Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Februari 2011

RAKYAT MESIR DAN ORANG ARAB YANG BIADAP



TENGOK MUKA JONGANG INI



nota:
malaon ini dicadangkan agar
berjumpa bragheng ali
untuk mendapat nasehat dimana
doktor yang baik untuk repair
gigi yang jongang.

kalau nak jadi politikus lebih
baik renovasi muka dulu
muka macam tikus menakut-nakut
anak anak kecil
kah kah kah



GAMBAR RAKYAT MESIR DAN ARAB YANG BIADAP MENGIKUT CHINA GERAKAN





DARI YEMEN WARGA BIADAP


nota:
dua puluh ribu rakyat yamen
telah biadap turun ke jalan raya
di waktu cuti tahun baru china

rakyat yemen ini cukup biadap
kerana tidak dududk dirumah
waktu tahun baru china


GAMBAR- GAMBAR RAKYAT MESIR YANG BIADAP



BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA

BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA

BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA

BIADAP BERDEMO MASA TAHUN BARU CHINA


9 ulasan:

Yong berkata...

Tolong betulkan kalau Yong silap. Gerakan cetuskan 13 Mei, kemudian bersekongkol dengan UMNO membentuk BN kerana nak control Pulau Pinang dan hapuskan orang Melayu di sana. Gerakan diselamatkan, DAP dikambinghitamkan. Betulkah teori ini? Sekarang Gerakan cuba pulak pecah belahkan orang Islam.

Gerakan macam api dalam sekam. Bertanding mengharap undi Melayu Islam tapi kutuk Islam!

paolomaldini3 berkata...

"muka macam tikus menakut-nakut
anak anak kecil
kah kah kah...."

-TT-

Masya Allah bro TT..., anta punya tamsil menusuk kalbu...Wallah al-Adzim, anta ada photographic memory yg jelas....semaga Allah bukak kan basara (pandangan hati) anta sejelas jelasnya...Tikus pun tikus la bro,nak buat mcm mana,diorang ni percaya pd reincarnation...mungkin Ketua Gerakan Kedah si Tikus yg biadap ni lahir dlm tahun TIKUS kah?

Wassalam pada semua,jgn gaduh2 ye...

Tanpa Nama berkata...

Betul...betul...muka poyo... tak educated langsung, bukan muka ahli politik macam tu...itu muka muka cina surat kabar lama!!!!

STANZA ALAM berkata...

Biadapkah jika kita menyatakan kebenaran???

Tanpa Nama berkata...

lu olang ganggu wa punya yam seng

Tanpa Nama berkata...

cilako punyo cukong!!

seTan KenLiang yang biadap pada orang islam/melayau sebenarnya

mana pekasam
mana umgok
mana pukida...

orang melayau dituduh biadap,oooi..?!
manakau letak maruah bangsamu

Tanpa Nama berkata...

itu olang begigi babi
itu pasat otak lia selupa babi
babi punya olang kutua gelakan
lu mau laya apa pasat gua talak bole tulun jalan laya?
ingat ini lu punya moyang punya negala kaaa!

lu pigi lanchowww laa!

Tanpa Nama berkata...

bro TT
respek sikit
itu bukan muka tikus
itu muka arnab laaa
kan tahun ni tahun arnab
kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

niam so hai,cibai,lanchow, kaninabuchibai punya china ..... jom kita panggang babi sekor ni buat jamuan chap go meh nanti. haramjadah tak sedar diri menumpang di bumi melayu (?)