Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Oktober 2011

BILA MAHATHIR NAK JADI RAJA AFRIKA





BLACK MONEY DI TANGKAP DI INDIA





POLIS PERAK TUMPASKAN SINDIKET PENIPUAN ANTARABANGSA BERNILAI RM2 JUTA
– berita hairan

IPOH: Polis Perak berjaya menumpaskan dua sindiket penipuan antarabangsa, 'African Scam' dan Penipuan Macau membabitkan kerugian hampir RM2 juta, baru-baru ini.

Ketua Polis Perak, Datuk Mohd Shukri Dahlan, berkata sebanyak 44 kes penipuan African Scam dilaporkan sepanjang tahun ini dengan jumlah kerugian RM847,149, manakala 55 kes penipuan kewangan yang berpusat di Macau membabitkan kerugian sebanyak RM935,984 bagi tempoh sama.

Kegiatan penipuan African Scam terbongkar selepas penangkapan 15 individu membabitkan 12 lelaki warga Afrika dari Nigeria selain dua wanita tempatan dan seorang rakyat Singapura yang ditahan pada 7 Oktober lalu di Kuala Lumpur dan Selangor manakala penipuan Macau masih dalam siasatan dan tiada sebarang tangkapan dibuat.



DI TANGKAP DI AMERIKA


KOLEJ SARANG PENJENAYAH? - meloya

KUALA LUMPUR 17 Okt. – Betapa mudahnya pelajar warga asing khususnya dari benua Afrika untuk masuk ke negara ini, seterusnya menjalankan kegiatan berunsur jenayah dan seolah-olah dilindungi pula oleh kolej swasta tempat mereka belajar.

Modus operandinya, pelajar itu hanya perlu mendaftarkan diri di kolej terbabit tanpa diwajibkan menghadiri kelas. Mereka hanya perlu menduduki peperiksaan apabila tiba waktunya.

Jika gagal, mereka akan dibantu pihak kolej untuk memperbaharui visa kemasukan dan pas pelajar bagi menyambung pengajian sekali gus tinggal di negara ini.

Malah, terdapat pelajar asing yang cuba memperbaharui dokumen mereka lebih daripada sekali, meskipun tidak pernah hadir kelas dan disyaki terlibat dalam aktiviti jenayah seperti dadah, pelacuran dan penggubahan wang haram.

Kegiatan lima buah kolej swasta di ibu negara itu yang seolah-olah melindungi pelajar asing tersebut terbongkar apabila ia dikesan Jabatan Imigresen ketika membuat permohonan memperbaharui dokumen pelajar masing-masing.

Pihak Imigresen bagaimanapun menolak permohonan itu selepas mengesyaki pas beberapa pelajar tersebut disalah guna hasil siasatan terperinci ke atas rekod kehadiran ke kelas serta keputusan akhir peperiksaan.

Malah, ketika permohonan, pihak pengurusan kolej bersungguh-sungguh merayu supaya dokumen pelajar mereka diperbaharui, dipercayai kerana pelajar tersebut sudah membayar wang pengajian.

NOTA:
ini bukan kenyataan rasis
ini kenyataan rasional
kenapa kita tak ada masalah cari masaalah
kenapa tak ada beban batu di galas
kita telah banyak masaalah dengan mat bangla jadi patriot
kita telah banyak masalah dengan mat indon jadi pengundi
ini nak bawa beban lagi?
apa punya gila!

orang itam yang datang ke sini bukan semuanya nak berlajar
ramai penyangak dan penyamun
ramai penipu dan orang jahat

ini semua berlaku apabila madey
ingin jadi raja afrika

ingat tak?

madey arahkan orang afrika boleh datang
masuk ke malaysia ini tanpa visa
meloroh masuk mat itam ini

dunia tahu orang nigeria kaki scam
malah ada negara di afrika sendiri tak beri warga nigeria masuk
sila tanya orang kenya
adakah mereka suka warga nigeria?
sila tanya warga aljeria
adalah mereka suka orang nigeria?
jangan cakap orang barat – memang mission impossible

semua ini kerana kolej dan universiti swasta
semua ini kerana kroni buka universiti dan kolej
nak bawa masuk pelajar luar
meloroh masuk mat itam

woit... kalau depa bijak mereka belajar di yale dan havard
apa ke jadah nya pergi pasar chow kit beli perit lembu

tak caya?
sila masuk pasar chow kit petang ini
pergi sebelah hujung dan lihat mat itam
jantan betina beli perut lembu
pelancung kepala bana apa beli perut lembu
kah kah kah

NOTA:
tt bukan anti orang hitam
tapi pengalaman mengatakan orang itam akan bawa masalah
dimana mereka duduk – harga rumah akan jatuh
dimana mereka menginap – banyak kerosakan dan jenayah

NOTA:
untuk mereka yang berani mengatakan TT RASIS
sila ambil budak nigeria jadi anak angkat
sila ajak orang itam sewa rumah di kawasan mereka
sila jadikan anak menantu kah kah kah


NOTA:
kita bukan tak suka orang itam
kerana kulit mereka itam
orang itam ini selalu menggunakan isu kulit itam mereka
mereka akan menuduh kita rasis kerana tak suka kulit mereka hitam

ini karut!

ini samalah perangai macam zionis di isreal
kita marah israel kerna mengzalimi warga arab
lalau mereka menuduk kita anti semitik

lihat tiap hari kita terima email:
ada perempuan cun ingin berkenalan
ada perempuan sabah ayah mat saleh duduk di london ingin melawat malaysia
ada minah cun setengah china setengah mat saleh cari suadara lama di melaka
kita menang loteri
ada duit tersangkut diswiss bank
ada duit teersimpan kerana kapalterbang pacah
seribu satu penipuan

semua ini adalah kerja mat itam dari nigeria!

NOTA:
bukan kulit hitam yang kita timbulkan
tetapi kejahatan
orang papua kulit hitam
kita tak tibai kerana mereka tak bawa masalah

gerombolan sama kulit kita tibai juga
vincent tan kita tibnai juga
ananda kita tibai juga
syed mokhtar kota tibai juga
bukan kerana kulit
kerana mereka orang jahat
macam zul nordin kah kah kah



NOTA:
kalau ada pembaca tt
yang menafikan mereka TIDAK pernah terima surat sedemikian
makan dunia ini akan kiamat ahad depan jam 4.47 minit petang


INI BUKAN MAT ITAM


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak syak lagi, mandey lah punca kerosakan negara kita. langsung tak difikir nasib anak cucu kita.....
Dia fikir meniaga duit meniaga duit itu lah segala2 nya....

Tak cukupkah lagi dgn kaum2 yg ada? Apa faedah kolej2 swasta ni kepada rakyat selain dari keuntungan kepada tokey2 nya? Ini lah padah nya melayu bertuankan India, India ni tak fikir pasal cacar merba kerana ini bukan tanah leluhur mereka. org fiji memberontak tak mahu berketua kan org india.

Tanpa Nama berkata...

Ialah kita nak jadi internasional. Unibersiti kitakan masuk ranking. Pak Itam pun bolehlah. Aku tengok orang kita ni luluslah setinggi manapun JATI DIRI langsung tak ade. Segala-galanya nak digadai. Hidup bertuhankan duit.

Tanpa Nama berkata...

Nk tau kenapa diorg beli perut lembu?

Tanpa Nama berkata...

Madey Raja Afrika.....kahkahakahkah best lah kau TT...terbaik dari ladang!!!

firdausrosli berkata...

Ramai yang sanggup mamat Nigeria jadi teman lelaki. Silap saya juga tak jaga buah hati sebaik mungkin, dapat kepada scammers Nigeria ni.

Tanpa Nama berkata...

di pandan indah mana ada universiti a/bangsa utk pelajar oversea masuk, kolej uiam adalah.

TAPI, berlungguk-lungguk mat itam dan juga minah itam setiap hari dari pagi hingga malam. ada yg bawa keta macam hapa lagi...

org pandan indah

mat saga berkata...

hahahahaha
hahahahaha
hahahahaha....

tompang gelak jee....

psss..... jaga-jaga ada hantu tetek kat penang....

hahahahahahaha

sejadahburuk berkata...

AKU PNAH TGK PUOK NI BELI PERUT LEMBU KAT CHOW KIT,BNYAK GILO...

Tanpa Nama berkata...

MAT ITAM ADALAH JELMAAN SETAN!!!!
INILAH BAHANA NAK MENGANTARABANGSAKAN UNIVERSITI TEMPATAN, NAK NAIK RANKING, BUAT APA RANKING, MACAM TEAM ORANGE BELANDA! SATU TOURNAMENT PUN HABUK TARAK MENANG. SILA SEMAK RANKING FIFA! FRANCE LEBIH RENDAH DARI HOLLAND TAPI DAH DAKAP DUA JUARA! KEPALA BANA APA RANGKING UNIVERSITI. PELIKNYA KENAPA MAT ITAM NI TAK ADA KAT SARAWAK? DI SARAWAK ADA JUGA CAWANGAN UNIVERSITI MONASH. TAIB DAH TAHU MAMAT SIAL NI BANYAK BAWA BALA DARI LABA!

Tanpa Nama berkata...

Mahathir Kutty dah jadi Raja Gagak sekarang Hishammudin pulak nak jadi Raja PATI.Tentu ada sesuatu yang istimewa makan perut lembu sebab begitu ramai perempuan Melayu tertarik dengan Mat-Mat Gagak ni.Bila berjalan pun perempuan Melayu tu dakap Mat-Mat Gagak ni macam tak mau lepaskan.Kadang-kadang keliru dan cemas dengan perangai perempuan-perempuan Melayu tu,yang nampak cantik,putih kuning dan segak memeluk seekor gorilla.