Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 April 2011

LAWAK PAGI SELASA



INI KERJA BARUA



nota:
semua nak menipu
semua nak kelentong
inilah tugas barua
buat tipu hari hari






TIADA KOMPROMI CALON MENANG CARA RASUAH :SPR
- meloya

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak berkompromi dengan mana-mana calon yang menang dalam suatu pilihan raya melalui rasuah, kata Pengerusinya, Abdul Aziz Mohd Yusof.
Beliau berkata, bagaimanapun, SPR bukan badan yang dipertanggungjawabkan oleh Perlembagaan Persekutuan dan undang-undang untuk membuat siasatan termasuk mengenai isu rasuah dan politik wang.

"Kita tidak ada unit, bahagian dan jabatan yang menguatkuasakan perkara tersebut. Kita tidak mempunyai keupayaan itu. Kita tidak ada kepakaran dan tidak ada orang.

"Kita bekerjasama rapat dengan agensi lain iaitu SPRM untuk rasuah dan polis untuk hal-hal yang berkaitan dengan jenayah.

"Jika ada elemen rasuah untuk tujuan menang, atau rasuah untuk membeli undi dan sebagainya, bagi mereka yang tahu, hendaklah lapor kerana ini boleh didakwa,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI LAWAK BESAR DARI SPR… kah kah kah…

woit… MARI KITA SEMUA KETAWA KAH KAH KAH…. kah kah kah…

kah kah kah… NASIB BAIK BANGANG INI TIDAK AKAN BERJANGKIT…. kah kah kah…

kah kah kah…KENYATAAN BANGANG MACAM INI MEMANG MEMBANTU PAKATAN…. kah kah kah…

kah kah kah….MEMBUAT RAKYAT LAGI MENYAMPAH DENGAN SPR… kah kah kah….

nota:
kalau pilihanraya boleh mengubah sesuatu
pilihanraya ini telah lama di haramkan




4 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

"Jika ada elemen rasuah untuk tujuan menang,atau rasuah untuk membeli undi dan sebagainya,bagi mereka yang tahu,hendaklah dilaporkan kerana ini bolih didakwa".Kalau didengorkan percakapannyer yg begitu manih bunyinyer,kiter bulih kener kencin manih.Saper yang beghani menyiasat dan membuat pendakwaan keataih kenyataan 'U hep me,I hep U'.Ghogi ler kalau sekolah tinggi sampai gayat nengok kebawah,tapi kesudahannyer jadi robot.Ini betoi2 hidup untuk makan,bukannyer makan untuk hidup.

Tanpa Nama berkata...

Jabatan Suruhan UMNo SPRM,pecacai terhormat,ketuanya kelentong haramjadah dah berkali-kali tunggu masa na mampus aja lagi.Masih tareti-reti lagi kerja makan duit haram rakyat,tipu rakyat tentang pilihanraya.

Tanpa Nama berkata...

cakap banyak tak guna
sebab, i help you, you help me

Tanpa Nama berkata...

Aku kalau jumpa Pengerusi SPR Pemegang mohor dan Cokmar Telur Gerombolan ini kat mana-mana atau terserempak dengannya...
Sah aku LESTIK telur orang TUA ni sampai menyenak...Kah..Kah..Kah
Anak Haram Jadah betul dia ni buat kerja sampai mati di sumpah dek orang ramai...Puuiii...!!!
Keldai angkut barang betul lah orang Tua ni...
Hooii.. Melaon Tan Sri tak ingat nak mati ke...?
Ini lah jenis orang tua tak de UGAMA ..