Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Mei 2012

KETIKA KERAJAAN FIRAUN HENDAK TUMBANG




KOMENTAR TUKAR TIUB


ketika kerajaan firaun akan tumbang
ramai hamba abdi dipaksa membuat piramid

ketika kerajaan rom kuno mahu tumbang
ramai rakyat lari kerna di ganasi

ketika jepun di tanah melayu hendak tumbang
ramai orang kampong diseksa

yang lainnya sila tambah sendiri...






IZZAH : VIDEO CEERAMAH BUKTI TERBAIK
- mkini

Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar hari ini menolak dakwaan Umno Lembah Pantai bahawa PKR memulakan provokasi sewaktu kejadian baling batu dan telur pada ceramah berkembar di Pantai Dalam Khamis lalu.

"Saya nak tanya dua jam lebih Ummi Hafilda dan penceramah lain keluar kata-kata kesat kepada Anwar, kami tak buat apa-apa.

"Itu pun, on record, kita minta semua bersabar," kata naib presiden PKR itu.

Menurutnya, bukti terbaik yang akan menjelaskan kejadian sebenar pada malam itu adalah rakaman video yang dibuat wartawan portal berita yang membuat liputan ceramah itu.

"Bukti terbaik adalah video rakaman," katanya.


6 ulasan:

Sudin berkata...

Polis(PDRM)puncanya...!!!
Ceramah perlukan permit.....

Kalau nak sangat jadi pengaman...kenapa luluskan tarikh yang sama....?????????????

Mustahil polis tak tahu dengan terperinci sesuatu kawasan....anak yang dalam perut pun polis tahu.........!!!!!!!!!!!!!!

Apa isunya....?????
Perkauman...???
Melaga-lagakan.....???
Pura-pura...?
Baling batu sembunyi tangan...???
Bodoh..?
Tengin...?

Atau polis(PDRM) memang haram jadah...???
Tak tahu base malu....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Haramjadah dihalallkan...sial ,celaka tak boleh pulak!! Pemuda pencacai umngok bullshit!!

Sudin berkata...

Politik samseng tengin ini adalah wabak bawaan YB DUN Sungai Rapat(Batu Gajah), betina sundal Hamidah Osman ni lah puncanya.....!!!!

Apalah nasib Batu Gajah...wooooi...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Habis punah-ranah, setan-setan entah dari mana merobek Kampung-kampung dan kawasan Pekan Batu Gajah ni..!!!

Betina sundal ni asal dari mana kome oooiiiiiiii....?????
Huru-hara Batu Gajah dibuatnya..!
Udah le minggu lepas beruk dari Kampar huru-hara di Pejabat Tanah Batu Gajah.........
Wooit...!!!Pegi le cari makan tempat lain....!!!!

2 minggu lepas udah pulak ada along pakai bom tangan peras ugut orang tak bayor utang....di Batu Gajah juga....!!!!
Apa kene nye ni...?????????

MAMPUUUUSSSSSS.......!!!!!!!

Ali Ramlan berkata...

Pihak dua parti membuat ceramah dalam suatu masa yang sama........ bersebelahan pulak tu....... macam mana boleh berlaku begitu? Pendapat penulis, lni lah yang dinamakan kuasa dan juga RM. Dengan kuasa dan RM, ia dapat memuaskan nafsu serta keyakinan yang tinggi untuk memberi kan sesuatu yang di perlu kan dengan niat. Di sini pihak polis harus di ingatkan, kuasa yang mereka ada adalah memberi jaminan keselamatan untuk penduduk setempat setelah ahli parlimen Lembah Pantai mengambil masa selama 2 minggu untuk kelulusan permit berceramah. Bagaimana pihak polis boleh meluluskan kan permit kepada pihak UMNO tampa memikirkan risiko yang akan berlaku. Kita rakyat ingin tahu, atas sebab apa polis boleh meluluskan permit permohonan yang di mohon oleh UMNO.?
- Bila permohonan ini di mohon oleh UMNO?
- adakah pihak polis terlepas pandang waktu, masa dan tempat yang di mohon oleh UMNO itu
bersebelahan dengan permit yang telah di luluskan lebih awal kepada Pakatan Rakyat
- Rakyat ingin tahu, adakah pihak polis hanya mengikut arahan atasan untuk kelulusan
permohonan ini?
Sekira nya ini berlaku, kita rakyat yang inginkan keadilan akan merasakan keselamatan di negara kita ini terpilih oleh pihak PDRM.
Ianya memberi laluan provokasi tampa halangan dari pihak PDRM.

Tanpa Nama berkata...

yang baling telor dan batu itu bukan ahli amno

mereka ialah ahli babi negara
iaitu anak haram jadah

Tanpa Nama berkata...

Jahatnya UMNO dan Barisan Najib...