Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 Februari 2011

MALIKUL BERFATWA LAGI



SAYU DAN SEDIH



nota:
ini gambar sembab menangis
di tanah perkuburan johor bahru
satu pagi malikul telah datang ke sana

malikul teresak esak menangis di tanah perkuburan ini

bila ditanya kenapa sedih sangat - ini jawabnya:

ada china singapura sudah offer untuk beli tanah ini
tapi macam mana nak buat nanti sultan murka
kubur keluarga diraja pun ada... kalau tidak
semua boleh jual ...

kah kah kah



PENTABIRAN SELANGOR TUNGGANG–LANGGANG : MUHYIDDIN – meloya

Muhyiddin berkata, pentadbiran Selangor di bawah pimpinan pakatan pembangkang terbukti tidak menepati kehendak rakyat.

"Sokongan rakyat Sarawak pada BN satu kewajipan yang harus kita pegang dan laksanakan agar negeri ini lebih maju, dan sehubungan itu, kita perlukan pimpinan kerajaan yang sudah lama tetapi berpengalaman.

"Tidak guna kalau kerajaan yang baru yang buat kerja pun tidak reti, macam Menteri Besar Selangor (Khalid Ibrahim), macam-macam masalah yang timbul sehingga pentadbiran tunggang-langang di negeri Selangor.

"Berdasarkan kajian yang dibuat sebuah universiti baru-baru ini, ramai kakitangan kerajaan tidak puas hati kerana pentadbiran di Selangor tidak mencapai sasaran dan tidak menepati kehendak rakyat,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..TUNGKANG LANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah…PERGI TANYA ORANG JOHOR…MASA SEMBAB JADI MENTERI BESAR…. kah kah kah

kah kah kah…HANYA LONGANG DAN KUBUR SAJA TAK JUAL PADA CHINA SINGAPURA…. kah kah kah..

kah kah kah… MADEY TARIK SEMBAB KE KUALA LUMPUR …DAN BERI TYAHU GHANI…. BANYAK BANGAI DI JOHOR…. kah kah kah..

kah kah kah… INI BUKAN RAHSIA…INI SEMUA WARGA JOHOR TAHU…. kah kah kah..

woit..GEROMBOLAN JOHOR DAH LAMA NAK HUMBANKAN SEMBAB...kah kah kah..

kah kah kah…ORANG JOHOR DAH LAMA NAK SEMBELIH SEMBAB INI…. kah kah kah..

kah kah kah…TAK DAPAT DAPAT… KERANA TAK ADA LEHER MACAM BIK MAMA….. kah kah kah kah

DIJEMPUT


11 ulasan:

kalbunUMNO berkata...

Kahwin satu ingin dua,
air sungai jadi kolam,
melayu johor bernasib apek tua,
tinggal tanah kubur dan seluar dalam.

Tanpa Nama berkata...

Hello bro TT...,
Sekarang ni blog anda dalam perhatian (si dia)... berhati-hati dijalanraya, saman ekor berleluasa..?

Berita yang anda ajukan dikatakan rasis lebih-lebih lagi berkaitan dengan cerita guling kerajaan di Mesir. Ada orang sudah tidak lena tidor kerana anda kempen setiap hari mengatakan jalan raya lebih baik dari pilihanraya.

Lagi satu berita yang dikatakan amat sensitif ialah kes lubang jubur Saiful. Dikatakan cara anda memperlecehkan Saiful dalam perbicaraan itu menyebabkan kepercayaan rakyat terhadap kebenaran dipihak Saiful kian terhakis.

Kumpulan sokong liwat Saiful sedang mencuba menghantar kuman yang berpenyakit dalam blog anda supaya blog anda kena strok dan cepat mati.

Apa yang diceritakan seperti diatas tidak ada bukti tidak ada fakta. Jika anda percaya... waspada, jika kurang pasti sila abaikan pesanan ini.

Mat kampau

Keliwontron berkata...

Itu bukan gambar Sembab nangis lah , sebenarnya Sembab tercekik masa makan jadik otot2 daging di muka Sembab yg berkati2 mengecut peristalsis dan memancutkan air2 lendir dari kelenjar peluhnya

Tanpa Nama berkata...

LAAAGIIII Tidak guna
LAAAAGIIIII B O D O H
LAAAAAGIIIII S T U P I D
LAAAAAAGIIIIII B I N G A I
LAAAAAAAGIIIIIII I D I O T
LAAAAAAAAGIIIIIIII B E N G A P
LAAAAAAAAAGIIIIIIIII B A N G A N G
kalau KERAAAAjaan AMENOOO BE END BARUA YAHUDI CILAKA LAHANAT yang dah END OF SEASON buat kerja pun tidak reti.
Yg ia reti MENIPU, RASHUAH, JUDIE, 1 MESHIA, 1 meLAYU, TIDOR meLAYU, CIUM BESI BURUK.

WAHAIii Org2 1 meLAYU 1 MEYSHIA... MARI MARI MARI ....
Untuk 3,4 TAHUN
MURAH MURAH MURAH....

MELO 1/2 KG, GULA 1/2 KG
CUMA BERHARGA....

1 KERTAS UNDI 1 MEYSHIA Utk AMENOOO BE END BARUA YAHUDI CILAKA LAHANAT

Tanpa Nama berkata...

pandai arr Malikul.. yg bangunan Tukun WaterFront 1 tepi pantai Lido depan Istana tue projek dia laa.Skg jadi tukun sakitkan mata rakyat. Pandai sangat mentadbir..ptuiii.. > anak Johor.

sg buluh mali berkata...

aku duduk selangor
aku tau laaa

tak ada apa kurangnya kat selangor ni
semua licin
semua lancar
semua baik
itu pasal aku tak mau pindah johor

selangor ni tak lancar sebab lain
sebab harga petrol naik
sebab harga gas masak naik
sebab harga tol gila-gila
sebab harga gula menggila
bukan sebab khalid ibrahim
tapi sebab umngook

universiti mana buat kajian tur?
universiti balakong ker?
atau universiti ipoh mali?
siapa propesor dia?
propesor kangkung ker?
atau propesor sotong?

kalau kajian propesor kangkung
hasilnya macam kongkang
hasilnya tahap cibai
bagi kat alahai siluncai bole laa!

Tanpa Nama berkata...

Assalam
Peribahasa umno ada mengatakan,mengata orang dia yang lebih.sembab ini adalah berdarah kacukkan melayu-umno.kerja utama keturunan melayu-umno ini ialah menjual...dan keturunan yang suka membeli pula ialah cinasinga.kerja paling banggang yang dia buat masa jadi MB dulu ialah jual tanah johor kepada cinasinga untuk di-jadikan tanah perkuburan cina seperti di-kulaijaya,apalah punya bodoh bangsa melayu-umno ini pangil cina mampos di-negara jiran untuk di-tanam di-tanah kita.Pemimpin macam ini bukan saja tongang langang tetapi yang lebih tepat ialah pengkhianat.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Ini belum cerita tanah2 diPAGOH yang orang Muar jer tahu

Tanpa Nama berkata...

harkkkk ptuiiiii!!!..tunggang langgang kapla bana dia...aku duk kt s'gor ok jek...dah x yah fikir nak bayo bil air dah...hati pun dah makin tenang sbb pemimpin x songlap duit rakyat..nak dgr kes rasuah rm10k libatkan k'jaan negeri pun susah skg ni...jauuuuhhhhhhhh beza dgn wak tempe dulu

Tanpa Nama berkata...

malikul sembab ni antara menteri paling bodoh aku tgk dlm umno..ckp kat aku setakat ni apa perubahn yg pernah dia buat?kalu buat statment bangang giler..sama mcm pak lah.

Tanpa Nama berkata...

cuba tanya kat pentadbiran negara,
negeri mana yang anta penyata kewangan paling cepat dan paling lambat

sure la jawapannya Penang first
patut antar bulan 3 tapi bulan 1 dah antar

tu pun diorang buleh heran cemana bole antar cepat sangat

hei allo...
negeri PR ditadbir secara swasta
negeri BN ditadbir secara kerajaan yang super lembap...