Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Februari 2011

CHINA ADA MACAM MACAM




BERSAMA RAKYAT MESIR



nota:
firaun berada dimana mana
di cairo ada firaun
di kl pun ada firaun
kah kah kah






PAS , PKR BIADAP BERDEMONSTRASI WAKTU CUTI CNY - mkini

Ketua Pemuda Gerakan Kedah Tan Keng Liang mengecam PAS dan PKR hari ini kerana mengadakan demonstrasi pada hari kedua sambutan Tahun Baru Cina (CNY).

Tahun baru Cina, kata Tan, adalah perayaan utama di negara ini
yang dirayakan oleh semua rakyat Malaysia.

Atas sebab tersebut, Pemuda Gerakan Kedah kesal kerana pemimpin PAS dan PKR dan ahli mereka mengadakan demonstrasi hari ini, menyokong gerakan pro-demokrasi di Mesir, Tan.

Beliau menyifatkan tindakan tersebut sebagai tidak menghormati perayaan Tahun Baru Cina di Malaysia.

"Hari kedua Tahun Baru Cina merupakan hari cuti umum untuk semua rakyat Malaysia," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI CHINA SENGKEK MANA PULAK NI?.... kah kah kah..

kah kah kah… CHINA SENGKEK DATANG NAIK TONGKANG… kah kah kah..

kah kah kah…KEPALA BANA BIADAPA APA PULAK ?..... kah kah kah..

kah kah kah…. TAK SEDAR KE MADEY KATA INI TANAH MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah… WOIT… ORANG PERANCHIS TAK BAADAP?.... kah kah kah..

kah kah kah… ORANG PAKISTAN TAK BIADAP?.... kah kah kah…

kah kah kah… ORANG JEPUN TAK BIADAP?.... kah kah kah..

kah kah kah… ORANG AUSTRALIA TAK BIADAP?.... kah kah kah..

kah kah kah…. SEMUA ADA TUNJUKAN PERSAAAN KELMARINI…. kah kah kah…

nota:
macam macam cara nak takutkan
rakyat dari turun ke jalan raya
macam macam nak tipu

jadi ari mana yangs uci dan tidak biadap
untuk berdemo?
kah kah kah

nota:
januari tak boleh kerana hormat tahun baru
febuarari tak boelh hormat tahun baru china
march tak boleh hormat tahun baru orang asli
april tak boleh hormat tahun baru orang penan
may tak boleh hormat tahun baru suku jolei
june tak bileh hormat tahun baru sikh
july tak boleh kerana gawai
ogos tak boleh hormat bulan puasa
september tak boleh hormat haru vesak
oktober tak boleh pesta menuai orang kayun
novemebr tak boleh hari raya haji

kah kah kah

disember hari jadi nabi isa lagi tak boleh
kah kah kah

lacahaaaauuu... semua tak boleh

china ini nak menipu orang melayu
china jenis ini suka melayu bodoh
china jenis ini suka takutkan melayu
china jenis ini senang hati bila melayu bodoh
bukit genting bagi pada china
tapak pudu bagi bapoa china
tapak tudm sungai besi bagi pada china

12 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalao buat demo jalanan pada hari biasa , pasti Mat Jongang tu kata jangan buat jalanraya trafik jem.

Sekarang rakyat buat demo pada hari cuti umum , tak ada trafik jem tapi Mat jongang kata perbuatan ni biadap.

Ya, memang biadap...sebab ramai rakyat kaum Tionghua sudah balek kampung beraya dan tak sempat balik keKL untok join masok Demo.

Kalao demi untok jatuhkan Firaun , pada Hari Raya Aidifitri , Dipavali , Kurimas dan hari Tuai pon boleh buat demo.

Kita bolih buat biseng semasa berDemo...tapi jangan sampai jadi Tiu Nia Seng macham Mat Jongang tu

Amuraria berkata...

CINA JONGANG NI KENA HANTAR PI JUMPA ANAK TOYOL MILIONAIRE REPAIR GIGI !
HABIS REPAIR BARU BOLEH MAKAN TEMPE KASI CSANTIK SIKIT ,BARU ABGI STATEMENTS !

Tanpa Nama berkata...

pergi mampos dengan cina gerakan

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah kenyataan Cina Bodoh; Mahafiraun ...diam, Braheng ali...diam, UMMMnooo...diam.....semua baru lepas yam seeeeng ke???....sebab nak hormat tahun baru cina ala gerakkan....Dah besar bodoh ...kecik-kecik taknak mampo...

silent scream berkata...

woi ketua pemuda gerakan kedah! kalau kau nak bangang kau bangang la sorang-sorang, jangan la buat kenyataan bangang supaya orang lain percaya. kenyataan paling bangang daripada pemimpin partai politik yang bangang! kah kah kah!

cicit ngah layor berkata...

Apek dekat ghomah teman relax jer antor tong gas pergi ghomah teman,CNY yg pertamer lagi.Aper punyer gampang anak ciner sekor ni? kamu nak cuti,cuti ler...aper pasai sebok pasai org lain.Demer nak berdemo ker ,nak berlager lembu ker,demer punyer pasai ler.Org lain pon tak bersunat juger,yg sekor ni yg nampaki sangat bingong nyer.

Tanpa Nama berkata...

Disember bleh ka wei TT, hang x tulis pun.

Tanpa Nama berkata...

cina babi ni yg biadap, dpt tanam hidup2 dlm tong taik babi,habis cerite

sheikhalfarisi berkata...

cina babi ni yg biadap,dpt tanam hidup2 dlm tong taik babi habis cerite

Tanpa Nama berkata...

dia bukan ahli politik,dia mangkuk a/l ayun.

Non-Governmental Individual berkata...

MANTAP BRO TT, MANTAP~ TIU NA SENG PUNYA CHINA!

Tanpa Nama berkata...

nilah yg dinamakan cina tongkang yg amat biadab...
sudaahlah jongang...diberitakan biadap pulak tingkah laku...
wei...bila lagi harga babi nak naik harga di pasaran? kahkahkah...tak penah lagi dengar citer harga babi naik mcm harga lembu...tt tolon bg info