendir berkata...

Cukong2 akan mula berarak ke tenang segamat esok pagi
ubn a.k.a amno akan bermurah hati menabur rasuah di tenang segamat
marhaen tenang segamat sila besarkan saiz poket seluar untuk menadah segala bentuk habuan yang datang bergolek secara tiba2

maka:
i. jalan baru tar akan bertar baru
ii. masjid baru akan ditambah baru
iii. sekolah cina dapat bantuan juta berjuta
iv. jambantan baru akan terbentang luas di awang-awangan
v. piem akan balik ke kampung di tenang segamat
vi. kain batik, beras, gula, susu, ubat gigi, sampul surat cokelat; bertabur-tabur di di tenang segamat
vii. sperm akan mabuk dan menggila kerana banyak terminum todi pemberian amnonok
viii. makcik pakcik felda heran tenganga2 melihat pemurahnya hati menteri amnonok yang tak dikenali
ix. berbondong2 berok dan katak upahan amnonok masuk tv tigasuku keluar dari pakatan
x. izam kotak dan shitfool akan berlagu semula diiringi band kumpulan zahrin, zul bisul, katak hijau dan abang zaid kamikaze.

**PKR dan PR akan mula berebut2 nak calonkan wakil???? Kah Kah Kah tak belajar sejarah betol!

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih YB kerana sanggup terkorban untuk rakyat tenang segamat! Al-fatihah

Maka:
-ramailah cukong datang bertandang
-menteri2 balik kg di tenang
-jambantan baru bakal bergema
-katak dan berok melompat pagar
-tv 3 1/4 semakin tiga suku
-berita hairan bertambah hairan
-utusang melayau bertuan-tuanan
-kain batik dan beras bercucuran
-sampul surat berisi bersambut2
-kotak izam dan zul berlagu lagi
-jalan baru bertar baru
-masjid besar membesar saiznya
-jutaan RM kunjung ke sjkc
-zaid kamikaze adu mengadu
-raja katak mengiau harimau
-si bisul berkopiah lantang menguap
-poket seluar sila besar labuhkan
-yang dicurah sila tadahkan
-gugur durian bukan selalu
-sekali sekala sambarlah saja
-Cikgu bad tak nampak muka
-Hj Mus jalan mereng-memereng
-PR berebut wakil nak letak
-Yang tua bersambut hamper
-yang sakit bersambut ringgit
-yang bayi berusap kepala
-yang menteri janjinya manis
-yang timb menteri senyum lebar
-maka menteri perempuan lunak langkahnya
-saiz gajah pijak semut tak mati
-makcik felda usah nganga2 - sambarlah, telanlah
-pakcik felda usah angguk2 - sapulah, rembatlah
-durian runtuh sekali-sekala!!!

Maka.....
pangkahlah PR
terima kasih YB kerana berkhidmat untuk rakyat tenang segamat.

Modern Talking berkata...

kali ni wak sembab lah plak jd pengarah jentera pilihan raya

Tanpa Nama berkata...

Bila harga minyak,gula naik
rakyat disuruh kurangkan gula
bila buat makanan dan minuman, kalau boleh tak payah bubuh gula lagi bagus,jaga kesihatan katanya
kemudian ada mangkok tu cakap pantau
orang yang berniaga,naik harga tangkap,agaknya peniaga tu amik barang naik unta kot.

kempen dalam tv bukan main lagi
rakyat disuruh itu ini kurangkan pengambilan gula
tapi menteri2,yb2 ada ambik pot
bila pemimpin sendiri kena penyakit
kencing manis segala slogan,kempen,
autar tadi semua macam sampah

jangan suka menipu
kan rahsia dah terbonggeng
serupala slogan JANGAN RASUAH
tapi dia yang kuat RASUAH

nasib baik yb ni tak gol
kalau gol kan best,bukan mendoakan
tapi meluat bila cakap tak serupa bikin,tapi ada melayu yang mangkok ayun masih lagi nak sokong parti

PENIPU NI

siang malam melayu mangkok ayun ni
kena tipu..kalu tak sedar lagi

bro tt;kalau yb ni umur tak panjang
garenti ada pesta masyuuuk.....kena tipu lagi orang melayu.. kah kah kah

eito berkata...

tak lama lagi akan keluar cerita orang PAS keluar parti, orang PKR keluar parti, orang DAP keluar parti, dan semua hantar borang masuk PEKEMBAR.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Hip Hip Hooray

Yang nak pergi sememangnya akan pergi.
Tak perlu untuk KERAjaan naik harga gula untuk elak dari sakit Dia betis.

PRK terdahulu Kuli yang menangkan
Kali ini tak ada kuli disana.
Mat sembab perlu bawa macham jenis jambantan kali ni.
jangan lupa bawa bik mama berkempen.

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan akan menaikkan harga gula dlm waktu terdekat ni...kerana telah menyebabkan adun nya mati disebabkan kencing manis.

Ini lah waktu nya yg paling sesuai untuk mengharuskan kenaikan tersebut untuk membelasah duit rakyat kerana alasan telah ada di depan mata.... tunggu apa lagi tak payah nak suruh pengarah kesihatan nak buat asignment....

opisboi berkata...

pesta tipu melayu terutama makci & pakcik felda akan melopong sampai masuk langau dalam mulut kena kelentong dek bini bik mama.

Tanpa Nama berkata...

aku bangga giler akan pengorbanan YB Dato' Sulaiman ni.. bangga kerana dia sanggup berhenti bernapas demi memasukkan projek juta2 jambatan dari BN untuk pilihanraya kecil nanti..

tak ader lagi ka YB-YB yang nak berhenti bernapas lagi lepas ni..

salute lu brader.. bon voyage..

Tanpa Nama berkata...

Berkorbanlah kamu wahai wakil rakyat. Anda berkorban pasti rakyat senang kerana dengan mudahnya projek masuk secara tiba-tiba.

Tanpa Nama berkata...

MARI BERDEMON DI DEPAN PEJABAT SPR!!!! TUNTUT PILIHANRAYA YG ADIL! LAKUKAN SESUATU UNTUK MENANG!!