Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Januari 2011

HARI HARI AKHIR MENANTU ABAH




JANGAN MERAJUK






PEMUDA UMNO: MB PERAK SESUAI GANTAI KHAIRY , KATA RAJA AHMAD – minsider

Zambry Abdul Kadir disaran supaya memberi pertimbangan serius untuk dicalonkan bagi merebut jawatan Ketua Pemuda Umno pada pemilihan parti akan datang bagi memantapkan semula sayap parti itu.

Ketua Umno Bahagian Larut Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar berkata Zambry yang juga bekas Ketua Pemuda Umno Perak dan juga bekas anggota Exco Pergerakan Pemuda kebangsaan, telah muncul sebagai seorang pemimpin muda yang mempunyai ketokohan dan juga berpengalaman untuk menerajui sayap parti di peringkat nasional.

“Berdasarkan pengalaman luas yang dimiliki Zambry, beliau mampu mempengaruhi dan menentukan hala tuju pergerakan pemuda di masa depan . . . Pemuda Umno memerlukan seorang pemimpin yang mempunyai kriteria, kredibiliti dan bersuara lantang,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau berkata Zambry boleh menjadi ikon pemuda dengan jawatan dan pengalaman yang dimilikinya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI SEJARAH… INI SEJARAH BESAR…. kah kah kah…

kah kah kah… LAGI DUA TAHUN PERTANDINGAN… MALAON INI TELAH BUAT CADANGAN…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK PERNAH BELAKU DALAM SEJARAH… kah kah kah..

kah kah kah… DALAM SEJARAH DUNIA BELUM ADA JANDA JADI ANAK DARA…. kah kah kah..

kah kah kah… KESIAN MENANTU ABAH…. BARU NAK MERAJUK… kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA SIAPA NAK PUJUK…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK ADA YANG NAK PUJUK SATU HAL…. kah kah kah…

kah kah kah… KENA TERAJANG LAGI ADA…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK CUKUP KENA TERAJANG…KENA KENCING PULAK… kah kah kah…

kah kah kah… INI LAH BAHAYA MERAJUK… kah kah kah..

kah kah kah…. SETITIS AIR MATA PUN TAK KELUAR… kah kah kah..

kah kah kah… MASA ADA KUASA…. ABANG KJ PEJUANG… kah ka kah

kah jkah kah… PAK LAH MELAYANG… MENANTU KENA TENDANG… kah kah kah…

kah kah kah…. DISINILAH BERAKHIRNYA KUASA LEVEL FOUR…. kah kah kah

kah kah kah… LEILA SI FIRST LADY LARI KE SAUDI…. kah kah kah..

kah kah kah…KJ LEVEL FOUR NAK LARI KE BERUNDI.... kah kah kah



PELIK TETAPI BENAR
sekarang ini ketua pemuda gerombolan satu budak hitam
yang di candang untuk gantinya lagi budak hitam

ada berapa budak hitam dalam gerombolan?
tak kan tak ada melayu
kah kah kah



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cakap,siapa babi negara

Ahmad Chin berkata...

Salam, woit TT

Ade berita baru dari sintok

Hari ni patut nya berlaku sejarah dimana
student akan berdebat dengan TNc, dr faiz pasal isu dlm UUM nie,


tapi at last, student dan geng gengnya diatahan HEP dan Unit KEeselamatan, kata mereka, student tak ikut prosedur untuk bersuara!!

kah kah kah

padahal. dah terang2 umum akan ade pidato nie secara rasmi hari ni

barang pembesar suara semua kene rampas!

Anti TELAN berkata...

Jangan tak tahu, Raja ini membuat cadangan mesti ada sebab2 yang tersembunyi.

Mula2 Dia mahu Zamry jadi KP. Bila jadi KP tentunya Zamry jadi MP.

Bila Zamry jadi MP mesti berada di Pusat sebagai Menteri. Maka kerusi MB kosong. Raja pula mahu jadi MB...kah kah kah kah

Tangan kanan mengipas...Tangan kiri merembat...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bukan apa TT, si pencadang nak intai jawatan mb tu, kalau apco boleh menang kat Perak balik le.
Kha kha kha......

cicit ngah layor berkata...

Baguih RAZ...dier dah nampak PRU 13 nanti mnamer munkin tak tersenarai lagi.Untuk dapat tempat,terpakser ler buat keghojer lebih,waampusana waampusini.Kalau berjayer,berancak saner,berancak sini ler pemuder.Dengor nyer dulu jawatan exco banyak lagi yg tak diisi...Aper lagi,buboh ler namer RAZ tu..ader pengalaman main bola,ader pengalaman jager lori ,bas dan taxi.

Tanpa Nama berkata...

kalau betui mmg zambry dpt sesuatu di puasat - menteri ka apa ka , pasti zambry nak sangat2 , dia pun tak larat nak handle perak , yg si raja tu perasan ingat selamanya umno pegang perak , goyang beb goyang , org umno sendiri cakap dari 27 kerusi umno la ni yg deme konfirm 14/15 je , so lagi bagus - kj melayang , zambry huyung hayang , si raja pun tumbang sama hehe

merbok berkata...

Surat Terbuka Untuk KJ (Pejuang Melayu sejati)

Saudara KJ,
Usahlah kau merajuk, cekalkan hatimu sebagaimana cekalnya hatimu tatkala melalui latihan askar wataniah.

Saudara KJ,
Usahlah kau merajuk, tabahkanlah hatimu sebagaimana tabahnya engkau melalui getir menanti keputusan pilihanraya umum ke 12 tempohari.

Saudara ku KJ,
Biarlah Madey menggelarmu 'budak hingusan' usahlah kau tunduk dengan usikan nakal itu.

Biarlah mereka mencalonkan penggantimu, usah kau goyah dengan pencalonan itu.. biarkan mereka-mereka yang iri bermain dengan api, namun kau teruskanlah perjuangan murni mu itu memartabatkan maruah pemuda.

Tunjukkan dirimu yang sebenar.
Tunjukkan jantanmu
Tunjukkan kerismu yang pernah terhunus semasa engkau dimartabatkan sebagai insan mulia yang berjuang membela melayu.

Engkau bukan pengemis hina, engkau adalah simbol melayu moden yang berpendidikan tinggi dan terpimpin.

Pujaanku KJ,
Andainya perlu kau berundur, jangan sesekali kau mengaku kalah,

Kau kukuhkan pasakmu
Kau kuatkan kudratmu
Pantang panglima mengaku kalah,
berundur tak semestinya kalah.

Idolku KJ,
Sekiranya tiada lagi tempat buatmu disini, bersabarlah.

Pergilah engkau ke kota singa. Aku percaya benih yang baik kalau tercampak kemanapun akan tetap menjadi pulau.

Gunakanlah segala kebijaksanaanmu disana.

Bergurulah engkau dengan rakyat jelata disana. Kukuhkan asasmu di sana.

Sekiranya engkau ingin kembali ke sini kemudiannya, jangan lupa membawa pulang gambar-gambar Altantuya.

ALahaI sI LunCAi berkata...

SENASIB ARIF FAHMI MENANTU WALI.

Tanpa Nama berkata...

salam pak long TT,

la ni KJ tak risau. Matlamat KJ lagi besar. cuba ko siasat mana malaon ini pergi?

KJ sekarang berada di Melaka, ambil kursus payung terjun. malaon ini sedang cuba berbaik-baik dengan tentera untuk dilihat berketrampilan. Malaon ini cuba mengejar dan mencari tempat di hati tentera. ini kerana malaon ini ada misi.

Ini adalah strategi. Jika engkau memahami ilmu perang politik, kadang-kadang engkau harus faham, di dalam negara ini sedang dobrak, keputusan berundur adalah lebih tepat demi menjamin kemenangan yang besar. Jadi, ini sedang diatur.

Jika engkau seorang peramal, bencana Malaysia seperti di Tunisia akan berlaku tidak lama lagi. Ini adalah hakikat. Cuma masa yang perlu dikira. Lantas, apabila ini terjadi, kuasa akan diambil oleh tentera. Jadi di sini strategi KJ bermula. Jika engkau memperlekehkan ini maka engkau terlepas suatu malapetaka yang amat besar. Ini betul2 sedang berlaku.

'Keruntuhan total pemerintahan UMNO tidak akan terlaksana sekiranya setiap UMNO tidak dihapuskan segera walhal taik-taik gigi UMNO sekalipu! semua harus dihapuskan tanpa kesan!'

Sekian,

Sukj

Tanpa Nama berkata...

KJ membeli masa.

Dan dia perlu masa untuk rancangannya.

Dia umum tak minat pertahankan Rembau. Dia tahu Najib tak akan pilih dia lagi jadi calon.

Tapi ingat, Najib umum pemilihan UMNO tangguh 2 tahun. Jadi KJ kekal Ketua Pemuda 2 tahun lagi iaitu sehingga selepas PRU.

Ada ke KJ umum nak lepas jawatan Ketua Pemuda UMNO? Takde kan?

Sapa yang boleh lawan KJ untuk jawatan KP? Zamri Hitam? Mukhriz? Naib KP si Razali? Semua mamat-mamat ni ada fulus?

Ingat sewaktu bapa mertua jadi PM, anggaran sebut mamat ni ngap & ngop cecah berbilion.

Aku rasa masih awal untuk cakap masa KJ sudah berlalu.

Tanpa Nama berkata...

Adoii..lu orang banyak sangat menekalah..baca buku dongeng buat apa..mamat kj tu nak berrambos pun lu orang gelabah apasal..sebab dah tak ada punching bag lagi ke?Ini bukan zaman pak lah lagi beb..kubur untuk pakatan pun akan disediakan tak lama lagi..so watch out!