Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Februari 2011

MANA ANAK MUDA DARI PAS DAN PKR?



BERMUKA TIKUS



nota:
dari segi semiotik sosok
yang memiliki gigi jongang
dan bermuka macam tikus ini
memiliki banyak masaalah pribadi

ketika kanak kanak selalu terkencing dalam seluar
dari kajian british medical report
ramai yang bermuka tikus ini
mengalami tekanan saikoloji ketika di bangku sekolah mereka

satu ciri yang amat jelas ialah sosok
bermuka tikus ini suka membodek
membodek ini adalah cara terbaik
untuk menyelamat kan diri

nota:
kalau tak percaya
anak muda di kedah
boleh lakukan siasatan
dan hantar info
untuk bacaan kita semua



DITUDUH BIADAP OLEH TIKUS


mana dia anak muda pkr
mana dia anak muda pas

tak kan tak berani sambut
muka tikus dan bergigi jogang ini

tak kan nak menikus saja
tak berani nak bersuara

cakap berjuang menentang kezaliman
kena tibai muka tikus bergigi jongang
sudah senyap!!!


9 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah!!!!! LANCHIAAAAAUUU! PUNYA TIKUS....!

sheikhalfarisi berkata...

cina babi ni yg biadap,dpt tanam hidup2 dlm tong taik babi habis cerite

Tanpa Nama berkata...

tikus? kahkahkah..ini tikus telan taik sendiri..ini tikus biadap curi roti..ini tikus biadap tak sama tikus mati,,jongang celah gigi ada inti basi...geli weiii...kahkahkah

Keliwontron berkata...

Muka mcm tikus ...hehe ...geng2 nie yg jumpa dekat backlane restaurant curi makananan ...Ketuanan Tikus

Obefiend Weiland berkata...

sebenarnya memanggil seorang cina seekor tikus agak rasis

why?

coz i think even u know back in the fourties they call asian people as RODENTS.

so to call a chinese man a TIKUS us kinda racist ye?


then again who cares

Tanpa Nama berkata...

Ini olang dulu pegi dan balik sekolah mak kasi amik. Waktu Jasmani tarak main, pasai sikit lembik. Dia sekolah sama ngan Tun Mahathir, itu pasai dia pun mau ikut Tun. Sikit hari lagi ingat mau kasi MerTUN sama dia kepala

Tanpa Nama berkata...

jawapan pada pertanyaan
depa sedang rayakan cny

Stupid University berkata...

Tikus adalah makhluk perosak! Cuma di China sahaja tikus dijadikan makanan! Hantar balik China sahaja si makhluk perosak nie! Kah! Kah! Kah!

Ariff berkata...

Aku kesian kat dia kerana dia cuba jadi juara kaum Cina tetapi sebaliknya kena terajang kat TukarTiub. Tak tahu apa kata DAP rakan PAS dan PKR.
Dia perlu belajar lagi dari TukarTiub. Aku tabik TukarTiub. Masih ingat lagi semasa di Student's Corner, UM, senantiasa muda dan garang macam dulu.