Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Januari 2011

UTUSAN MELOYA SUDAH BERANI





LEILA SI FIRST LADY



nota:
lihatlah cerita ini keluar dalam meloya
baca tajuknya betul betul

angkara leila suami tersungkur!!!

ini cerita penting
wajib diketahui cerita dibelakang cerita

leila seorang janda 3 kali
telah gila untuk menjadi first lady
leila dari kampong - kerja mak andam
leila menangkap ben ali yang telah
ada isteri - ben ali bercerai
kerana leila gila nak jadi first lady

cerita ini dikeluarkan oleh meloya
untuk jadi ingatan kepada si isteri
kerana satu negara telah amat benci
dengan rosmah mansor

orang umno telah muak dan menyampah tengok flom
pegawai jabatan kerajaan semua menyampah tengok flom
pegawai di jabatan pelajaran paling menyampah tengok flom
malah hanya kaki bodek dan kaki cari projek
yang mencium tangan the fat lady

muhyiddin menyampah tengok flom
zeti bank negara menyampah tengok flom
semua isteri menteri menyampah tengok flom
kecuali isteri perogol
madey menyampah tengok flom
chua sui lek menyampah tengok flom
khoo tsu kun menyampah tengok flom
asri bekas mufti menyampah tengok flom

FLOM INI APA?

kah kah kah... FLOM IALAH : FAT LADY OF MALAYSIA.... kah kah kah

11 ulasan:

Murah Gerek berkata...

yehaa!!...pasni flom mau lari mana?..ka kha kah....

hafiza berkata...

nanti semua yang selim melim saja baca TT sebab marahkan akronim baru FLOM yang tuan katakan. Kah..kah...kah!

Nasib baik saya selim.

cicit ngah layor berkata...

Kadok dah naik ataih junjung,nak jadi mcm sireh.Junjung dan nak ghepot.Ku Yee senyum....tunggu nak gelak jer.Penyakit getik first lady dah berjangki pader org surat khabor pulak...Pokok dah layu,dibuboh racun lagi.kahkahkah. Adat ler tuuuu.

Tanpa Nama berkata...

dah agak dah mesti TT bubuh citer ni.. haha..

Tanpa Nama berkata...

lepas ni permit meloya tak disambung.. hehehe

mata-lembu shah alam berkata...

fuck u hisyam,

mana orang umno muak dan menyampah tengok flom?
mana pegawai kerajaan, C.S.Lek, Su Kon,isteri menteri menyampah tengok flom. Mereka sumer sangat sayang cinta kasih syahdu sama flom RM anak badak.
engkau penipu/pefitnah pada flom. 1 Malaysia amat suka rindu berendam dengan flom.

Yang tak suka, menyampah, meloya, meroyan tahap cemerlang hanya beberapa mangkok hayong saja iaitu;
1. Tok Muden muka sembab
2. Anak yatim
3. Toyor a/l tempe
4. Zul kulim Al Bisul
5. Kera Jantan
6. Berahem Tongkat Ali.

aku tau hisyam, engkau dengan aku sama2 benci tapi rindu sama FLOM.

Tanpa Nama berkata...

esok staff meloya dikehendaki hadir ke FLOM utk beri penjelasan punya. anyway at least leila ni tau jaga badan gak la. bandingkan dgn sorg lg 2

Tanpa Nama berkata...

Di mana ada gempa bumi, di situ FLOM lari. Kah kah kah

rosebiwu~ berkata...

leila ni nmpk gak cun walaupun perangai mcm musibat..selim plak tu..
yg sekor lg tu gumuk membadak..perangai plak hamjadah..menyumpah seranah gua hari2 tgk die lam tv..sialan~

Tanpa Nama berkata...

kes kejar Flom dah merebak ke malaysia..
JOM RAMAI2 TURUN KE JALAM KEJAR FLOM..BIAR SATU DUNIA KEJAR GOLONGAN YANG TAK SEDAR DIRI NIEE...JOM KEJAR FLOM CAM KEJAR BIAWAK HIDUP..

Genta berkata...

haha. TERBAEK!