Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Oktober 2011

SIAPA DIA ZULKEFLIE MAT DARI TITIWANGSA?




YANG MANA SATU?







MUKA INIKAH MUKA KAKI PAO ITU?





AHLI UMNO DIDAKWA TUNTUT WANG PERLINDUNGAN
- mkini

Tiga ahli perniagaan mendakwa pekerja-pekerja mereka telah dikasari oleh sekumpulan lelaki, yang dipercayai ahli Pemuda Umno yang cuba menuntut wang perlindungan.

Bagaimanapun, seorang ahli Pemuda Umno yang secara tiba-tiba muncul pada sidang akhbar yang dianjurkan oleh ahli perniagaan berkenaan, semalam menafikan dakwaan itu dan berkata ia "tuduhan yang tidak berasas".

Dua ahli perniagaan - Heng Chin Cheng, 36 dan Lee Kok Leong, 43, yang membeli unit bawah bangunan sebuah hotel di Jalan Haji Hussein, di Chow Kit, berkata mereka pergi ke premis yang telah lama terbiar itu pada Khamis lalu untuk memulakan kerja-kerja pengubahsuaian.

Ketika merancang pembukaan kedai ketiga mereka - CCH Hardware di tapak itu yang dibeli mereka pada harga RM8.25 juta semasa lelongan Jun lalu, mereka didatangi oleh sekumpulan lelaki yang diketuai oleh ahli jawatankuasa Umno bahagian Titiwangsa, Zulkeflie Mat.

"Empat hingga lima orang yang datang dan mereka memperkenalkan diri mereka sebagai wakil-wakil daripada penjaja di sana. Salah seorang daripada mereka adalah Zulkeflie. Dia beri saya kad perniagaannya dan minta kami membenarkan sedikit masa untuk gerai-gerai kecil di koridor dikosongkan," kata Lee.

Bagaimanapun, tidak ada perkara lain yang dibincangkan semasa pertemuan itu, kata Lee kerana terdapat kehadiran anggota polis ketika itu.

"Kami sebenarnya telah menunggu sejak Jun untuk penjaja mengosongkan kedai kami," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...YA AMPOOOOON.... AYAHANDA CARI MAKAN.... kah kah kah..

kah kah kah...YAM AMPOOON.... ANAKANDA CARI MAKAN..... kah kah kah..

kah kah kah...YA AMPOOOOON.... KETUANAN MELAYU CARI MAKAN.... kah kah kah.

woit..KOJO MALEEEH... DUIT NAK... CARI LAAA KOJO....kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA NAK JADI KAKI PAU....kah kah kah..

kah kah kah.... SEMUA NAK MAKAN FREE MACAM SULTAN DAN RAJA ...kah kah jah

kah kah kah... SEMUA NAK PAKAI TEKNIK SEX BENGALI.... kah kah kah


KEMPEN DI TERUSKAN


9 ulasan:

mek berkata...

semua terliur nak jadi freeloader.
makan tanggung berak cangkung mulut lopong.
geng2 freeloader hari2 asyik menunjuk2. mesti la ahli jawatankuasa UMNGOK terliur.

p/s TT, ada tutorial ajar teknik sex benggali tak?
kah kah kah

Pak Oncu berkata...

BNro ,, ekau asyik sobut sultan wal raja,, apo kato sesoklai sobut pulak Undang undang luak yg ompek tu,,,,,,,,, adakah mereka freeloader juo ???

Tanpa Nama berkata...

memalukan betul pukida ni.

Tanpa Nama berkata...

Bang Isham,

Ayat yg selalu sey dongar dr org2 politik, geng2 3line ni semuo jonih carik mkn....asal-an ado yg hulur lobeh, situlah condong....

sey setuju dgn penegasan: maleh kojo tp pau org!

samo lah kisah cam kek Ghombau tu...pukisa2 dtg dgn mabuk2 ajak berembat....ni

Tanpa Nama berkata...

Ala apek...ini geng pukida bodoh punya olang...kasi duit dgn china doll pada dia olang...automatik dia orang jadi lu punya MACAI...lu bole suruh bikin apa saja...itu gerai depan lu punya kedai...bila-bila masa bole hilang...lu mesti tau maaa....UMNO melayu bodoh punya orang...kahkahkah

ibu-prihatin berkata...

Salam TT..watch out with your words abt Sultan or so called ''freeloader''. Kene tunjuk sbb dan kad akses tak boleh digunakan nnt. Ini semua pergi jahanam. Yg against dia org kene tibai habis2. Yg cium pongkok semua sorok bwh carpet. 1Malaysia punya hal..

Tanpa Nama berkata...

Aku dapat bayangkan betapa bestnya makan tanggong berak cangkung.

Yanaam berkata...

... ehsan lirik lagu Samseng (Ahli Fiqir)

ditujukan khas utk Pemuda Tahan Lasak UMNO, ahli Perkasa, ahli Pekida. Semoga terhibur....


Samseng samseng samseng samseng
Ini bukan zaman samseng (ulang *)
Bukan zaman banting banting (ulang *)
Tiada tempat untuk samseng (ulang *)
Ini bukan cara samseng

Sudah banyak yang ku lihat di depan mata
Pecah botol pecah gelas pecah kaca pecah kepala
Cara berkuasa siapa gagah siapa perkasa
Siapa lagi ramai anggota
Mana tempat
Bila masa
Kita jumpa
Satu lawan satu
Engkau dengan aku
Buka butang buka baju
Gedebak gedebik gedebuk
Kita tunggu siapa yang akan jatuh dahulu

Yang menang akan jadi abang besar
Tak perlu gusar
Kiri kanan sentiasa ada orang jaga
Bila berjalan kepak mula dibuka
Jaga-jaga jangan cuba merenung mata
Amaran untuk semua

Dunia ini dia yang punya
(ulang *)

Dari di depanmu berbaris peluang-peluang
Tapi tidak mahu pun engkau rebutkan
Berderet-deret sasaran
Namun tidak satu peluru pun engkau lepaskan
Kerana engkau hanya asyik berjuang
Entah untuk apa dan demi siapa engkau juangkan

Keberanianmu itu adalah
Himpunan puluhan anggota bengong
Yang sibuk melaungkan suku-suku pantun
Serta cogankata kosong

Keberanianmu itu adalah
Tubuh-tubuh kaku saudaramu bergelimpangan
Di simpang-simpang jalan yang telah engkau tewaskan

Keberanianmu itu adalah wajah-wajah kamu
Yang berbinkan dan berbintikan
Si anu dan si polan
Terpampang di muka surat depan
Ruang-ruang koran dipasung kaki dan tangan

Tanpa Nama berkata...

memang dasar sibangsat ni..kerja nak pau orang jer..dari pemimpin sampai ketua pemuda cawangan UMNgOk sama jer...woi makan duit haram jer kau..tak dapat belasah orang..kau ingat negara ni emak bapak kau punyer ker..cari lah kerja halal..aahh aku nak tengok polis buat apa dengan mamat ni..jangan pulak bagi alasan simamat ni nak bagi kursus keusahawanan kat bangunan tu..kah..kah..kah..