Sabtu, 16 April 2011

BIK MAMA RULES OK!



FACEBOOK BIK MAMA




BIK MAMA
Suami kepada Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak. Saya juga adalah FLOM.

Page: ‎280 people like this.


SAYA TIADA AKUAN FACEBOOK - berita hairan

Rosmah dedah penipuan pihak tertentu salah guna nama

KUALA LUMPUR: Suami Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor, mengingatkan orang ramai agar tidak terpedaya dengan beberapa akaun Facebook menggunakan namanya kerana beliau tidak pernah mendaftar di laman sosial berkenaan.


Malah, apa yang mengejutkannya, selepas diselidiki, akaun yang digambarkan seolah-olah dikendalikannya dan memaparkan laporan berserta gambarnya ketika menghadiri majlis rasmi yang dipercayai didaftarkan individu atau pihak di luar negara.

“Saya terkejut kerana sebelum ini, Datuk Seri S Samy Vellu memberitahu bahawa beliau sudah menjadi rakan saya di Facebook.

“Sudah pasti saya hairan, bagaimana itu boleh berlaku sedangkan saya tidak pernah mendaftar pun di situ. Justeru, anda semua harus berhati-hati dan tidak tertipu.

“Saya tidak akan berbuat begitu (mendaftar dan berkomunikasi menerusi Facebook)...saya sentiasa bertemu dan berinteraksi terus dengan rakyat, bukannya di Facebook,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


sila baca ini dalan facebook bik mama


Mohd Fikry Mohd Yusof:
politikus di malaysia ini sangat versatile,boleh jadi penyanyi,tukang kebun,atlet,penoreh getah,cuma tunggu Bik Mama buat tiger show je belum lagi
Thursday at 8:28pm · View Post

Ibrahim Ali
Bila saya cakap isteri punca suami curang.. saya maksudkan ISTERI.. bukan SUAMI.. harap Bik Mama jangan salah faham.
April 8 at 6:48pm · View Post

الشيخ أحمد فائز
oh bik, minyak dah naik lagi..sedapla ko dapat p trim rambut ngn duit kami kan..kalo kau nak tau cerita HANTU KAK LIMAH sebernya perli kau, HANTU KAK ROSMAH..haha
April 2 at 7:55pm

Bik Mama
kadang kadang saya tak faham mengapa rakyat harus marah dengan kenaikkan harga komoditi.Kerana pada hemat saya kenaikkan ini semua melambangkan kemakmuran negara dan tidak langsung membebankan golongan berpendapatan rendah.Ubah gaya hidup~
April 5 at 5:07am

Bik Mama
Ah penatnya masih tak dapat lelap.Lama juga tak jenguk sini kerja banyak.Masih mengkaji untuk menaikkan harga RON95 untuk menampung perbelanjaan pilihanraya sarawak yang bakal berlangsung.Rasa-rasa naik 50 sen pun masih tidak beban rakyat kan?
April 5 at 4:58am





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sammy vellu... ha ha ha ha

Big Momma's House berkata...

Tak ada akaun Facebook? Tak pandai nak buka akaun kerana tak ada email. Tak tahu macam mana nak guna Internet cakaplah tak pandai nak guna!

First Lady Amerika tinggal di White House.

First Lady of Malaysia tinggal kat mana?

Jawapan: BIG MOMMA'S HOUSE

http://www.imdb.com/media/rm770546944/tt0208003

Destrokk berkata...

haha,sekali post aku da yang dipetik...kah kah kah

samy vellu buat akaun facebook utk main game ka apa...