Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Mei 2012

MACAM MACAM CARA NAK TIPU BANI MELAYU













DARI FACEBOOK BLUES UNTUK RAKYAT




ADA TITLE AGAMAWAN PON MENIPU.... PAYAH LA MACAM NI... WKAKAKAKKA....

Saya telefon sahabat-sahabat di Arab Saudi, mereka bagi tahu tidak satu pun berita tentang kouta dikurangkan kerana Bersih 3.0, satu berita kolum kecil pun tak ada," ujar Ustaz Mokhtar Senik dalam ceramahnya dekat sini.

Beliau berkata demikian pada ceramah di Jalan Tiang Tua, Pengkalan Minyak di sini malam tadi.

Beliau berkata kerajaan BN cuba untuk memburukkan Bersih 3.0 dengan mengaitkan isu kouta haji dengan penganjuran bantahan aman itu di Arab Saudi.


Roboh untuk buat yang baru

"Apa yang berlaku kouta haji semua negara dikurangkan kerana tindakan mereka merobohkan penempatan jemaah haji untuk digantikan dengan penempatan baru.

"Jadi oleh kerana ianya belum siap maka kouta tersebut dikurangkan.- Ustaz Mokhtar Senik


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


wahai bani melayu hendaklah kamu sedar
hendaklah kamu terus ingat mengingati
ingatilaaa kaum kaum yang terdahulu dari kamu

wahai bani melayu jangan birakan pemimpin kamu membohongi kamu
wahai bani melayu jangalah kamu mengikuti
orang orang yang terlibat dalam pembunuhan
hendaklah kamu sedar bahawa seru sekian alam
hendaklah kamu melihat ke langi dan melihat hujan

wahai bani melayu ingatlah
membunuh itu satu kesalahan

wahai bani melayu orang orang yang membohongi kamu itu
adalah sebagi satu ingatan agar kamu sentiasa berjaga jaga


ZIONIS ISRAEL DAN ZIONIS TEMPATAN




KUOTA HAJI PERLU CAMPUR TANGAN PM
- meloya

KUALA LUMPUR 25 Mei - Hubungan baik antara Najib Razak dengan Raja Arab Saudi, Raja Abdullah Aziz Al-Saud diharap dapat membantu memastikan kuota haji untuk jemaah Malaysia tidak terjejas.

Jamil Khir Baharom berkata, 'bantuan' tersebut diperlukan memandangkan kerajaan Arab Saudi memandang serius kesan negatif perhimpunan haram Bersih 3.0 di Mekah dan Madinah pada 26 April lepas.

layari untuk mendengar punk rock:











4 ulasan:

zeff berkata...

sbaik saje aku dngar cite mesir nak tarik quota, aku terus surf cari artikel yg bkn dr mesia. haram 1 pun takde, aku dah tau dah ni nak laga2kan org2 muslim mesia yg bengap.
aku hrp statemt jamil ni bole di bwk ke tngah sbb mmftnah krajaan mesir.

Tanpa Nama berkata...

Fuck la.bersih tuntuk hak pilihanraya!mna la ada kna mngena bersih ngn kuota haji!bani melayu ni samp kiamat la kna bodoh ngn kaum sndri!,kahhkahh

Tanpa Nama berkata...

menipu untuk terus bernyawa...

tipu sunatttttttttt....

kahakptuiiiiii

Dunia Firdaus berkata...

Sebenarnya tiada beza rombongan Umrah yang lainnya yang mengangkat satu banner utk iklan. Kalau dikira berdemo hebat - cuba tengok di Perth siap macam konsert lagi, tengok di Singapura siap menyanyi lagu Negaraku - kalau ini diukur maka negara2 yang terlihat demo bersih boleh hantar surat pada Malaysia - tidak dibenarkan bercuti di negara kami.

Mesir berdemo tahun lepas dan lebih 1000 orang maut, Syria sampai sekarang berdemo lebih setahun setengah, Libya, Tunisia, Yaman - semua jamaah di situ lebih di lihat aggresif tapi masih dibenarkan mengerjakan Haji. Taktik menakutkan orang kampung nak ke Haji memang sensitif. Yang paling sayu, hanya hubungan Najib dapat mengubahkan hubungan quota ini. Pherg