Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 April 2012

SIAPA KENAL MALAON INI?




DARI BUSUT MANA MALAON INI DATANG?




NOTA:
siapa kenal malaoan ini?
dari mana asal usulnya?
malam tadi malaon ini ketika menyerang pelajar
telah tercirit
dan seluar dalamnya tertinggal di dataran merdeka

adalah diberitahu sesiapa kenal malaon ini
sila beri tahu malaoan ini
untuk datang ambil kembali
seluar dalamnya yang kini dihurungi lalat
kah kah kah




Kenyataan Terbuka
20 April 2012

CABARAN MAHASISWA SAMM UNTUK WARIS MALAYA

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Segmentasi Mahasiswa mengecam dan mengutuk sekeras-kerasnya tindakan biadap oleh samseng upahan di bawah kelolaan Waris Malaya, ke atas mahasiswa yang berkampung di Dataran Merdeka untuk menuntut pendidikan percuma.

Merujuk kepada sekumpulan samseng telah bertindak merosakkan khemah-khemah di kawasan tersebut dan mencederakan mahasiswa yang mempertahankan kedudukan mereka di kawasan terbabit. SAMM segmentasi mahasiswa kesal dengan tindakan tidak bertamadun dan memalukan tersebut. SAMM beranggapan bahawa sebarang bentuk keganasan dalam kejadian yang berlaku pada malam tersebut harus dipertanggungjawabkan sepenuhnya oleh regim UMNO/BN. Baru-baru ini Waris Malaya juga dilancarkan oleh Presiden Umno.

Seharusnya jika terdapat di kalangan pihak-pihak tertentu yang tidak berpuas hati dengan kumpulan mahasiswa tersebut, hendaklah bertindak dengan cara yang lebih melambangkan kekuatan ilmu dan hujah bukan dengan menggunakan kekerasan.





Seraya itu, SAMM memberi cabaran kepada pihak terbabit (Waris Malaya) supaya tampil kehadapan dan nyatakan dengan prinsip mengapa tindakan tersebut dilakukan. SAMM juga mencabar wakil kepada Waris Malaya untuk berdebat secara ilmiah di Dataran Merdeka dengan mahasiswa dihadapan umum supaya rakyat dapat menilai perjuangan pihak mana yang lebih benar.

Jika Dataran Merdeka menjadi soalnya, maka kita memilih Daratan Merdeka sebagai tempat yang paling sesuai untuk wacana debat diadakan. Pilihlah walau Ezam Md Noor sekalipun untuk berdebat, kami mahasiswa dari SAMM dan kumpulan mahasiswa lain yang bernaung di bawah Solidariti Mahasiswa Malaysia sedia untuk menghantar wakil. Sila nyatakan tarikh dan masa.

Akhir sekali SAMM beraharap pihak berkuasa khususnya Polis Di Raja Malaysia PDRM melakukan siasatan dengan segera ke atas kumpulan yang bertanggungjawab melakukan serangan tersebut dan jangan biarkan sistem polis diperalatkan oleh pihak-pihak yang mempunyai kepentingan politik.

Wan Farel
Penyelaras Segmentasi Mahasiswa
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)



--------------------------------------------------










RABU - RADIO BANGSAR UTAMA

malam ioni jam 9.00 - 10.00
siaran langsung dari studio rabu
temu bual tentang bersih
temu bual aktiviti bersih

nyanyian bersih


layari:

www.radiobangsarutama.blogspot.com

NOTA:
untuk pendengar
yang ingin berhubung
sila menulis:


radiobangsarutama@gmail.com




15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cuba usha kpg bukit naga gua ada prasan mamat ni tgh tuggu beli nasik bungkus sblm solat jumaat

Tanpa Nama berkata...

macam muka perogol yg dah kena hukum gantong jer...

adoiiii berkata...

kualiti radio teruk gila weh

Tanpa Nama berkata...

eeee....hodohnya muka dia..ngapa jd mcm tu?kunta kinte pun lg ensem aku rasa

Tanpa Nama berkata...

Siapa kata belimbing tak masam..
Sudahlah masam kelat pula..
Siapa kata Mamak Keling Tak Hitam..
Sudahlah Hitam Jahat pula..

Tanpa Nama berkata...

Woiiiii TT
aku saman kau kang.
buat hapa kau kluarkan lagi gambar berok nih
nak muntah tekak aku

Aku bukan keling berkata...

Setelah meneliti bintang mamat ini, saya ramal lelaki gempal ini busuk tak mandi selepas minum arak di jalan heritage. Dia ada kawan kawan yang tak sembahyang yang kerja sebagai bouncer di kelab malam di jalan heritage. Dia juga adalah ahli Pekida yang minum arak, mengentot china doll dan main dadah.

Bintang dia juga menunjukkan yang dia mungkin anak yang tidak diingini yang lahir pasal tak pakai sarkot. Muka bengis dia yang mirip dengan anjing belaan menunjukkan dia dibela oleh seorang ketua gerombolan penyamun negara. Mulut dia yang robek menunjukkan dia sering diberi makan tulang tulang sisa.

Kesimpulannya ramalan mengatakan dia adalah anjing yang dipelihara Untuk Makan Najis Orang (umno).

Tanpa Nama berkata...

Mcm budak terencat akal je. .

Tanpa Nama berkata...

Tp aku tgk mamat ni mcm besa kenai.mcm kt dlm zoo yg mkn pisang tu..ksian kan..mgkin mak bapak dia yg tak ajar dia jadi adab..mak bapak dia tak pernah ajar dia respek org lain..kalau aku jumpa berok zoo ni aku tibai skali ngan mak bapak dia pasal mak bapak dia ajar dia jd berok..

jalan kebun berkata...

aku amat yakin;

mamat ni kerja kilang atau peon
mamat ni tak pas SPM
mamat ni tak masuk U
mamat ni tak tau cakap english
mamat ni abang long kawasan dia
mamat ni selalu 'pau' adik2
mamat ni naik kapcai atau kancil
mamat ni tak pernah keluar dr selangor
mamat ni tak pernah pegi oversea
mamat ni tak pandai silat
mamat ni berani bila ramai kawan
mamat ni perasan famous
mamat ni mulut busuk
mamat ni tak pandai ngaji quran

aku tak pasti mamat ni minum arak atau tak
aku tak pasti mamat ni rajin solat atau tak

yang aku pasti dia dah malukan mak abah dia

ANAK JAWA berkata...

BUDAK DOGOL NI BERANI SEBAB RAMAI,WAK CADANGKAN SAMM , DOGOL NI BODOH AJAK DEBAT SURE LARI KITA AJAK DIA BUKA RINNGGG SATU LAAWAN SATU INI DIA NAIK MINYAK BILA DIA RAMAI. Dari pengamatan wak dogol ni samseng mulut ja gempak sikit lari lintang pukang.. fikir-fikirkan lah kalau gaduh ramai nati jadi rusuhan,jd buka ring ha cabar la .PR dah banyak kali kena takan nak sabar ja kot.....................

Saya Bangsa Malaysia berkata...

Gila..Muka Jawa habisssss..Spesis ni kadang2 bawak masalah jugak kat malaysia nie..woi...Spesis nie la yang asyik sebar racial hatred,State Prejudice,...Spesis nie la sanggup buat apa saja demi untuk dapat i/c..Area rumah aku,Spesis ni dah dapat lesen untuk carik pasal dgn warganegara malaysia bukan Malay,Dah pandai2 halau warganegara bangsa Cina balik China.."This is my country(ala2 Abon)" kata dia.Yap Ah Loy sampai dulu la woi..Chet...Baru sampai dgn tongkang ikot selat melaka,sudah ada hati mau bikin masalah..Ntah2 x sampai satu generasi lagik keturunan kat malaysia..Spesis nie kadang2 lemak,besar kepala..Al maklum,malaysia milik dia org..Majority apa-proto malay lagik..di tambah pula yang menyelinap masuk haram...2x5 EEEEEE mamak..Sah,pattern mcm nie yang selalu buat onar.Tak caya cuba ronda2 penempatan majority melayu,Flat2 PPR,Tak pon tngk ahli2 Mat Pukida,Mat Perkasa(Kena kencing hidop2 kat Breheng Ali)result dia sama,spesis hidung Hassan Ali pejuang melayu...Haha..

p/s:sekali sekala berselora tak apa kan,Wak-wak sekalian,Jangan marah..Asyik keling jer kena..


Kalau ko orang nak kenal lagik..nah,tilik betol2 spesis muka kotak,perot gendut..http://www.facebook.com/media/set/?set=a.102350596501067.3590.100001783806790&type=3

rakus berkata...

natang ni nak kaya cepat..kerja tk nak..jadi dgn cara jadi anjing umno dapatla hidup senang..

pakcik lan berkata...

Puak busut Besut natang ni bukan gheti bercakap lagi la berdebat! Dia hanya Ada berkotak2 maklumat. Lagi sekali puak ni mai hangpa Mahasiswa panggil unit Amal pas, tengok hebat mana busut dia

Tanpa Nama berkata...

mamat ni sah sah belajar tak kemana . mana dia tau susah payah pelajar nak bayar balik PTPTN ? Mungkin kuat dari segi fizikal tapi lemah dalam akal fikiran .