Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 22 Mei 2011

LIHAT DAN DENGAR - INI KAPIR YANG BERCAKAP




PEMBANGKANG DIGESA HENTIKAN ISU KENAIKAN HARGA RON95
- meloya

BERA 21 Mei - Pihak Pembangkang digesa menghentikan segala tohmahan kepada kerajaan berhubung isu kenaikan petrol RON95 sebelum pengumuman rasmi mengenainya dilakukan dua minggu lagi.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob berkata, rakyat tidak sepatutnya terpengaruh dengan dakyah pembangkang bahawa harga tersebut akan dinaikkan dalam masa terdekat.

"Rakyat perlu bersabar dengan menunggu keputusan kerajaan dan jangan terpengaruh dakyah yang dilemparkan pembangkang kononnya bahan bakar itu akan dinaikkan.
"Saya sentiasa maklumkan bahawa Rasionalisasi Subsidi akan kita umumkan, jadi jangan menuduh kerajaan itu dan ini kerana kerajaan belum berbuat demikian," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Menurutnya, tindakan pembangkang yang sengaja memainkan isu tersebut adalah untuk mengaut kepentingan politik tanpa mengambil kira faktor tertentu.

"Semalam saya dimaklumkan terdapat penyebaran di laman sosial facebook yang menyatakan kerajaan menaikkan harga RON95 sebanyak 30 sen selepas pukul 12 tengah malam.

"Penyebaran maklumat palsu itu menimbulkan kekecohan di kalangan rakyat maka saya mohon ia dihentikan," jelasnya.

Beliau menjelaskan, sebanyak RM20.58 bilion diperuntukkan sebagai subsidi untuk petrol dan bahan makanan yang membuktikan kerajaan mengambil serius tentang kebajikan rakyat.

NOTA:
lihat dan dengar
kenapa china yang kapir ini
tak bersunat
makan babi
boleh bercakap pekara yang jujur
berbanding dengan pemimpin melayu islam
yang tunggang tunggit
mulut berbuih buih
setiap tahun pergi umrah


NOTA:
RON95 ini hanya trik
di gembar gemburkan
kemudian malaon ini kata tak naik
bila ini berlaku akasn keluar kenyataan
bahawa gerombolan cukup perhatin pada suara orang ramai
kah kah kah
ini trik nasehat apco
bukan melaysia saja pakai
isreal pun paki trik tipu rakyat macam ini bila nakl ambil tanah palestin
kah kah kah



SILA DENGAR DAN DENGAR




nota:
kapir yang makan babi
lebih jujur
lebih tidak menipu
dari pak lebai gerombolan kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya ini semua adalah tipu muslihat Yahudi dimana gerombolan menjadi anak muridnya. Bila Menteri Pertahan(kaki Pukul) dan KJ(Kera Jahat) bersuara, ini menandakan satu gerombolan munafiq yang lancau,cuba nak tipu melayu. Mereka berlakon meminta kerajaan mengkaji kenaikan harga RON95, tapi itu semua trik. Dia orang buat isu, kemudian dia orang yang berlakon kononnya prihatin pada rakyat.Ini semua manusia lancau tak da teloq.Nanti PR perintah kita tarik lancau mamat ni semua.Semua ni melayu lancau..

Miecyber berkata...

Rakyat terus di tindas oleh kerajaan yang korup..

Faktor menyebabkan tanah runtuh menimpa Rumah Anak Yatim & Anak Kebajikan Madrasah Al-Taqwa,Hulu Langat

Tanpa Nama berkata...

ya .. mmg jujur .. sangat jjujur .. terima kasih guang eng .. kah kah kah

mek berkata...

menteri2 ni, buka mulut nak buat dua benda je, makan & menipu. makan hari2 nak sedap je. menipu pun nak kena bagi rakyat sedap dengar. mendidih je darah aku bila menteri2 ni buka mulut busuk depa.

kepada rakyat yang hari2 kena tipu kat menteri2 gerombolan ni tapi masih tak sedar2 lagi, sila jana ekonomi sendiri seperti arahan mat sembab. buka ladang pelihara pandi kutty.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kalau kita ni sekarang berada dalam zaman Mahsuri Langkawi tu, ramai pemimpin2 dari UMporNO/BN & kroni2 mereka ramai yg kena badi disumpah rakyat jelata...cuba tengok kat sini aje X cukup sebesen sumpahan seranah kepada haramjadah tu semua!!