Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 Januari 2012

PADAN MUKA SAIFOOL - JUBUR KOYAK!



KESIAN - DAH JADI SELIPAR






NOTA:
sudah jadi selipar ialah satu perumpamaan
ertinya: sudah pakai terus dibuang
kah kah kah






SAIFUL PERCAYA PEGUAM KEMUKA RAYUAN
- berita hairan

KUALA LUMPUR: Keluarga bekas pembantu peribadi Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan masih menaruh harapan dan kepercayaan, Peguam Negara akan mengemukakan rayuan berhubung keputusan Mahkamah Tinggi membebaskan ketua pembangkang itu daripada tuduhan meliwatnya.

Bapa Mohd Saiful, Azlan Mohd Lazim, berkata beliau bimbang memandangkan sehingga kini pihaknya belum menerima maklumat daripada Pejabat Peguam Negara sama ada akan membuat rayuan atau tidak.

“Kami tetap bersabar dan menunggu apa juga keputusan Peguam Negara sebelum memutuskan tindakan susulan.

“Kami mahu rayuan dikemukakan di Mahkamah Rayuan demi keadilan dan hak anak saya,” katanya di sini, semalam.

Pada 9 Januari lalu, Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, membuat keputusan melepas dan membebaskan Anwar daripada tuduhan meliwat Mohd Saiful, empat tahun lalu, selepas mendapati tiada bukti kukuh untuk menyokong keterangan Mohd Saiful.

Beliau berkata, anaknya kini tenang dan berharap Peguam Negara mengemukakan rayuan untuk mengembalikan maruahnya dan keluarga.

“Sebagai bapa, saya sedikit risau memandangkan tiada perkembangan baru dengan masa terus berlalu dan tempoh merayu semakin suntuk.
“Kami baru kali ini meminta untuk memfailkan rayuan, sedangkan Anwar suah membuat puluhan rayuan bagi menangguhkan kes berkenaan,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Pendakwa Raya Noorin Badaruddin yang terbabit dalam kes liwat Anwar, berkata pihak pendakwaan ada 14 hari untuk memfailkan rayuan dan tempoh itu akan berakhir pada 25 Januari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU TAK ADA RAYUAN MAKAN TERBUKTI KES INI KONSPIRASI...kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK ADA RAYUAN JELAS INI RANCANGAN JAHAT YANG GAGAL... kah kah kah...

kah kah kah...PELIK...KALAU JUBUR KOYAK... KENAPA TAK RAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...KES SISWA DEMO PUN PEGUAM NEGARA RAYU.... kah kah kah




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tiewnamai... ingatkan kes ni dah selesai. nak rayu lagi ka?? nak berapa lama lagi otak melayu disumbat dgn tahi shitfull nih.
kalau mamat nih lalu depan aku tentu aku ludah2 muka dia.

cow@jb-jubor bernanah

Tanpa Nama berkata...

Kes altantuya pasal apa tak rayu?

Tanpa Nama berkata...

Salam Pak TT...

Sat ni chek terbaca kat blog msomelayu...

MSO kata pejabat peguam negara dah buat rayuan...

Betui ka?

Tanpa Nama berkata...

Ye ke ni bukan pukul 4.30 petang Jumaat semalam rayuan sudah difailkan.

kah3

Tanpa Nama berkata...

Kes razak baginda AG x rayu...
TT ulas sket nape AG x rayu kes altantuya tu

Tanpa Nama berkata...

Liwat 2 Siri 2
rayu pakai surat aje
semua beres

Lagi tak jatuh UBN
tak abis2 liwat
dah jadi sarapan dan makan malam

Tapi kalau jatuh UBN
dan Pas naik
AUKU jadi makin keras

Tak payah undilah tahun ni
undi buat apa
menang kena, kalah pun kena

haram jadah betul
baik kita ramai2 duduk dalam gua

serenity9260 berkata...

hahahaha,dah malu,nk malu ag.aku tataw bpe tepek malu da sepol n family dpt dari kes ni

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

kiasu berkata...

KAH KAH KAH

woit...KALAU TAK ADA RAYUAN MAKAN TERBUKTI KES INI KONSPIRASI...kah kah kah..

"PADAN MUKA ANUWAR - PENGOYAK JUBUR"


kah kah kah..

KALAU ADA RAYUAN JELAS INI BUKAN RANCANGAN JAHAT YANG GAGAL... kah kah kah...

kah kah kah...TAK PELIK...MEMANG KALAU JUBUR KOYAK... SEBAB ITU RAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...KES SISWA DEMO PUN PEGUAM NEGARA RAYU....INIKAN PULA KES PENGOYAK JUBUR kah kah kah


Itu le sdr TAK TUKAR TIUB, jangan le takbur dan sembarangan menuduh pihak Pendakwa. Mereka menjalankan tugas tanpa prejudis, sentimen atau emosi...bukan macam pihak Pembela yang gah mempolitikkan kes ini.

Hak merayu bukan hanya kepada Anwar, Karpal atau pihak pembangkang/politikus semata2. Hak merayu dan menuntut keadilan di mahkamah adalah hak semua rakyat, termasuk Saiful.

Bukankah Anwar dan Azmin sudah berkata dalam kes penjubur ini mahkamah sudah adil dan bebas?

BMC berkata...

lobang jubor sndiri pon tak tau jaga, macamana la kau nak jaga anak bini kau besok. harap aku takkan bersaudara ngan kau.

ajib kia berkata...

bro, sonyap yo, sudah pergi yamsenggg ka?? tahun baru lusa la bro.

Tanpa Nama berkata...

Saifol mendakwa kononnya DSAI liwat jubor dia..kalau lah benar apa yang didakwa mengapa dia menonggeng jubor dia untuk di liwat..kenapa dia biarkan..kenapa tak lari..adakah dia telah di ikat kaki tangan sehingga tidak dapat lari..??
Kuat sangat kah DSAI sehingga saifol tertonggeng kaku..tak masuk akal langsung kecuali sama2 bekerjasama untuk melakukannya.. Jika benarlah demikian maka kedua2nya boleh di sula tetapi kenapa hanya DSAI di persalahkan?????
Nampak sangat natang bewok saifol ni lebong tahap jilat chok..kalu nak cari duit ke nak glemer ke tak usah lah tonggeng jubor..dah dapat jumpa bini rosmah tu dah dapat biasiswa apa nak lagi..tak payah lah buat cerita fitnah yang tak masuk akal..

Pi jaga lembu nfc nun...

Tanpa Nama berkata...

Bapa Iblis dan anak Syaitannya!

Abubakar Sidiq berkata...

Kesian siSaipol
by Abubakar Sidiq on Friday, January 13, 2012 at 6:26pm

Sdr. Anwar dituduh meliwat ramai lelaki.... aku tak ingat nama mereka sebab aku pun tak mau ingat siapa. Punggung sendiri pun tak tau nak jaga... Cit.. tara baca punya worang!

Dah bebas pun Sdr Anwar tapi si bapa tak puas hati katanya "mahkamah geng Anwar" . Pulak dah!

Woi! Bapak Saipol kenapa la kau tak tolong jagakan pungkoq anak kamu. Aku kesian kat dia sebab siSaipol ni tak berapa nak cerdik. Mata dia pulak selalu kabur2.... asik-asik terantuk dahi siSaipol ni.. dah naik hitam.Kesian aku ! Woi bapaknya jangan bagi sisSaipol main ngn botol-botol. SiSaipol tak berapa nak bijak, aku bimbang dicucuk kat punkoq dia botol2 tu

Lebih malang lagi dicucuknya botol kat punkoq kamu nanti. Iya kamu bapak SiSaipol kalau tido kunci pintu dan pasti kan betul2 dah dikunci kuat2.. bimbang betul aku kalau2 emaknya dicucuk punkoq ngan botol. Kesian siSaipol tak berapa nak cerdik.. apala malang.. apa la malang.

Tanpa Nama berkata...

salam 21 Januari 2012 2:58 PTG...

benarkah "Tapi kalau jatuh UBN
dan Pas naik AUKU jadi makin keras"...

awat hang jadi lagu tu...

kah kah kah.

Juasseh Cafe berkata...

Jubur, jubur, jubur, buntut, buntut, buntut,tak habis habis

Tanpa Nama berkata...

salam tanpa nama 21 Januari 2012 2:58 PTG...

hang kata "Tak payah undilah tahun ni undi buat apa menang kena, kalah pun kena"...

awat hang dah jadi tukan tilek ka...

kah kah kah.