Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Ogos 2011

BETUL KE AKHBAR KOMPAS MINTA MAAF?

NOTA

media di indonesia hari ini heboh
berita bagaimana kompas telah dipaksa
mohon maaf oleh rosmah

rosmah telah mengancam kompas
kalau tidak mohon maaf
rosmah akan berbogel
di hadapan pejabat kompas

untuk mengelakan pekerja dan wartawan kompas
dari muntak taik - maka kompas telah dikatakan
minta maaf -kah kah kah

KOMPAS DIPAKSA MOHON MAAF OLEH ROSMAH

Menurut sumber Malaysiakini, permohonan maaf yang dituntut oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO) pada mulanya ditolak oleh editor Kompas yang bertegas mempertahankan artikel mereka, khususnya berhubung dakwaan kegiatan kongsi gelap Maira, yang juga boleh dilayari secara meluas di Internet.

Dua penasihat itu kemudiannya mengancam mengugut Kompas dengan tindakan undang-undang, tetapi ini juga gagal untuk menundukkan akhbar Indonesia yang berpengaruh itu.

Kompas, bagaimanapun bersetuju membuka ruang kepada Najib untuk menjawap dan menangkis segala tuduhan dengan menghantar editor antarabangsa, Jimmy Harianto bagi menemubual Najib di Putrajaya pada Khamis lalu.

Bagiamanapun pada Ahad lalu, agensi berita nasional Bernama mengesahkan bahawa Kompas telah meminta maaf kepada Najib.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...YANG LAPOR MINTA MAAF INI HANYA TIEWNAMA.... kah kah kah...

MULUT BESAR


nota:
mulut besar
tanda suka makan free
lain suka apa?
kah kah kah


18 ulasan:

This Is KL THUGS berkata...

Pertama kali komen dapat pertamaaa!!! betul la tu agaknya tuann!! keh keh keh

Awan Fantasia berkata...

Najibsia bukan Malaysia..dunia sudah beribah

Entri Terhangat!! :
Justin bieber Break ??
Justin Bieber Disemadikan.....!!

Lebai Daun berkata...

Semoga ALLAH melaknatkan kamu di bulan baik ini atas fitnah kamu yang nyata.
Esuk kamu akan terima balasannya.

Pakcu Rantau Panjang berkata...

Salam buat tuan.

Dalam etika dunia penulisan biar apa pun kita berada , tapi yang benar tetap benar dan begitu juga sebaliknya.

Umum akan memihak kepada yang terbuka dan publisiti yang jelas. Gossip dan ramalan adalah sesuatu andaian yang tidak dapat dibuktikan maka dengan sendirinya ia terbatal. Sekarang sudah ada kenyataan benar diperolehi maka apakah blog tuan masih meneruskan hipotesis baru ?...walahualam

Nostalgia abkk berkata...

Memang betul tu TOK Lebai Daun Allah akan melaknatkan orang yang memfitnah.
Banyak lagi Tok Lebai radio,tv,suratkhabar,menteri,perdana menteri,bekas perdana menteri dan macam2 lagi siang malam memfitnah Tok Lebai tolong nasihat kan sama pada mereka tu.
Tok Lebai orang alim bila beri nasihat jangan pilih2 pulak dan tutup sebelah mata kerana tuhan nampak belaka.

Tanpa Nama berkata...

Woit Lebai Daun...baru sedar dari mabuk kena daun ganja hah?? Patut panggil Lebai Bongok lagi betul...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lebai ameno apco kot. Haha

Tanpa Nama berkata...

aku masih ingat bila nazri aziz dengan "muka sedih dan pilu"tunduk membaca skrip selepas mohon maaf pada che det masa anwar kena pecat timbalan pm dulu dan juga private invistigator bala juga 'dengan perasaan amat menyesal'membaca skrip masa minta maaf tarik balik akuan sumpah kaitkan najib dengan tuya...

Revolusi_Malaysia berkata...

nota:
mulut besar
tanda suka makan free
lain suka apa?
kah kah kah


kekekekkekekekkekekkekekeke...

Tanpa Nama berkata...

NAJIB bayar berita luar negara pakai duit rakyat, NAJIB beli cincin 24J usd pakai duit rakyat, NAJIB beli orang politik katak pakai duit rakyat, NAJIB buat pesta kawin anak beranaknya pakai dut rakyat.Najib melancung dan tidur di kapal dan hotel mewah pakai duit rakyat.

Najib tindas rakyat dengan menaikan HAGA BARANG HARIAN adalah bertujuan untuk tekan rakyat sehingga rakyat sentiasa berfikir masaalah kewangan seharian dan untuk menghindarkan rakyat berfikir kekotaran parti politik Rejim NAJIB UMNOBN.

Masa MENGUNDI PRU 13 REJIM NAJIB kenal PENGUNDI ATAS PAGAR selepas PRU Rejim Najib UMNOBN akan tekan dan tindas RAKYAT ATAS PAGAR.
UMNOBN kencing rakyat..

Tanpa Nama berkata...

salam ramadhan bro isham,leh tolong ulas kit bout game bola Eton collage vs remaja malaya buat time pose hari jumaat lak tue,dak skool n para pendidik kne p tgk maybe xder org nk dtg kot,yg bestnyer dpt buke pose atah bass....

Tanpa Nama berkata...

tanya sama namewee.
siapa lebai daun.
nanti jawab namewee.
lebai daun lancau.
tanya sama ali setan.
siapa lebai daun.
nanti jawab ali setan.
lebai daun bodoh.
lancau + bodoh = pengampu.

Tanpa Nama berkata...

Singapore: Lee Kwan Yew: At 85, The Fire Still Burns By Ahmad Mustapha

Posted by: Blog yOur Mind on: December 7, 2009
http://all4one4all.wordpress.com/2009/12/07/singapore-lee-kwan-yew-at-85-the-fire-still-burns-by-ahmad-mustapha/

Mulut memang besar-lah
Mulut besar makan free-lah

Lang berkata...

teknik terbaik...

pukul teruk2 dan pujuk.... org takkan nampak kesan pukulan tapi pujukan...

naik harga barang... kereejaan takde kuasa halang...
buat kedai 1mesia... mcm mane boleh kawal harga kedai... hehehehe kayo pakngah...

kedai ni kereejaan punye ke? kroni punye ke?... atau puteri badak berendam yg punya?

Tanpa Nama berkata...

Selain makan free
Blow le bro......

Tanpa Nama berkata...

Sah Lebai Daun nie Umngok tulen! Macam katak bawah tempurung! Bodoh nak mampus! X sedar2 lagi. Pergila nasihat kat org berpangkat dlm umngok yang kaya-raya tu. Kekayaan semua tu dtg dari mana??? Setakat gaji ngan elaun YB X cukup nak beli rumah juta2 ngan keta mewah2. Bukan dari duit menipu rakyat ke? Bodoh!

Tanpa Nama berkata...

Lebai Daun
di bulan baik ini gerombolan dan polis makan duit. Nampaknya kamu sokong.

Semoga ALLAH melaknatkan kamu di bulan baik ini atas kekotoran kamu yang nyata.
Esuk kamu akan terima balasannya.

abang entot sembab berkata...

Tu LEBAI DAUN GANJAAAAA...hahahahahahahaha...dah LAK LOK.....MEROYAN.....hahahahahahaha