Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 November 2011

TAHNIAH - KEPADA PEJUANG BAHASA




DUA EKOR KAKI TIDOO















PPSMI: KEPUTUSAN MUKTAMAD , KATA MUHYIDDIN - minsider

KUALA LUMPUR, 3 Nov — Keputusan kerajaan memansuhkan dasar Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik Dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) muktamad, kata Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin hari ini.

Mengulas desakan beberapa pihak termasuk Persatuan Ibu Bapa Untuk Pendidikan Malaysia (PAGE), Muhyiddin berkata, tidak akan diadakan sebarang perbincangan lagi memandangkan kerajaan sudah pun memutuskan bagi memansuhkan dasar itu pada 2009.

“Ia sudah pun diputuskan oleh Kabinet pada 2009 selepas dibincangkan di banyak peringakt, telah diluluskan di Parlimen, malah disokong oleh pembangkang. Tiada reaksi negatif ketika itu. Saya tidak tahu mengapa ia dibawa kembali,” kata beliau lagi.

“Kemungkinan mereka (pihak yang mendesak) sudah ketinggalan zaman,” kata beliau sambil menegaskan kerajaan tidak akan tunduk kepada desakan satu kumpulan kecil.

NOTA:
inilah tanda seorang pemimpin yang tidak tidoo
inilah tanda seorang pemimpin yang tidak flip flop
inilah tanda bakal perdana menteri malaysia

masanya telah sampai untuk tim muhyiddin ambil alih negara
masanya telah sampai untuk pasokan muhyiddin memimpian malaysia

tunggu lama buat apa?
tunggu sampai pakai tongkat?
kah kah kah



CERIA TERSENYUM BAKAL PM



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ya....memang segak bergaya calon PM baru nih,tak apa kalau tak ada leherpun asalkan handsome maintain...tinggalkan 2 Mat tido tuh.., kasi bakar,kasi batu api, kasi tunggang terbalik,kasi tunggang langgang sama GEROMBALAN,lembu lembu ini kasi laga sama mereka biar bersepai kepala otak karat biru ini..

Tanpa Nama berkata...

ini lah calon ketua pembangkang yg bagus ...tidak flip flop dan boleh di harap...hehehe

sukar NO berkata...

Saya akan undi sesapa saja asal bukan umngok.
Tapi kalau umngok jugak menang, saya tak kisah sesapa jadi pm asal BUKAN NAJIB.
'BangK indon menyatAkan kiriman uwang dari rakyat indon yg bekarjA di malaisie berjumlah 5 billiYon untok suku tahun pertamA tahun 2011.
Kalau berani mencampuri urusan politik malaisie, kalau mahu ditendang keluar, PERGILAH MENGUNDI..' kecik tapak tangan, tapak kaki kami tadahkan...kah..kah

Tanpa Nama berkata...

kurang2 confirm dia tak takubin...barulah pemimpin..

budakbalun berkata...

tak boleh blah aku tengok gambor muhyiddin disinonimkan dengan perkataan ceria tuh!!

memang kelakor la TT!!

siot la lu bro!

wakakakakaka!

Tanpa Nama berkata...

untuk julung-julung kalinya, umno ada pemimpin yang berwibawa. tapi tak tahulah, jangan macam madey dulu, mula-mula jadi pejuang bahasa melayu untuk mendapat sokongan orang ramai, lepas tu tak habis-habis menipu.

Tanpa Nama berkata...

kuat betul tukar tiub promote sembab nih...