Ahad, 22 Mei 2011

EEE GEMOK INI MEWAKILI SIAPA?



TENGOK DAN LIHAT MUKA INI



nota:
mari berlaku jujur
mari melihat dengan ikhlas
adalah muka ini muka melayu?

muka ini mungkin dari bombay?

yang sibuk cakap hal melayu apa pasal
pooorah panddy kutty kah kah kah



SHAHRIZAT: RUMAH ANAK YATIM MADARASAH AL-TAKQWA TAK DAFTAR DI JKM - tiewnama

Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa di Kampung Gahal, Hulu Langat tidak berdaftar dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat atau mana-mana agensi di bawah Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Shahrizat Jalil berkata beliau juga tidak pasti sama ada rumah anak yatim itu berdaftar di bawah mana-mana agensi di kementerian lain.

“Yang terlibat (dalam tragedi ini) ada pelajar, ada anak yatim, ada guru. Kita tidak tahu ia di bawah agensi mana,” katanya kepada pemberita semasa melawat kawasan kejadian tanah runtuh di rumah anak yatim itu.

Dipetik Bernama, Shahrizat berkata beliau akan mengadakan pertemuan dengan agensi dan kementerian berkaitan dalam masa terdekat untuk mengetahui status rumah anak yatim itu

NOTA:
lihat dan baca
dengar dan lihat

dalam keadaan kesedihan
tetiba eee ini buat sibuk

eee yang tidak mewakili sesiapa ini
eee yang telah kalah di lembah pantai
eee yang ditolak oleh pengundi

sibuk bertanya sama ada sekolah ini berdaftar atau tidak?

apakah kalau berdaftar maka kemalangan ini tidak akan berlaku?
apakah eee ini ada talian dengan yang maha esa
bolegh ebri tahu bahawa sekolah ini berdaftar dengan gerombon
maka jangan kacau dan ganggu

lihat dan baca

20 ulasan:

mek berkata...

eee gemok mewakili panddy kutty
kah kah kah

langat jaya berkata...

Cheh, idung x mancung, pipi tersorong2, dah kalah buat la cara orang kalah.kalau tau ko dtg langat mlm tadi, aku sambut dgn telur busuk.

Tanpa Nama berkata...

betul, apa yg mustahak sgt persoalan berdaftar ke tak berdaftar? kan dah ada yg matiii... pun maih nak bangkitakan persoalan2 berdaftar ke tak berdaftar..

haram jadagh punya eeeee ...

Nadyahoney berkata...

sepatutnya pikir aper yg patut dilakukan seterusnya

Tanpa Nama berkata...

Dari perawi saheh..dia memang ckp india di rumah dan rakan-rakan..abg noh jgk..

Tanpa Nama berkata...

memang babi betul.. patut la tunisia boleh bungkus.. apa2 nak kene berdaftar.. sikik2 nak kena ada lesen.. nak jaga bisnes cukong..

Tanpa Nama berkata...

Maknanya kalau tak daftar dgn gerombolan tak dpt bantuanlah. Pukimak punyer eee....

Tanpa Nama berkata...

...nak ingatkan semua...ALTANTUYA, HILANG DAFTAR, TAK SIASAT KE ???

mahaza berkata...

kasik la can dia buka mulut sebelum bik mama balik... nanti kena rampas jawatan lagik takleh nak komen hape hape.... ahak ahak ahak

Tanpa Nama berkata...

eee eee nyibuk tak memasal

Tanpa Nama berkata...

Gemok ni mewakili golongan panti kutty, mamak kimma.Geli aku tengok muka nenek ni. Dah tak laku, bagi free pun siapa pun tak mau,kecuali Datuk T.Kah..Kah..Kah.

orang muda berkata...

tak payah dengar apa dia cakap, tengok muka dah tahu. bodoh piang~

sakariyaakop berkata...

Apa punya sial mangkok mamak sekor nih...selama ni pegawai-pegawai kau main telo ker!!!

Tanpa Nama berkata...

nmpak muka tk de seri langsung....

Orang Kelawar berkata...

Orang dah kematian sedekah dan hulur sajalah bantuan.Apa nak cakap daftar atau tidak.Sebagai orang Islam,memang tak patut cakap sedemikian.Sebab itu jangan pakai tudung semipro,pakai betul-betul sepertimana dituntut Islam.Masuklah kamu ke dalam Islam secara kaffah (keseluruhan).Mana belajar pakai tudung semipro.Bibik Mamma ke,bik mama ke atau bik mambo

Tanpa Nama berkata...

Mengikut sumber2 yg boleh dipercayai bapa Sharizat ni dulu gembala lembu tanpa reban yg berkeliaran di kawasan Jalan Pantai Dalam. Sebagaimana yg kita tahu, gembala lembu bandar ni bukan orang Melayu tetapi dr. kaum sebangsa Mamak Kutty dr Kedah tu. Memang dia ni tak mewakili rakyat kerana kalah dlm PRU12 dulu tapi tersangat lah bodek nya kat Pandi Kutty Najib sebab melantik nya jadi Menteri wpun tak dapat mandat dr bos no. 1 iaitu rakyat yg tak pilih dia.Oleh itu paham2 lah kalau Sharizat ni bodek giler Najib sbb kalo tak, tak jadi lah dia Menteri: kini dia spt Ibrahim Katak melalak melolong mcm haramjadah sampai hilang rasa malu dengan diri sendiri.

pandy kutty eee berkata...

eee beri tanak rata pada cukong kapitalis dan tanah curam bahaya kpd anak yatim.eee sengaja biar anak yatim tertimbus macam tu. eee pakat dgn anak toyol sejak rumah tu dibuka dulu.

Wak Pur berkata...

Dah berlaku trajedi, mula lah buat sibuk. tak daftarlah, macam2. Yang penting, tangani masaalah begini agar tidak berlaku lagi. Bukan cari publisiti murah...kononnya prihatin lah.

AWAS MAMAK BENDAHARA KEMBALI berkata...

ORANG EEE NI SEMUA PERANGAI SAMA... TAK TAHU MALU, & SUKA BERCAKAP BYK MCM KONONNYA DIA PANDAI SGT WALHAL APA YG DIA BUAT BYK MENYUSAHKAN ORG LAIN, DAN BUKAN DIA YG BUAT KERJA, DIA PANDAI CURI TULANG DAN SURUH ORG BUAT KERJA, DIA HANYA PANDAI MENGARAH...

SEMUA GOLONGAN MENYAMAR MELAYU NI, KALAU DPT JAWATAN MEMANG SUSAH NK TURUN... SAMA MCM SAMY, MADEY, DAN INI SORG...

DLM GEROMBOLAN SKRG TERLALU RAMAI GOLONGAN INI...ADA SORG HARI TU PERGI BERFORUM PERDANA KT KELANTAN, DIA CKP WALAUPON KULIT DIA HITAM, TAPI SEMANGAT MELAYU DIA (?) LEBIH KUAT BERBANDING DGN ORG2 MELAYU KELANTAN...SELEPAS ITU HADIRIN RIUH RENDAH & AKAN BERSORAK SETIAP KALI DIA BERCKP .... PADAN MUKA...CKP BERBELIT2 MCM PANDAI, DLM HATI HANYA FIKIR NK SENANG DIRI SENDIRI SAHAJA

Tanpa Nama berkata...

apa punya bangang jadi menteri... orang dalam keadaan kesusahan dan kesedihan dia dok pertikai daftar ke tak... kalau tak daftar tak boleh dapat bantuan ke? bukankah yang ditimpa bencana tu rakyat Malaysia, bangsa Melayu dan beragama Islam. Patut kita rasa bersyukur dan berbangga kerana ada pihak yang sanggup menjaga kebajikan anak anak ini tanpa perlu meminta bantuan dari kerajaan. Buta perut punya menteri....
Apa apa pun AF FATIHAH kepada semua yang telah pergi ... aku sedih dengan sikap para menteri di malaysia ni.. aku sedih kerana anak anak ini dipolitikkan walaupun telah pergi ... semoga roh anda berada ditempat yang terbaik di sisi Allah.