Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 November 2011

DAFTAR NAMA PUN KENA TIPU?




TAUBAT : PENGAKUAN SUCI




NOTA:
kerajaan pakatan di selangor
aklan kalah
bukan kerana mb khalid lemah
bukan kerna exco rasuah
bukan kerana adun tak buat kerja

kerajaan selangor kalah kerana
tipu undi yang telah hampir selesai diatur
mat bangla
mat indon
mat mymar
menjadi pengundi

rela
wataniah
isteri rrela
bini wataniah
semua menjadi pengundi pos!



PENDAFTARAN PAKATAN: ROS DIDAKWA MENIPU
- mkini

Pakatan Rakyat hari ini menafikan dakwaan Pendaftar Pertubuhan (ROS) bahawa gabungan itu tidak membuat permohonan baru untuk mendaftar diri mereka.

Malah, kata setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution,pihak mereka telah menghambat jabatan berkenaan sejak Mac lalu supaya segera mendaftarkan Pakatan Rakyat.

Saifuddin berkata selepas pengerusi pro-tem Pakatan Zaid Ibrahim berpaling tadah pada November tahun lalu, jawatankuasa itu pada mesyuarat tergemparnya (EGM) telah melantik ahli jawatankuasa pusat PAS Datuk Kamaruddin Jaafar untuk memegang jawatan itu pada Mac lalu.

Saifuddin merujuk laporan akhbar New Straits Times yang memetik Ketua Pengarah ROS, Abdul Rahman Othman, bahawa Pakatan tidak berusaha mendaftarkan gabungan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..INI BARU MENDAFTAR KAN GABUNGAN PARTI...kah kah kah..

kah kah kah ...HANYA NAK MENDAFTARKAN PARTY DIBAWAH SATU NAMA..... kah kah kah
kah kah kah..ITU PUN MEREKA NAK MENIPU.
..kah kah kah..

woit...BAYANGKAN PILIHNARAYA NANTI... BAYANGKAN...kah kah kah..

kah kah kah...HABIS SEMUA BENDA DITIPU...kah kah kah..

woit...HANG INGAT DEPA NAK BAGI PAKATAN MENANG?.... kah kah kah..

kah kah kah...TENGOK...NAK REGISTER NAMA PUN DITIPU...kha kah kah...


LAPAN TUNTUTAN WAJIB DITUNAIKAN




NOTA:
kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
telah lama pilihanraya akan diharamkan
di malaysia ini!



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selagi tuntutan 8.0 perkara tidak dilayan.
selagi bersih 3.0 tidak dianjurkan di seluruh negara.
kecuali kelantan, selangor, pulau pinang dan kedah akan hancai boncai.
selepas pru13, malaysia akan bertuankan kerajaan haram sekali lagi.
mana tidaknya kalau indon, bangla, myanmar,
pinoy dan segala hantu jembalang boleh mengundi
gara-gara jpn dan spr jadi lembu bn/umno.
kasihan malaysia, kerajaannya ditentukan oleh rakyat asing bukan rakyatnya sendiri.

heran berkata...

minggu ni ada taklimat dari SPR kepada para pekerja pilihanraya... antara persoalan yang timbul di fikiran saya ialah kenapa di selangor ada sampai 5 saluran? saluran 1 50thn ke atas
saluran 2 31-49
saluran 3 21-30

jadi saluran 4& 5 ni mai mana???
adakah ni saluran najis? atau untuk PATI yang diputihkan??

Tanpa Nama berkata...

galmour lagi pakcik aku...hmmmm doa doa kan agar segala dipermudahkan...pakcik Nasir tu kat Mekah...kalau dia bertembung najib...ape la dia nak buat agaknye ...hehehehe

-anak sedara kulaan-