Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Ogos 2011

TER NOW ! TERKINI DARI JALAN DUTA




BERITA TERKINI DARI MAHKAMAH JALAN DUTA



Doktor Pusrawi, Dr Mohamad Osman mendedahkan di mahkamah sebentar tadi bahawa Saiful memasukkan pelastik ke dalam j**ur dia supaya nampak macam kena liwat


BOTOL UNTUK JUBUR SAIFOOL


nota:
sila cadangkan
botol yang mana
yang terbaik untuk
dimasukkan ke dlam jubur saifool
agar mahkamah yakin yang saifool
bukan anak dara lagi kah kah kah


25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Adoiii, sampai begitu sekali Saiful? Desperado betul awak ni. Apalah nasib ibu awak mengandungkan awak.

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik Saiful Shit tak kata juburnya dimasukkan kulit durian. Banyak lagi fakta nonsense akan keluar tapi Hakim pekak tak faham untuk buangkan kes ini kerana terikat kut?

Tanpa Nama berkata...

Masyallah apa lah nak jadik dengan budak sekor ni.

Tanpa Nama berkata...

nak nampak cun kasi sodom sama petola la..baru berbentuk bintang!bodoh punya saiful binatang ni,kerana wang ringgit sanggup gadai maruah..simpati kpd ibunya yg mengandungkan dia selama 9 bulan

Tanpa Nama berkata...

Sape yang masukkan plastik dalam jubur dia tu. Dia sendiri ke ada orang lain yang tolong masukkan.

Tanpa Nama berkata...

Saifoool, orang BN dan satu-satunya wakil pro-BN MPP (Majlis Perwakilan Pelajar 2006/2007) di UNITEN. Pasti bersama BN untuk tujuan tugasnya sebagai penfitnah!

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah... tipu berdosa...

Non-Governmental Individual berkata...

KAH KAH KAH KAH!

NOTA: NO MORE PLASTIC BOTTLE FOR SHYFOOL!!!

Tanpa Nama berkata...

mak aii....apa ke banggangnya si saifol ni...hahaha100x

Tanpa Nama berkata...

BRO,,,,
aku cadangkan yg warna kuning kt blakang tu..baru dia tau azab sikit..tu pun klau dia rasa la..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

inilah pertama kali aku tengok ada manusia paling banggang dlm hidup aku ni

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

botol
http://
botol
botol

Tanpa Nama berkata...

manusia yang paling hina
kerana bersengkokol demi wang ringgit
senyum saja bila keluar tv saban hari
bagaimana perasaan ibu

kalau aku baik aku terjun depan keretapi
biar menjadi lumat
kerana dosa yang ditanggung
menjadi azab duniawi

MAT LUNCUR berkata...

dildo saiz gajah x de TT.biar dia tahu ape itu nikmat onani dgn dildo ikut lubang punkoq..ak pilih yg warne putih kecik tu.test dulu vergin punkoq sepool'' klau sedap ''yg ni bloh jd bahan bukti...
Kah kah kah kah
ayat paling bagang''tahan berak 2 hari...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

damn sexfool..ko ni gila ka apa main jolok2 lubang taik dgn botol plastik? hishhh sapa la nak bermenantukan si sexfool neh? sapa nak jadi bini si sexfool nihhh? sapa la bakal zuriat si sexfool nihh!!

Tanpa Nama berkata...

Saper tu yang macam orang Serbia paksa orang duduk atas botol?

Tanpa Nama berkata...

Saiful merupakan Saksi Pendakwaan nombor 1 (SP1)yang benar-benar Sayfool Penipu nombor 1!!!!

Non-Governmental Individual berkata...

macam mana plastik boleh ada DNA?

Non-Governmental Individual berkata...

Hari ini saya membaca kenyataan Anwar Ibrahim dari acara pengadilan.

Anwar berkata bahawa ia semua adalah satu konspirasi politik terhadapnya.

Dan saya setuju.

Bukankah saya adalah Duta Besar Amerika ke Malaysia apabila semua perkara-perkara ini berlaku pada kali pertama.

Semua orang tahu, Kedutaan Amerika mempunyai banyak sumber maklumat.

Tanya saja Wikileaks.

Rakyat Malaysia Gemar Bercakap…
Seperti yang ramai kawan-kawan saya di Malaysia tahu, saya telah sangat lantang bersuara untuk menyokong kebebasan Anwar lebih daripada satu dekad. Dan itu adalah kerana saya tahu kebenaran. Saya berada di sana apabila ia berlaku pada kali pertama.

Pada tahun 1998 - kali pertama bagi Anwar - Kedutaan saya mendengar dan melaporkan banyak perkara. Kami tahu perkara yang sebenar. Kerana rakyat Malaysia - di peringkat tertinggi - memberitahu kami.

Semasa saya berada di KL, badan pemikir peribadi Najib dipanggil Pusat Penyelidikan Strategik Malaysia, atau MSRC. MSRC pada dasarnya adalah dua orang, Rohanna Mahmood dan Razak Baginda.

Rohanna tidak Razak adalah bukan pegawai-pegawai kerajaan, jadi saya tidak melanggar mana-mana undang-undang AS dengan mendedahkan apa yang mereka memberitahu saya dan Kedutaan saya pada masa itu.

Pakatan sulit

Pada tahun 1998 Rohanna menyertai saya untuk satu majlis makan tengah hari peribadi di kediaman Duta Besar. Ia adalah sekitar masa apabila Anwar mula mencabar Mahathir, secara halus tetapi masih jelas.

Rohanna memberitahu saya bahawa Najib dan Anwar mencapai satu perjanjian rahsia. Apabila Mahathir pergi, Anwar akan menjadi PM, Najib akan menjadi Timbalan PM. Itu adalah perjanjian itu.

Sudah tentu itu tidak pernah berlaku,. Apabila dilanda masalah, Najib berdiri, dan membiarkan Anwar pergi ke penjara.
Bagaimana pula dengan Razak Baginda?

Dia memberitahu pegawai kanan Kedutaan, "Keputusan telah dibuat. Mereka akan "menembak " Anwar dari segi politik untuk semua masa yang akan datang. "Sehingga dia tidak boleh berdiri lagi atau kembali ke politik."

Dipenjarakan 100 tahun

Maknanya, ia adalah keputusan politik - untuk memusnahkan Anwar.

Itulah apa yang Razak - yang kini dalam buangan di London yang dikenakan sendiri - berkata.

Selepas itu, seorang pegawai kanan Cawangan Khas kepada seorang pegawai Kedutaan, "Kami akan memastikan pertuduhan difailkan setiap masa supaya Anwar akan berada dalam penjara untuk seratus tahun akan datang."

Adakah apa-apa keraguan tentang apa yang berlaku masa itu - dan apa yang sedang berlaku sekarang?

-Joh Mallot

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
kah kah kah

seluruh warga malaysia tercengang
seluruh warga malaysia tepuk dahi
seluruh warga malaysia tertipu
seluruh warga malaysia dimanupulasi

Anwar bela diri tanpa bersumpah
dalam mahkamah...!!!

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

Anwar tak mahu dia disoal balas
oleh pasukan pendakwa

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

tak ker orang malaysia semua
sudah kena tipu dengan Anwar ???

tak ker orang malaysia semua
perasan bahawa saksi-saksi Anwar nanti kena angkat sumpah sebelum beri keterangan dalam mahkamah ???

kah kah kah
kah kah kah

ini perbicaraan siapa ???
si kena tuduh xmo angkat sumpah
si saksi kena angkat sumpah
yang kena bicara ini siapa ???

kah kah kah
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Plastic bottle.. don't recycle.
give it to sayfool!! bangang punya mangkuk..

Tanpa Nama berkata...

Masuk kan pisau motong gotah, baru dio tau. Lopeh tu bubuh semambu yang diselupat dgn lado basah!!!

Tanpa Nama berkata...

Mat Sesumpah tanpa nama 10:31 PM,
woi!! sendiri punyer jbur kena sumbat ngan botol, orang lain pulak kena sumpah!
Aku kalu jadi saksi aku sumpah kau jadi batu lagi baik dari jadi sesumpah yang makan taik Umngok!! kehkehkeh...bangang tak leh di ajor!!

abang entot sembab berkata...

yang merah tu pun OK kot...