Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 April 2011

MALIKUL BERFATWA LAGI



PANGGUNG DIATAS BUKIT



nota:
tiga mat janda
akan ditayangkan
dipanggung ini tidak lama
lagi - sila buat tempahan tiket
sekarang - kah kah kah

nota:
tiga mat janda ialah filem
100% ciptaan anak tempatan
tidak ada lakonan ayam siam
kah kah kah


MENJADI BANGSA PENCIPTA
- meloya

Muhyiddin Yassin berkata, sudah tiba masanya rakyat negara ini berubah menjadi bangsa pencipta dan penambah nilai, sekali gus berhenti menggunakan inovasi ciptaan orang lain.

Muhyiddin Yassin ketika membuat gesaan itu berkata, ia penting bagi membawa rakyat negara ini keluar dari kepompong yang memerangkap mereka di zon selesa sebagai bangsa pengguna.

‘‘Justeru itulah, kerajaan membuat penandaan aras dengan Jepun iaitu sebuah negara yang terbukti hebat dalam aspek penciptaan baru membabitkan ilmu sains dan matematik.
‘‘Melalui kaedah tersebut, kerajaan mendapati rakyat Jepun berfikir dalam bahasa ibunda untuk mencipta pelbagai teknologi dan inovasi baru,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH AKH


woit… MEMANG DAH JADI BANGASA PENCIPTA…. kah kah kah…

kah kah kah… MEMANG PANDAI TAMBAH NILAI…. kah kah kah…

kah kah kah… FILEM TIGA MAT BOROI ADALAH CONTOH CIPTAAN TERBAIK… kah kah kah….

kah kah kah…MENGGUNAKAN ILMU SAINS DAN MATEMATIK DAN TEKNOLOJI…. kah kah kah…

kah kah kah…TAMBAH NILAI BILA DITAYANG DI CARCOSA…. kah kah kah…

nota:
tapi lain kali tulisan siam itu
hendaklah dipadamkan agar
akan dilihat ini 100% buatan
malaysia kah kah kah

12 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Dalam video PUKIMAK tu ada seorang lagi lelaki lain.

Cuba teka siapa lelaki itu?

Siapa dapat teka dengan tepat akan diberi 'Sijil Penghargaan' oleh PERKASA...kah kah kah..kah kah

tukar rim berkata...

"kerajaan mendapati rakyat Jepun berfikir dalam bahasa ibunda untuk mencipta pelbagai teknologi dan inovasi baru".. woit PPSMI nak letak mana, tak tengok ke result Sains SPM baru2 ni, cemerlang dan temberang hahaha....

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Malaysia menolak penzina yang menibai jantan dan pelacur sebagi pemimpin!

makcik tipah berkata...

CIPTA VIDEO LUCAH

MEMANG UMNO PANDAI

Tanpa Nama berkata...

Benar anonms 11:55, sungguh benar. Namun sungguh juga benar, & wajib diterima betapa rakyat Malaysia bukan sahaja menolak sebg pemimpin, malah mengutuk jahanam golongan yang memfitnah & mengaibkan org lain.

yb berkata...

Panggung itu beranika warna, tidak sekadar hitam dan putih.

Andailah dinding boleh berkata, sudah lama ia bersuara.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Malaysia menolak perompak yang menibai harta benda rakyat

Tanpa Nama berkata...

Woit Tanpa Nama 5 April 11.55am
Rakyat Malaysia hanya menerima pembunuh yg guna C4 sahaja sebagai pemimpin.
kah..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Pencacai BN dah kerap masuk blog TT utk komen. mcm cacing kepanasan hahahahaha

yes berkata...

Setuju dengan Tanpa nama 11.55am. Get rid of ketua party komponan yang mengaku berzina. Tapi sebab BN buta hati , walau pun beliau telah mengaku, BN masih menerima beliau. Mari kita sama sama tolak penzina, penipu, penerbit film lucah, perompak harta negara dan banyak lagi perkara maksiat.

Tanpa Nama berkata...

Eskay org siam kan..sebab tu buat dekat siam.dapat diskaun rakyat tempatan....kahkahkah

orang kota berkata...

muhyiddin berjaya menanda aras butoh keling kutty