Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 Ogos 2011

MAT SABU - MAT POPULAR




PEMINAT SETIA BERADA DIMANA SAJA





PERSATUAN BEKAS POLIS BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP MAT SABU
- meloya

Persatuan Bekas Anggota Polis Negeri Terengganu yang mempunyai 4,500 anggota hari ini membuat laporan polis berhubung kenyataan timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu yang dianggap keterlaluan hingga sanggup menghina polis demi mencari populariti.

Pengerusinya Hussin Awang Ngah berkata tindakan Mohamad menyanjung komunis dan merendahkan maruah anggota keselamatan amat dikesali, sekaligus menunjukkan beliau telah terpengaruh dengan ideologi komunis.

"Saya hairan kenapa sekarang orang kuat nombor dua PAS itu baru menimbulkan perkara tersebut dan tidak membangkitkannya selama ini.

"Saya percaya, tujuannya tiada lain kerana beliau nak mencari populariti kerana tiada isu lain yang boleh dibangkit memandangkan pilihan raya umum telah hampir tiba," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Kampung Raja di Besut hari ini.

Kata Hussin, beliau sedih dengan pendirian Mohamad Sabu yang sanggup memainkan apa jua isu asalkan dirinya mendapat sokongan dalam kalangan penyokongnya.

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAh


woit... PERSATUAN BEKAS TENTERA INI OKAY... kah kah kah...

kah kah kah...INI NGO YANG BAIK... kah kah kah

kah kah kah...TAPI BILA PENGERUSI PERSATUAN INI BUKA MULUT...kah kah kah

kah kah kah ... NAMPAK BENGONG NYA.... kah kah kah...

woit... MAT SABU TAK PERLU PUBLISITI.... kah kah kah..

kah kah kah...SATU NEGARA TAHU SIAPA MAT SABU INI...kah kah kah...

kah kah kah...MAT SABU TAK PERLU CARI PUBLISITI.... kah kah kah...

woit...YANG PERLU CARI PUBLICITY ...kassh kah kah..

kah kah kah....PRESIDEN PERSATUAN WAJIB TAHU APA MAKNA PUBLISITI.... kh kah kah...

11 ulasan:

Lang berkata...

mat sabu udah jumpa sejarah dlm mindanya... selalu baca tt kot.. tu yg terbukak mata?

Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat tt

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Lepas raya nanti aku juga nak buat LAPORAN POLIS terhadap Mat Sabu.

Aku nak lapor pada Polis, MAT SABU bakal jadi 'Menteri Dalam Negeri' selepas PRU-13...kah kah kah

Ada orang dah tak boleh tidor kerana Mat Sabu...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Mat Sabu dan Polis. Mat Sabu bercakap penuh dengan fakta dan ilmu sejarahnya, ramai rakyat yang bersimpati serta menyokong beliau berbanding persatuan bekas Polis ini yang taksub nak bercakap. Kalau dalam perkhidmatan dahulu pun penuh dengan kebencian rakyat kerana mengamalkan pelbagai perkara yang bertentangan dengan etika dan perundangan, bila dah berhenti/pencen baru nak berkokok seperti ayam jantan... buang masa lah. Sudahlah, rakyat dah cukup muak dan sudah kenal siapa kamu 100%.

Tanpa Nama berkata...

Saya selaku ahli Persatuan Bekas PDRM Terengganu, tidak bersetuju Tuan Pengerusi HJ. HUSSIN BIN AWANG NGAH mengeluarkan kenyataan akhbar bagi pihak Persatuan.

segala pendapat dan kenyataan mewakili persatuan mestilah setelah mendapat persetujuan ahli majlis.

Kenyatan tuan pengerusi sepatutnya kenyataan peribadi kerana sebagai ahli saya tidak bersetuju untuk membuat sebarang tuduhan atau pun mewakilkan tuan pengerusi membuat kenyataan sebegini sebagai kenyataan persatuan tanpa kelulusan dalam mesyuarat persatuan.

DX berkata...

aih. sekarang bulan ogos bulan merdeka. mesti la kalo ceramah tema merdeka. duk tanya lagi kenapa skrang cerita.

Tanpa Nama berkata...

Polis pencen ni tak faham apa yang Mat Sabu cakap...Maksud Mat Sabu...Polis yang berkhidmat sebelum merdeka adalah Polis British...itu sebabnya boss-boss polis masa tu orang putih atau Benggali...faham tak?

Tanpa Nama berkata...

Welcome home Mat Sabu..
He is the man..

selamat hari raya ...
maaf zahir batin...

mat s berkata...

Bro TT,
Selamat Hari Raya..
Minta Bro tolong siarkan sejarah pejuang Mohamad Indera..Kalau boleh, dari lahir hingga ke tali gantung. Sebagai rakyat negara ini, kita mesti mengetahui hal sebenar dan menghayati perjuangan beliau..

TK.

Tanpa Nama berkata...

Cerita Birch kena bunuh di Pasir Salak pun banyak tak betul. Konon merdeka dah lebih 50 tahun tapi persoalan sebenar masih tak berjawab. Tak apa jadahnya orang asli tu nak bunuh si birch. Agaknya si birch masa tu sebuk ngintai anak dara kampang gajah tak sedor parang melayang. Orang putih masa tu nak tutup cerita yang memalukan maka buat cerita lain. Orang-orang yang mengaji sejarah patut sangat kaji perkara ni sementara saudara-mara yang terlibat masih ada. Dema-dema yang ngaji sejarah kena tukor mengkaji balik sejarah ni. Jangan jadi burung kakak tua....

Tanpa Nama berkata...

gua caya sama Mat Sabu !!! pergi mamposlah kaki bodek UMNO !!!

haq berkata...

assalamualaikum w.b.t.
dulu aku pun terpengaruh dengan propaganda konco2 british ini.aku ingat apa yg dipertontonkan dalam bukit kepong semuanya benar tannpa mengkaji,setelah sekian lama baru aku sedar kita semua telah ditipu gerombolan....
terima kasih abg mat sabu dan tukar tiub.tteruskan perjuangan anda...kami akan menyokong perjuangan ini.moga diberkati perjuangan yg mulia ini.