Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 Februari 2011

JANGAN LUPA SENIN DAN SELASA



ISNIN 21 HARI BULAN



JEMPUTAN FORUM UMUM: MENUJU PENGUBAHSUAIAN PILIHAN RAYA DI MALAYSIA

Kami, bagi pihak Jawatankuasa Induk BERSIH 2.0, ingin menjemput anda dan organisasi anda ke forum umum mengenai Pengubahsuaian Terkini Suruhanjaya Pilihan Raya.

Fokus utama forum ini adalah untuk membincangkan isu-isu mengenai pengubahsuaian pilihan raya dan proses-proses yang terlibat untuk melanjutkan usaha ke arah pilihan raya yang telus, bersih dan adil.

Kami sangat mengalu-alukan kedatangan anda dan organisasi anda. Segala maklum balas sangat penting dan menyumbang ke arah pilhan raya yang telus, bersih dan adil.

Butir-butir pelancaran adalah seperti berikut:

Tarikh : 21 Februari 2011 (Isnin)
Masa : 8.00 malam – 10.30 malam
Tarikh : 21 Februari 2011 (Isnin)
Masa : 8.00 malam – 10.30 malam
Tempat : Bilik Gerakan
Tingkat 1,


Majlis Bandaraya Petaling Jaya,
Jalan Yong Shook Lin,
46675 Petaling Jaya.
Selangor


Untuk maklumat lanjut, sila berhubung dengan Nurul di talian 03-77844977.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Dato’ Ambiga Sreenevasan
Pengerusi Ahli Jawatankuasa Induk


SELASA 22 HARIBULAN - DI JEMPUT




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mereka ajak main bola, kita ikut main bola
itu pasal kita kalah
kenapa kita tak main guli?

Tanpa Nama berkata...

KALI NI GUA MEMANG TAK TAHAN DENGAN KERAJAN NAJIB BNUMNOAPCO...
GUA READY JAK NAK JOIN MACAM DI MESIR

1. ASTRO BAGI CHARGE RM 5 TUK KERAJAAN... TAK PATUT BETUL..

2. NO PIN NAK BELI BORANG POLITEKNIK, UPU, MAKTAB NAIK SERTA MERTA RM 5... ADUI MENYIRAP BRO...
ORANG NAK SAMBUNG BELAJAR PUN KENA PAU...

Kucing Parsi berkata...

kita ni yang turun demo nanti memang 99% melayu, tengok lah. cina dengan keling ni oha oha je banyak, ingat peti undi tu jujur ke? ingat tak de undi pos ke?