Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Februari 2011

IMAM BESAR BARU MUNCUL



IMAM BESAR



nota:
imam besar berak cair
kah kah kah






ISLAM TIDAK HALANG UMATNYA MENJADI MAJUMAHATHIR - meloya

Mahathir Mohamad melahirkan rasa kecewa kerana tidak ada sebuah negara Islam pun yang diklasifikasikan sebagai negara maju.

Keadaan itu katanya, banyak disebabkan oleh ketidakcekapan dalam pentadbiran kerajaan di kalangan negara Islam.

''Kita melihat adanya harapan dalam kemajuan yang ditunjukkan oleh negara seperti Turki.

''Namun negara itu juga sebenarnya masih jauh daripada menjadi salah sebuah negara maju," katanya.

Mahathir menambah, terdapat di kalangan orang Islam yang mendakwa bahawa menjadi negara Islam yang maju bukanlah keutamaan dalam Islam.

Apa yang penting bagi mereka katanya, ialah menjadi Islamik menurut tafsiran ajaran Islam mereka sendiri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… NASIB BAIK ADA IMAM BESAR KITA INI…. kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU TIDAK HANYUT SEMUA UMAT…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK SANGKA RUPA RUPANYA ISLAM TAK LARANG UNTUK JADI MAJU…kah kah kah..

kah kah ah… TAK SANGKA RUPA RUPA NYA ISLAM MAHU KEMAJUAN…. kah kah kah…

kah kah kah… TAPI IMAM BESAR INI JUGA RACIST…. INI YANG PELIK…. kah kah kah..

kah kah kah…INI IMAM BESAR ATAU HANYA IDUNG BESAR…. kah kah kah..


12 ulasan:

abimh berkata...

Macam mana nak maju; cara pemerintahn bertentangan dengan nilai islam.
Pada dasarnya Islam memang mencari kemajuan/kejayaan tapi syarat utamanya mestilah tunaikan solat dahulu sebagaimana dalam seruan azan yang berkumandang 5 kali sehari semalam.
"marilah tunaikan solat,
marilah menuju kejayaan"

Bigfish berkata...

Nasib baiklah ada 'ulamak' ni keluar fatwa di tengah2 kebangkitan rakyar mesir menolak mahafiraun diktator.

rakyat malaysia memang mudah lupa dengan segala goblok yg dicipta oleh orang tua ni. aku ingatkan dah terbinanya bangunan tertinggi di dunia satu masa dulu kt negara ni dah layak dipanggil negara maju, rupanya belum....ish ish ish...agaknya siap jambatan bengkok baru maju kot

Tanpa Nama berkata...

Haha....memang biadap pun.Dok rumah, ajar anak-anak melayu jadi pandai biar sama pandai dengan anak-anak cina dan india ,lagi elok.Tinggi sikit martabat orang2 isle....

Tanpa Nama berkata...

salam semua rakyat malaysia...

bila nak turun sama2 ke jalanraya ni????

bila nak naik minyak ni???

bila nak mengamuk ni???

kami di kajang sedia bersama..

bila nak mula???...cepatla sebarkan,kumpulkan,siapkan..kita sama2 semua....biar korban dahulu...tengok camane yang lain teruskan pengorbanan...

perjuangan rakyat kita bersama..
pgi jahanam saMA pemimpin2 politik..jom ajar pukimak2 ni semua ape erti hak rakyat yang di tindas..

kami di kajang mnunggu gong dipalu...

cepat sikit....

Tanpa Nama berkata...

salam semua rakyat malaysia...

bila nak turun sama2 ke jalanraya ni????

bila nak naik minyak ni???

bila nak mengamuk ni???

kami di kajang sedia bersama..

bila nak mula???...cepatla sebarkan,kumpulkan,siapkan..kita sama2 semua....biar korban dahulu...tengok camane yang lain teruskan pengorbanan...

perjuangan rakyat kita bersama..
pgi jahanam saMA pemimpin2 politik..jom ajar pukimak2 ni semua ape erti hak rakyat yang di tindas..

kami di kajang mnunggu gong dipalu...

cepat sikit....

suis-media berkata...

Assalam,
Nik Aziz pun satu hal yang kata imam besar nii cerdik buat apa!!!kan dia dah naik jelantah...saya pun tahu yang madey nii cerdik tapi jangan lah puji depan dia sebab cerdik dia nii cerdik membelit...dan yang jadi mangsa anak keling ini ialah melayu bongok bodoh yang iq tahap haiwan dari mahzab islam hadari.

Tanpa Nama berkata...

hanya satu negara islam je yg maju bro TT,
iaitu Melaka Negeri Maju
kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

maju kopek besar firaun...kahkahkah
maju idung besar firaun...kahkah
tower 100 utk majukan gerombolan..
rakyat hanya bole suara dlm TT utk kemarahan..kahkahkah
gerombolan memang suka rakyatnya tak maju...

Tanpa Nama berkata...

barua besaq belaan pkr

brapa hg dpt ltak iklan pkr cny tu?

Tanpa Nama berkata...

bila mahataik ckp pasal agama mesti aku tergelak... tak qualified langsung..

bila nak tegor anak hang yg jadi lembaga pengarah syarikat arak tuh? wat2 xnampk ker atau tuh namanya maju?!! xda halal haram sume tibai...kahkahkahkah

rantai berkata...

kalau nak maju seperti orang kafir, mesti buang hukum halal haram ... semua mesti halal .... ini yang maha irnaun suruh ikut ... itu sebab dia tak suka Islam.....

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA......INI BUKAN IMAM BESAR ATAU IDUNG BESAR.......INI PUKIMAK BESARRRRRNIIIII........