Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Jun 2012

MULUT BESAR KERANA LULUSAN KULOM DIA






MULUT BESAR KULOM DIA




KHAIRY: DAKWAAN TERHADAP DANIYAR, TIDAK JEJAS TUGAS NAJIB - mkini

Laporan yang mengaitkan bakal menantu Najib, Daniyar Nazarbayev dengan dakwaan menipu merupakan masalah peribadi yang sengaja dipolitikkan dan tidak menjejaskan tugas Najib Razak., kata Khairy Jamaluddin Abu Bakar.

Menurutnya, dia menganggap dakwaan tersebut merupakan satu tuduhan yang cuba merosakkan politik negara.

"Saya tidak melihat ia menjejaskan perdana menteri daripada melakukan tugasnya. Ini adalah masalah peribadi dan juga tuduhan.

"Jadi saya tak rasa ia patut dipolitikkan," katanya kepada pemberita selepas bersama pengikut Twitternya di sebuah restoran di Kuala Lumpur malam tadi.

Selain itu ketika ditanya adakah isu tersebut akan memberi kesan kepada pilihan raya umum akan datang, Khairy berkata, beliau berharap masyarakat dapat membezakan antara tuduhan dan fakta yang diberikan.

Katanya, pihaknya juga akan menerangkan perkara sebenar sekiranya isu ini dibangkitkan.

"Isu ini adalah tuduhan bersifat peribadi yang dipolitikan dan tiada kaitan dengan negara. Tiada siapa yang datang untuk membuktikan tuduhan itu.

"Kalau masyarakat bertanya, kita akan terangkan pada mereka ini adalah tuduhan. Isu ini dibangkitkan untuk tujuan politik dan diolah dengan tujuan untuk memusnahkan politik.

"Kita perlu terangkan keadaan sebenar. Semua orang boleh buat dakwaan jika tak ada bukti," katanya lagi.

Selasa lalu, The New York Post melaporkan, dokumen mahkamah yang difailkan di Mahkamah Agung Manhattan mendakwa, Daniyar menipu bapa tirinya seunit kondominium bernilai AS$20 (RM62 juta) dan memasuki Universiti Columbia menggunakan dokumen palsu.

Bagaimanapun, semalam, ibu kepada Daniyar menafikan dakwaan terhadap anaknya dan menyifatkan perkara itu manipulasi politik dan tidak masuk akal.

"Saya dan suami tidak pasti siapa sebenarnya di belakang dakwaan yang tidak masuk akal dan bersifat tuduhan ini.

"Ini urusan dalaman keluarga yang dimanipulasi dan dipergunakan oleh pelbagai pihak yang mempunyai kepentingan politik," Maira Nazarbayev dipetik sebagai berkata dalam kenyataan melalui jurucakap perhubungan awam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MEMANG DI POLITIK KAN.... kah kah kah..

woit..JANGAN JADI BODOH... INILAH MASA YANG BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA MUSUH JATUH... PELUANG ADA TERUS PIJAK.... kah kah kah..

woit....APA INGAT POLITIK INI MACAM PERSATUAN PANDU PUTERI KE?.... kah kah kah....

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK SEDAR KE... BERITA SEMUA INI DIPASANG DI AMERIKA DAN UK?.... kah kah kah...

kah kah kah...INI RANCANGAN ZIONIS YAHUDI NAK JATUHKAN NAJIB RAZAK.... kah kah kah..

kah kah kah...BERITA INI DI RANCANG KETIKA NAJIB SEDANG SAKIT TENAT.... kah kah kah

kah kah kah....INI RANCANGAN AMERIKA UNTUK BUAT REJIM CHANGE.... kah kah kah..

kah kah kah.... BERITA INI KAWAN ANWAR IBRAHIM YANG ATUR...kahb kah kah..

kah kah kah...TAK CAYA TANYA MADEY.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK CAYA JUGA TANYA ZUL NORDIN...kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA FITNAH INI DIRANCANG UNTUK PASTIKAN NAJIB BERUNDUR... kah kah kah..

kah kah kah..TAK KAN BARU SEKARANG SEDAR BAHAWA AMERIKA MAHU REGIME CHANGE?... kah kah kah...


MARI KITA BUAT RAMAI






5 ulasan:

pro - rakyat berkata...

Aku tak kisah minah ni kulum batang sapa pun tu dia punya pasal tapi kalau kulum guna duit rakyat tu Yang menimbulkan kemarahan. Minah ni masih hilang atau dah balik rumah, aku harap dia masih hilang supaya mat Mongol bertambah pening kepala Dan bakal jadi biul

anti demokrasi berkata...

umno mmg da x blh pakai da...zionis pun tahu hal ni...so skg ni zionis pun nak jatuhkan najib...kalau najib jatuh..anwar naik...tapi bagi wa sama je..selagi demokrasi tu satu cara, alat kita memilih pemimpin..selagi tu malaysia ni jadi balaci zionis..demokrasi rule the world dan begitu juga dengan gologan illuminati...kita ni diperbodohkan dengan golongan elit illuminati supaya mengamalkan demokrasi dlm memilih pemimpin..padahal demokrasi tu adalah idea konsep ciptaan golongan zionis kepada dunia supaya senang mereka memrintah dunia dan membina haikal sulaiman nanti..wa da benar2 fed up dgn demokrasi ni..rasa bodoh jadi sebahagian alat yang menyokong sistem zionis..bagi wa senang je..kembali kepada sistem politik islam yang langsung tidak bergantung berpaut dengan demokrasi..ini je cara kita nak kembalikan kegemilangan islam dan menjatuhkan zionis...wa rasa lu pun tahu hal politk dunia ni...semua ada sangkut paut..ulas sket brooo...

Tanpa Nama berkata...

bagi wa pulak, kalau masuk universiti ikut cara tipu, lebih baik pergi pakchuching

ini jantan jenis jantan kaki kenching
kat sana kenching bapak tiri, kat sini kenching mulut besar

apa punya bangan laa pilih bakal menantu kaki kenching nih!

Tanpa Nama berkata...

TT
memang betul dia lepasan KULOM DIA....
kah...kah....kah...
Kursus kulom peliaq...
kah...kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

anak PiEm ni tak lawa langsung...