Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 Ogos 2011

BERSEDIA UNTUK SEKALI LAGI



NOTA :


lihat dan lihat
sekali lagi sejarah perjuangan
jangan lupa
dunia ini akhirnya adalah
milik anak muda

anak muda yang berani
ke jalan raya!






PAS TENTANG PPSMI DI KEMBALIKAN SEMULA
- malaysiakini

PAS menentang sama sekali dalam apa bentuk sekali pun cadangan atau tindakan bagi mengembalikan semula pengajaran dan pembelajaran sains dan matematik dalam bahasa Inggeris (PPSMI).

Ini kerana menurut pengerusi lajnah pendidikan PAS, Abu Bakar Chik, rata-rata kajian mendapati PPSMI gagal memajukan bahasa Inggeris di kalangan anak-anak terutama di luar bandar.

“Apatah lagi kita boleh mengatakan bahawa, keciciran (di kalangan pelajar) telah begitu banyak dan begitu meluas sekali kerana akibat daripada PPSMI ini,” katanya dalam satu kenyataan kepada Malaysiakini

NOTA:
awas dan waspada
malikul sembab sedang main kong kali kong
tetapi baik juga kalau malikul pusing balik

jika ini berlaku makan anak anak muda
jika ini berlaku para pencinta bahasa
jika ini bertlaku pejuang nasionalis bangsa
akan turun ke jalan raya


NOTA:

anak anak muda bersedia!

4 ulasan:

Awan Fantasia berkata...

ramaikan yang "sokong" Najib?..Haha..Tobat lagi panas..

Entri Terhangat!! :
Oh Terpancut Air Mani Akibat Terangsang!!
Oh Perempuan Dan Onani!!

Lang berkata...

sisembab bi pengikut sapa?... pastinya legasi tuannya akan dikekalkan....

udah nampak ke corak pentadbiran sisembab jika dia jadi memanda menteri... sejarah tuannya bakal diulang kembali...

gengjahat berkata...

aku rasa la kan tt, sebab ape mat sembab ni sengaja nak ada kan balik PPSMI dalam inglis ni nak bagi org melayu tambah bodoh, sebab yang bodoh tu la yg senang nak kene tipu...bila tak pandai matematik ngan sains senang la kene tipu ngan menteri KPDNKK ngan lynas...

Tanpa Nama berkata...

kome kene tengok betoi betoi ....
mat sembab ni buat kenyataan cam ne...
dia sekadar nak ambik ati medey ... sebab medey dah 'tolak dia keatas - push up' dan lenyek najib ...
jadi sebagai mempastikan medey sokong dia ... dasar medey, kene peghidup kan balik ...nak peghidup sepenuhnye, dia dah telepas cakap ... jadi belapik le sikit ... tu aje sebabnye dia buat kenyataan pasei PPSMI tu ...polit'a'ik caghi makan ...