Jumaat, 29 Jun 2012

SUWEY LAGI NASIB NAJIB DAN ROSMAH





KANTOI LAGI KAH KAH KAH















KANTOI MANTOI

bukan di sandhurst
bukan di port dickson
bukan di terendak
bukan di sungai udang

lihat beret
lihat logo

saheh ini
ini adalah kadet
kolej tentera darat ulu tiram

kantoi
kah kah kah




KADET KTD ULU TIRAM






SURAT KEPADA TUKAR TIUB


Salam tukartiub. Foto bakal menantu PM tu adalah di Kolej Tentera Darat (KTD), Ulu Tiram, Johor. KTD terletak di dalam Kem PULADA, Ulu Tiram. KTD merupakan institusi ketenteraan yang melatih bakal pegawai Tentera Darat selain dari UPNM. KTD juga menerima pegawai kadet dari tentera negara lain.

Saya cam gambar ini kerana saya pernah menerima latihan disini yang pada masa itu dikenali sebagai Maktab Tentera Diraja- Divisyen Kadet (Divisyen Putera di Kem Sg Besi). Semasa zaman saya terdapat pegawai kadet dari negara lain sama-sama menerima latihan di MTD.

Tapi saya 100 peratus sure, foto bakal menantu PM tu (foto di padang kawad) adalah di padang kawad Kolej Tentera Darat (dulu MTD-Divisyen Kadet), Kem PULADA, Ulu Tiram, Johor.

Beret yang dipakai oleh bakal menantu PM tu adalah beret pegawai Kadet Kolej Tentera Darat. Untuk maklumat pegawai kadet tentera negara asing yang menjalanai latihan di KTD atau MTD turut menggunakan beret dan uniform yang sama dipakai oleh pegawai kadet kita. Terima kasih.



PENCERAHAN DARI PEMBACA

Nasib baik budak nie tak gi ATMA kat Sungai Besi.
By Anonymous on SUWEY MENIMPA NAJIB BERKALI KALI - APA PUNYA SIAL at 3:14 PM

tiada hidung yang mancung pun
By Anonymous on SUWEY MENIMPA NAJIB BERKALI KALI - APA PUNYA SIAL on 6/29/12

tengok hidung orangorang sa kaliling. xde yg mancung pun
By Anonymous on SUWEY MENIMPA NAJIB BERKALI KALI - APA PUNYA SIAL on 6/29/12



kalau aku yang bagi idea untuk menipu, aku boleh buat dengan jauh lagi convincing dari ni la. Kalau kantoi pun, takkan kantoi bodoh macam ni. Cadangan gua: - Amik Yusof Haslam atau Razak Mohaideen atau mana2 pembikin filem kaki bodek (jangan amik Jins Samsudin, nanti tak siap2 sebab nanti dia amik duit terus senyap) untuk buat set penggambaran replika Sandhurst. Atau manipulasi je imej Sandhurst guna layar hijau. - Uniform Sandhurst boleh beli kat kedai2 bundle atau di Ebay. Khalas.
By Anonymous on LAGI KESAH SUWEY NAJIB DAN ROSMAH on 6/29/12

kah kah kah. aku suka komen ko memang kelakar. Benda tu yang aku perasan pun dulu. (Jalan bertampung-tampung. Berlubang, korek, tampal... berlubang, korek, tampal...)
By Anonymous on SUWEY MENIMPA NAJIB BERKALI KALI - APA PUNYA SIAL on 6/29/12



Entah2 lepas ni keluar kenyataan nak cover line kantoi bodoh ni: "Sebenarnya ni program baru yang diperkenalkan. Twinning program cam kat universiti atau kolej swasta. Latihan tentera di Malaysia tapi lulus dapat pengiktirafan dari Sandhurst" Kah kah kah
By Anonymous on LAGI KESAH SUWEY NAJIB DAN ROSMAH on 6/29/12

=) semoga Allah selalu melindungi mereka dan kamu semua..
By Si Tuyuk on SUWEY MENIMPA NAJIB BERKALI KALI - APA PUNYA SIAL on 6/29/12



yg betul suwey bukan najib atau madey tapi ulat taeiiik yg digodam setengah abad!! najib dan madey peduli apa dlm bank penuh reta rembat. cheh pilih anak bangsawan dan mamak tongkang dan lanun jadi kalipah!! ps: jgn ingat jebat sudah mampos atau mat indera sudah kojol. cukuplah jadi barua omputih. keluar la dari sifat hamba pd org asing. melayu yg ada hanya askar melayu bukan askar kazakhstan kah kah kah. woit, antara pd dan sandhurst pun boleh kena tipu ke? aahhh yg gue tau asal bukan anwar ibrahim kah kah kah
By Anonymous on PERTANDINGAN MENGENAL LOGO TENTERA on 6/29/12



Perdana menteri wajib didakwa sebab bersubahat menyembunyikan penjenayah antarabangsa. nak katakan dia datang dgn inisiatif sendiri, mcmana boleh bolos masuk berlatih dalam kem di malaysia?? kalau dia kata pelancong, boleh ke senang-senang pelancong nak datang masuk berlatih dalam kem askar? wajib laporkan perkara ini pada interpol. ini adalah keselamatan dan maruah negara, ini bukan pasai nak berancok free!! dah laa nak main buret dapat free, buat jenayah pun bakal mertua tolong cover.. apa ni??
By nak main buret bayar laa on PERTANDINGAN MENGENAL LOGO TENTERA on 6/29/12

tt, mana boleh kelayakan ikut berat dalam kg. aku 60.5kg, tapi BMI masih ideal weight pasal aku tinggi. so macamana? aku layak tak? aku rasa baik kau tukar, kelayakan ikut BMI. kah kah kah
By Anonymous on PERTANDINGAN MENGENAL LOGO TENTERA on 6/29/12

Mari kita mengenal waran tangkap dari Kazakthan pulak! Kah! Kah! Kah! Kah! http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/06/bakal-besan-najib-diburu-interpol.html Najib memang suwey! Kah! Kah! Kah! Kah!
By Stupid University on PERTANDINGAN MENGENAL LOGO TENTERA on 6/29/12





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Korang semua sudah kena tipu kah kah kah...
Gambar tempek pun tak bleh cam ke....
Sah dah kena perbodoh kah kah kah..
Cerita tak masuk akal pun korang sudah bz ngan pendapat masing....
Bro TT ko memang pandai buat orang pandai dan buat orang bodoh....tabik ko...allahuakbar..

Tanpa Nama berkata...

kimak tu sorok tunang anak dia yg dicari interpol dlm kem tentera.memang lahanat. jgn lupa rosemak punya datuk datang ke malaya dari pulau jawa naik tongkang serupa itu musang hasang dan mufti bongok. kaum dia banyak amalkan tradisi borobudur yg pelik pelik spt bom orang dan makan babi panggang.

Tanpa Nama berkata...

aku xnampak di mana silap nya..
semuanya betoi la tu...
belajar di Sandhurst.. practical kat ulu tiram.. !!

Tanpa Nama berkata...

jgn terkejut kalau tiba2 keluar statement, mamat ni dah jadi warganegara malaya!!

tukar nama kasim baba!! tak dapat laa interpol nak tangkap!! sial!

Tanpa Nama berkata...

Ah Jib Gor,
Sudah bagi tahu, bahawa menantu dia di Sandhusrt, tapi Malaysia punya. Sandhusrt Malaysia lah. So what is the different then. Dah keluar dapat ketul juga. Tapi bukan di Great Britain, tapi di JB. Yang pelik nya menantu si Najib ini main tipu masuk University di USA, so jangan-jangan dia buat sama masuk KTD juga.