Ahad, 17 Jun 2012

YA APOOOOOOON - INI NASIHAT YANG BETUL




AKAN BERSAMA ANTI LYNAS DI BALOK







APA SUDAH JADI DENGAN KES INI?

berita tidak ada lagi
adakah anak muda ini
telah sehat walafiat

jika telah sehat
alhamdulillah

bagimaana denag mat bangla
yang dikatan menyerang anak muda ini?
sudahkah mat bangla ini di dakwa

apa pandangan hasan tentang ini?
apakah serangan ini akan menggangu akidah umah
kah kah kah


APA SUDAH JADI BEEB? SUDAH SEHAT?





NASIHAT SULTAN IBRAHIM KEPADA PUTERA & PUTERI BAGINDA
- mSTar

JOHOR BARU: Sultan Johor, Duli Yang Maha Mulia Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar telah menasihati putera-putera dan puteri baginda supaya jangan terlibat dalam sebarang kejadian yang boleh memalukan keluarga diraja Johor.

Sehubungan dengan itu, Sultan Ibrahim telah menasihati putera-putera dan puteri baginda agar sembah dan mendapatkan kebenaran daripada Tuanku Sultan sebelum keluar dari negeri Johor.

“Saya telah menasihati anak-anak saya supaya mendapatkan kebenaran sebelum ke Kuala Lumpur atau pun Singapura kerana mereka boleh sentiasa sahaja terdedah kepada provokasi atau mungkin ada yang cuba mencari masalah dengan melakukanprovokasi,” titah baginda dalam temuramah eksklusif dengan mStar Online dan The Star di Istana Pasir Pelangi di sini baru-baru ini.



GIG UNDERGROUND DI BALOK



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saudara Tukar Tiub ,

saya anak jati orang asli di Johor . nak bagitahu kat saudara , sultan Johor ini sebenarnya freeloader yang tahu merembat balak di Johor .

Sebab itu Sultan Johor anggap orang asli sebagai anak angkat . Sebab Sultan Johor hendak pokok balak di hutan-hutan di Johor . contohnya di sekitar Segamat .

Sultan Johor hidup seronok di istana , apa yang kami dapat ? kami memang ada dapat duit tapi tumbuhan-tumbuhan di hutan habis rosak . Ini kegiatan terselindung Sultan Johor .

Saya mula menyampah pada Sultan Johor sebab keluarga kami sudah susah hendak makan kijang , pelanduk , landak . semua binatang sudah lari .

Saya sokong sistem Sultan dimansuhkan . Ada atau tidak Sultan tidak mendatangkan kebaikan .

Yang ikhlas,

Anak Jati Orang Asli Johor

Tanpa Nama berkata...

Pantat-lah! Sapa provoke sapa? Orang biasa nak provoke kerabat di Raja-gopal? Kepala butoh la! Cakap macam sial!!! Dick-head freeloaders!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...aku berdoa pada suatu hari dan suatu masa nanti akan lenyaplah sistem beraja kat Malaysia ni atau lenyaplah raja2 dan sultan2 yang zalim kat muka bumi Malaysia ni dan diganti dgn Khalifah2 yang bijaksana,adil dan saksama. Orang Melayu tak akan rugi sedikitpun sekiranya tak ada raja atau sultan. Sistem beraja ni hanyalah lambang dan adat sahaja langsung tidak membantu dalam memartabatkan ekonomi masyarakat melayu dan juga negara.

Tanpa Nama berkata...

aku respek kat sultan kelantan
tengok muka sultan kelantan, jiwa kita jadi sejuk

Tanpa Nama berkata...

Betul ke sultan kaki wine?
kah...kah....kah....

Tanpa Nama berkata...

ya ampoooooooooon........
berhentilah dari minum brandy, wine, beer ....
sultan atau setan?
kah...kah...kah....

RAJAH LANUN RIAU berkata...

Saya sebagai rakyat Johor amat sedih dengan rakyat Johor yang lain yang kaki ampu dan kaki bodek yang sanggup mengampu dan membodek Rajah Gopal dengan kata-kata manis walaupun ia amat jelas bahawa Rajah Gopal itu adalah seorang yang berketurunan pembunuh, penyamun, lanun, pembuli, kaki pukul, samseng dan pembazir wang rakyat.

Sebagai umat Islam saya amat sedih dengan umat Islam di Malaysia yang sanggup mempertuhankan Rajah Gopal dan menyembah Rajah Gopal sebagai Yang Maha Mulia. Sebab itu "Yang Maha Mulia" ini pantang ditegur dan dikritik. Kalau dikritik mahu bunuh, mahu pukul dan mahu tangkap.


BANGUNLAH ORANG MELAYU! INI ABAD KE 21 TAHUN 2012. CERITA HANG TUAH YANG BODOH DAN BENGONG HANYA SESUAI UNTUK PANGGUNG WAYANG SAHAJA.

Gerakan Mansuhkan Free Loaders berkata...

Bro Hishamuddin patut jadi ketua Pembangkang sebab saya amat kesal dengan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang berdiam diri membisu apabila Nizar dihentam dan diherdik oleh media UMNO dan Freeloaders.

Mengapakah pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat berdiam diri walaupun memang jelas bahawa Nizar adalah pihak yang benar?

Adakah pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat menyebelahi Freeloader dalam kes ini?

Berharga sangatkah pangkat Datuk itu sampai sanggup mengkhianati Nizar?

Mengapa pemimpin PAS yang lain berdiam diri?

Inilah masanya untuk menyedarkan semua umat Islam bahawa gelaran Yang Maha Mulia dan lain-lain adat istiadat Lanun adalah bercanggah dengan agama Islam.

Saya benci Mahathir tetapi didalam kes lucut kuasa mutlak Rajah Gopal, saya sangat sokong Mahathir kerana dia ada telur manakala pemimpin PAS & Pakatan Rakyat tak ada telur kecuali Nizar dan Hishamuddin.

Bila Mahathir melawan Rajah Gopal pada awal 90an, PAS menentang Mahathir pula. Sekarang bila Nizar menegur Freeloaders, UMNO pula yang membela Freeloaders dan pemimpin PAS & Pakatan Rakyat pula yang mengingatkan UMNO bahawa Mahathir lah orang yang melucutkan kuasa Rajah Gopal seolah-olah apa yang Mahathir buat itu salah. Saya amat kesal dengan sikap munafik sesetengah pemimpin Pakatan Rakyat.

Liow Tiong Lai dapat nombor plat secara percuma manakala orang Melayu yang paling mulia terpaksa membayar 1/2 juta untuk mendapatkan nombor plat itu. Adakah ini membuktikan orang Cina lebih cerdik? Orang Cina sudah lama membuang Freeloader. Tak percaya sila tonton Last Emperor of China. Saya harap satu hari nanti Hishamuddin boleh buat filem THE LAST FREELOADERS OF MALAYSIA.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Payung negara? Rakyat asyik kena panas dan hujan..kering berkerak...basah lencun...nasib la kau rakyat...payung kau koyak seribu...

hasbullah zainal berkata...

Tgh mabok todi tuuuu

Pro_Pembaharuan berkata...

entahnya... buang je la freeloaders ni... macam sial! nak-nak si tanpa nama 17 Jun 2012 6:27 PTG... memang betul dickhead fuckers la si freeloaders ni...