Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 Januari 2012

PELIK ORANG BERNAMA AZIZAN




INI PUN AZIZN JUGA




NOTA:
anak muda yang tak tahu sapa azizan ini
sila buat soal selidik
sila tanya lebai google
pasti akan bertemu
dan berkenalan dengan malaoan ini

sila buat perbandingan
dengan orang yangb bernama azizan!


MB KEDAH DIBIDAS CARA TANGANI ISU KUIN5 - mkini

Sekumpulan mahasiswa membidas kenyataan Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak yang bertegas mahu meneruskan penggunaan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) khususnya di Kolej Universiti Insaniah (KUIN) - institut pengajian di bawah kerajaan negeri.

Malah, Presiden Majlis Perwakilan Mahasiswa Nasional (MPMN), Mohd Syahid Mohd Zaini menyifatkan Azizan yang juga pesuruhjaya PAS Kedah itu sebagai 'ego' dalam menangani isu berkaitan mahasiswa, termasuk hukuman terhadap lima mahasiswa KUIN.

"Sepatutnya (Datuk Seri) Azizan selaku orang yang paling berkuasa di KUIN perlulah menggunakan budibicara dengan cara berbincang dan fahami isu dengan baik serta selesaikan masalah dengan bijaksana," katanya Mohd Syahid.

MPMN adalah gabungan majlis perwakilan mahasiswa di institut pengajian tinggi awam dan swasta di negera ini.

Mohd Syahid mengulas kenyataan Azizan yang dilapor menegaskan AUKU tetap dikenakan terhadap mahasiswa KUIN yang melakukan kesalahan. Menurut Azizan, penggantungan lima mahasiwa KUIN tahun lalu dibuat mengikut peruntukan di bawah kesalahan AUKU dan pengurusan pusat pengajian tinggi itu membuat keputusan berdasarkan undang-undang sedia ada.

Pada Mei lalu, lima mahasiswa KUIN itu digantung pengajian kerana dituduh menyertai demonstrasi, memberikan ucapan di hadapan orang ramai menggunakan pembesar suara di sudut pidato dan mengadakan sidang akhbar berhubung bantahan pembukaan Sekolah Insan Bestari yang menggunakan bangunan tahfiz.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH AKH AKH


woit... NAK JUMPA MB NI KENA CARI PADANG GOLF.... kah kah kah...

kah kah kah... MB INI ADALAH PEMAIN GOLF YANG AGAK PANTAS DI ALOR STAR.... kah kah kah..

NOTA:
sedarlah wahai anak muda
wahai pelajar
wahai mahasiswa
jangan terpengaruh dengan janggut
jangan terpengaruh dengan jubah
dengar betul betul
kalau ada permimpin dari pakatan

yang berkata : KAMI INGIN MENGGANTIKAN GEROMBOLAN....ini lah hasilnya
betul betul menggantikan gerombolan
kah kah kah
kah kah kah



INI TUNTUTAN KITA


26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

belajar kitab untuk buat lapik punggung.. lanchowla semua ni.. sumua mau tai-chi Allah Taala saja..

wak ketuk berkata...

apa punya turrr.....
emm bee nie kata auku undeng undeng persekutuan.....KUIN negeri punya.....
kalo dah negeri punya...pasai apa hang tak mau guna undeng undeng tunbuh negeri punya........awat dok gian sangat ngan undeng undeng p'sktuan tuh.....
krosott laa emm bee jenih mcm nih.....
boleh join mamat geli kat key ell tuh....

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

cukuplah TT serang Ustaz Azizan
perkara ini patut diselesaikan dalam kepimpinan PAS dan pada peringkat Pakatan Rakyat kerana ia bersangkut dengan dasar pentadbiran parti2 Pakatan Rakyat, apatah lagi Pakatan Rakyat berjanji menghapuskan AUKU!!!

Bigfish berkata...

Politik kat malaysia nih macam-macam lah. pening aku nak ikut. yang ada imej pak lebi pun 2x5 tapi apa pun aku tetap ABU

underBear berkata...

Stujuu..jgn ttipu dgn jubah lebai.
Aku tngok ustaz azizan ni kurang profesional la.

abimh berkata...

Inikah yang dikatakan 'visual illusions'. Ingatkan kita undi 'PAS' untuk perubahan, tapi rasanya sama macam kita undi 'UMNO' je.....

Tanpa Nama berkata...

1st!

Mat Lendir berkata...

Sahlah sudah...
AUKU hanya senjata politik
tak kira masa dan siapa2
untuk menyekat mahasiswa
daripada merobek poket pemerintah

tak kira pas tak kira umno
bagi kami mahasiswa,
zahirnya 2 X 5
tak kira janggut tak kira batik
semuanya sama
100% sama

Agaknya lebih baik
kalau kita pangkah DAP

Tanpa Nama berkata...

saya tak paham artikel ni.ustaz azizan ni baik ke x? boleh tolong terangkn? terima kasih.

serenity9260 berkata...

aik,mb kedah cm ade mslh je cr ko tls ni bro.pe mslh die??awat aku tataw ni??

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

kampong lad berkata...

ha ha ha, baru tau ka? samada pakai serban, jubah, musang berjanggut & apa ka jadah lagi, orang politik hanya mau kuasa...sebelum dapat, depa cakap mengalahkan malaikat. parti pas sama dgn parti2 politk lain, tertakluk kpd perlembagaan persekutuan...undeng2 sekular yg berkait sangat rapat dgn sistem kapitalis. bila ada kuasa, depa lupa yg depa adalah hanya wakil rakyat. 4 atau 5 thn, depa jadi raja.

Tanpa Nama berkata...

mb azizan perangai lebih drpd islam....
perangai serupa si hassang...
duri dlm daging..
aku harap dia tersungkur ..

Tanpa Nama berkata...

pecat je si firaun ni

keretapi berkata...

jangan lupa azizan jubur koyak, azizan kepala angin, ahsan guli adalah tiga sahabat baik.

Tanpa Nama berkata...

Salam pak tt...

kah kah kah...

apa yang nak dipelikkan pak tt...

mula-mula pak tt malas study...

pastu pak tt malas wat research...

hari ni pak tt malas update ulasan...

sekarang ni pak tt malas bertanya hal sebenar direct kat ustaz azizan...

kata senang nak cari...

awat, hang dah jadi pemalaih ka?

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

YB Dato Seri Azizan MB kEdah tidak bermain golf.Jangan buat pelik.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..ramai nya yg jual agama utk politik , berapa ramai yer yg berpolitik utk agama? Ego azizan ni tinggi sgt, lu org tgk cara dia berckp!

Tanpa Nama berkata...

MB kedah pun main golf jugak ke???
kah kah kah ini mesti nak melobi RAJA SAUDI

Tanpa Nama berkata...

http://www.freemalaysiatoday.com/2012/01/21/mob-disrupts-abuhindraf-talk-many-assaulted/

Tanpa Nama berkata...

Isham..
Sehari xbaca tulisan kau umpama main xpancut pancut..wakaka

Tanpa Nama berkata...

Dah kena tangkap ker orang tua ni
Mangkok hayun betul
atau masih mabok yamseng tahun baru china

Tanpa Nama berkata...

dato seri azizan tak main golf

Tanpa Nama berkata...

hang ni bodo ka apa.kuin tu memangla kerajaan negeri pegang.tapi sijil diperakui kerajaan pusat.satgi habih duit mak pak belanja anak mengaji sijil tak laku.marah kat azizan juga.kalau pr jadi kerajaan tak pala.tah tah kuin pun takdak kalau hampa perintah bukan boleh harap sangat kat puak hampa ni

Tanpa Nama berkata...

Dah nazak ke isham nih?
muka pun tak nampak dah

Tanpa Nama berkata...

TT, MB Kedah Ustaz Azizan ada sebab membuat keputusan meneruskan AUKU di KUIN... harap TT jangan melatah dulu.. AUKU merupakan antara syarat untuk Menubuhkan Universiti @ Kolej Universiti... nak tubuhkan U/KU wajib laksanakan AUKU, kerajaan negeri kedah menaruh harapan besar pada KUIN, apa makna bertungkus-lumus membina KUIN tapi tidak diluluskan penubuhan akhirnya... lagipun yg dipertikai dlm AUKU cuma syeksen 15 & 16 dalam akta itu, bukan keseluruhan akta itu... harap TT mendapatkan penjelasan dari Utz Azizan dahulu sebelum membuat kenyataan @ persepsi...

sekian

Tanpa Nama berkata...

isham, perbetulkan apa yg silap... jangan jadi bodoh sombong belagak ego... mohon maaf @ perbetulkan!! akui ko hanya "main sondol xpakai helmet" jangan terlalu terdesak nak jadi pemecah berita sampai berita yg samar2 pon ko melalak bagai nak rak, dapatkan penjelasan dulu sebelum bersuara... ok?