Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 Ogos 2011

ROSMAH DAN NAJIB AKAN DI BAWA KE MAHKAMAH




NASI KANG KANG



nota:
ada nasi ayam
ada nasi itik
ada nasi biryani
ada nasi pulut
ada nasi kerabu
ada nasi belauk
ada nasi lemak
tapi mat mongol
pilih nasi kang kang
kah kah kang




ANWAR CUBA JATUHKAN KREDILIBITI NAJIB ROSMAH: PUAD ZARKASHI - berita hairan

KOTA KINABALU: Ketua pembangkang, Anwar Ibrahim, didakwa cuba menjatuhkan kredibiliti Najib Razak apabila memanggil Rosmah Mansor sebagai saksi perbicaraan kes fitnahnya.

Puad Zarkashi, berkata Najib dan Rosmah tidak relevan sebagai saksi kes berkenaan.

Katanya, Anwar berbuat demikian kerana ketiadaan isu untuk menarik perhatian rakyat termasuk BERSIH yang sudah semakin dilupakan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAK JATUH KAN KREDIBILITI BUAT APA?..... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TUJUAN.... kah kah kah...

kah kah kah... MAK JANDA DAN MAT MONGOL INI MANA ADA KREDIBILITI ?..... kah kah kah....

woit...BY THE WAY WHAT IS KREDIBILITI....kah kah kah..

kah kah kah...MAK CIK FELDA NO UNDERSTAND...kah kah akh..

kah kah kah...MAK CIK FELDA UNDESTAND ONLY NAJIB KENA NASI KANG KANG.... kah kah kah...

nota:

munkeee ni bangang
tujuan anwar bukan nak jatuhkan kredibiliti
tak ada untung jatuhakan kredibiliti
tujuan anwar nak jatuhkan kerajaan gerombolan
nak jatuhkan rosmah dan najib
ini lagi baik

munkeee bangang ni
ini pun tak faham
bangang !
kah kah kah


18 ulasan:

Lang berkata...

makcik felda tak tahu apa itu kredibility... tapi tau apa itu incredible hulk..

mamat minkee ini tak tahu apa itu bangang...

ada tak dalam dunia pihak lawan nak kasi lawanya menang?

anak gergasi mmg suka bodek...

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

This joker pretends not to understand.

mek berkata...

memang standard la tt.
puak2 umno ni semua bangang.
tak heran pun kalau depa buat kenyataan yg bangang. memang dah sebati bangang dgn umno.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dia sedap berjubor, orang lain yang kene soal! kah kah kah ..bila nak lari ke UK sam?

Tanpa Nama berkata...

lawak la ko ni. org lain yg syok, org lain plk di tarik suruh pikul syok.

Tanpa Nama berkata...

lawak la ko ni. org lain yg dpt syok, org lain plk kena tnggung beban.

Cucu Tok Aboh berkata...

Kesian Berita Hairan ni. Tak tahu camana dah nak naikkan imej Ros-Jib. Bercerita macam lah Ros-Jib tu idola pujaan ramai.
Belasah la orang nak jatuhkan kredibiliti ke apa ke. Kentut Ros-jib tu busuk macam kentut orang lan jugak. Kaki bodek macam Rais Yatim dan Puad Zakarshi ni je yang hidu-hidu kentut Ros-jib tu wangi!
Dah tugas Anwar dah menjatuhkan kerajaan yang ada sebab dia nak ambik Putrajaya. Tu memang jelas.

Nostalgia abkk berkata...

Dalam UMNO kalau tak bangang mana boleh jadi pemimpin dan menteri.Itu lah standard UMNO yang sebenar.

Tanpa Nama berkata...

Kes Liwat DSAI tu bukankan untuk jatuhkan kredibiliti DSAI? Kes pertama Mahkamah tolak kes liwat DSAI dan dia kena penjara atas tuduhan salah guna kuasa,bukan kes liwat.Kalau 2 PM Malaysia bertungkus-lumus nak jatuhkan kredibiliti DSAI,tak ada sebab mengapa DSAI tak boleh jatuhkan kredibiliti Najib dan Rosmah.Ini bangang punya komen.Kalau nak mengampu pun kena cerdik,takut nak cium bontot Najib tercium bontot Big Mama.

kampung kelawar berkata...

Di akhir-akhir hayat dunia ini orang pandaipun boleh jadi boleh.Fuad adalah seorang cerdik dan pandai,kalau tidak takkan dapat meraih PHD,dan pernah pula menjadi seorang aktivis.Kalau dia dituduh apakah dia tidak mahu berusaha untuk membela diri.Masa, umur belum begitu tua dah dinyanyukkan Allah.Apakah agaknya musibah yang terkena kepaada Fuad.Kalau nak bodek dan kekal jadi menteri dan wakil rakyat,carilah hal lain untuk membodek yang tidak menyakiti hati sesama insan.

professor.kangkongkang berkata...

mari kita tengok sapa yang kenaaa...

ini mangkok dua ekor ada moral ke tak ada moral

jangan pandai cakap je pasal moral..

takut nanti moral mat monggol ni terselit celah kangkang bik mama

Berani kerana benar takut kerana kena nasi kangkang..

ciss takut bini..ni kena berubat ngan tiga mat boroi..bomoh porno

Tanpa Nama berkata...

Fuad Zarkashi nie asyik datang Sabah je. Buat sebok pegawai JPN Sabah nak menyambut dan mengiringi lawatannya. Banyak beri nasihat tapi tak leh pakai.

Nak jadi cerita, bulan Jun lalu dia buat lawatan ke Daerah Sandakan. Tapi 2 buah sekolah rendah yang dilawati tak buat apa-apa persiapan sambutan. Punya marah Fuad nie kat Guru Besar sekolah tu.

Agaknya guru-guru dah letih nak menyambut dan buat persediaan untuknya. Kalau setakat datang melawat dan nak beri nasihat tak cukup. Datanglah melawat dengan santai dan tanpa protokol. Hulur bantulah apa-apa yang patut.

TopiJerami90 berkata...

hehehe..lepas nie pemohonan tukar hakim diluluskan

video pertama di youtube

PERASAAN KECEWA YANG TAK BOLEH DIKAWAL

Perlawanan Persahabatan ASIA 10 Ogos 2011

MB Selangor dapat hadiah penyapu lidi

Chelsea sedia korban Benayoun

han solo berkata...

mcm desperate je, ni mesti ada ura2 nak kena drop dari kabinet ni

Tanpa Nama berkata...

aya, lu lokter tak payah ngade-ngade masuk pulitik la. lu punye kilija bukan itu macam maa. lokter hati tatak musuk suka mikin fitnah dan celita kalut-kalut.jgn lupe lu ade janji mau tolong semua olang, jika anuar sakit pun lu mesti tulung. aya, lu kasi hantam dia amacam munye lokter. lu terjun sungai lagi baik lo, kawan dgn muaye. dgn olang lu buat musuh. banyak malu maa. ape, lu mau ikut mamakkuuuti ke? tak payah le. olang pas pun sudah mau kencing dia munye kubur. aya, ini mcm lugi la melajar kuat-kuat tapi jadi malua. aya, lua tenguk lu pun syusah mau mancut maa...

serenity9260 berkata...

bodo,tak penah aku dengar saksi punya market jatuh sebab kena panggil masuk mahkamah.die jadi saksi,bukan langsi.die tak bersalah,cmne kredibiliti die nk jato??kalau ada konspirasi kantoi,memang la kredibiliti jatuh

1.Video Bagaimana Ahli Sihir Freemason Atau Kabbala Memanggil Syaitan Atau Master Mereka
2.User Interface Google Android 4.0, Ice Cream Sandwich Dikantoikan!(4 Gambar)
3.Terjun Dengan Jentolak(Video)

Hansley Arnaz Hawana berkata...

Mamat sorang ni memang bebal sungguh. Tiada lagi manusia yang lebih bebal dari dia. Segala senjata dan mesin kerajaan digunakan untuk menjatuhkan Anwar sejak Sodomi I lagi. Namun Anwar semakin incredible pulak jadinya. Kalau anak Wak Jarkashi dah tentu jadi air liur basi ...

Hansley Arnaz Hawana berkata...

Mamat sorang ni memang bebal sungguh. Tiada lagi manusia yang lebih bebal dari dia. Segala senjata dan mesin kerajaan digunakan untuk menjatuhkan Anwar sejak Sodomi I lagi. Namun Anwar semakin incredible pulak jadinya. Kalau anak Wak Jarkashi dah tentu jadi air liur basi ...