Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Januari 2011

ANAK PRESIDEN MUBARAK CABUT LARI




MALAON INI SUDAH LARI



nota:

rakyat mesir telah bangun
berpuluh ribu turun ke jalan raya
mereka mahi menghumbankan mahafiraun ke saudi

laungan anak anak muda banguan melawan semakin kuat

lihatlah klip ini dibuat ketika firaun kecil
sedang beekuasa - lihat berapa ramai yang cium tangan
lihat berapa ramai yang tepok tangan.

diakhir klip ini ialah johan jaffar mesir
dengar soalan dari al jazeera
dan lihat jawapan bodek dari johan jaafar

johan jaafar berada di mana mana
mereka adalah kaki bodek


INI BERITA DARI GULF NEWS


Cairo: Egyptian president Hosni Mubarak’s son, who is considered as his successor, has fled to Britain along with his family, the Times of India reported online quoting a US-based Arabic website.

The plane with Gamal Mubarak, his wife and daughter on board left for London Tuesday from an airport in western Cairo, the website Akhbar Al Arab said, according to the Times website.

The report came as Twitter confirmed late Tuesday that its website was blocked in Egypt, in an apparent move to thwart protesters using the social network in a campaign to oust Mubarak.


INI DIA MALOAN ANAK FIRAUN YANG LARI



ANAK ANAK MUDA MENYERBU KE DALAM PARLIMEN



DI CAIRO MESIR


nota:
lihat betapa beraninya anak muda ini
lihat bagaimana meriam kimia itu
dialihkan kepada para pengganas

hebat!

salut untuk anak muda yang berani


10 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Walaupun aku sudah tua tetapi aku mahu jadi Anak Muda sekarang juga...kah kah kah kah

Jadi kamu seorang 'Pejuang Tanah Melayu'

Bukannya jadi seorang 'PeLELONG Tanah Melayu' di TENANG...kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

Jummaat ini selepas sembahyang.

Egyptians calling for a 1 MILLION march All over egypt after friday prayers which end at 1pm share,Retweet,forward,broadcast

Tanpa Nama berkata...

Jom rebel.. bila lagi???

Kalo penakut dan masih mimpi nak makan macam lembu kenyang, jangan baca TT la.

eleanour rigby berkata...

gooooood one, bro. menyedarkan mereka yang leka dan tidak amik peduli hal dunia!

Tanpa Nama berkata...

http://anonops.webs.com/ANONYMOUS-PRESS-RELEASE_26-01-2011.jpg

amaran anak muda

Tanpa Nama berkata...

Jom Kick BN...Rosmah Skali..

cicit ngah layor berkata...

Waktu berkuaser...tak ader keghojer lain,asyik nak menyembelih ghakyat.Waktu ghakyat bangkit melawan...awai2 lagi dah cabot...takut pulak kener sembelih olih ghakyat.Seakan2 kampong teman jer suasanernyer.Org kampong teman ni badan jer besor,tapi hati kecik.

f7 berkata...

Egyptian Revolution Jan 25th 2011 - Take what's Yours!

http://www.youtube.com/watch?v=vo5Fn1-2E8o&has_verified=1

hampasnyok berkata...

yeah bangkit menentang kezaliman

tapi aku dok perati berita2 yg berkaitan tunisa ngan mesir ni dlm media2 perdana antarabangsa ade bbp keganjilan , ketidakbiasaan,ketidak selarasan hahahaha

takdak lansung perkataan "pengganas" ke "subversif" ke "alqaeda" ke "pengebom berani mati" ke "jihadis" ke "hamas" ke "pelampau" ke "islamis" yang huduh2 yang buruk2 yang jahat2 hahaha

seolah2 ade macam kerestuan hahahaha

hampa tak heran ka hahahaha

ada ala2 macam jadi kat iran dulu tu je hahahahaha

kita tunggu drama seterusnya hahahahahahahaha

anti fat mamaa berkata...

jom kejalan jom..
TT tolong buat pungutan suara,
sesiapa nak turun kejalan kejar flom..kalau ramai setuju tetapkan satu tarikh..
RAMAI2 TURUN KEJALAN KEJAR FLOM..