Jumaat, 21 September 2012

JANGAN CAKAP SAJE - MULAKAN DENGAN MEMBOIKOT





MULAKAN DENGAN MEMBOIKOT MCDONALD, 

KFC DAN COCA COLA - JANGAN CAKAP SAJE





BANTAH SAJA TIDAK CUKUP, BOIKOT PRODUK YAHUDI – harakah daily

KOTA BHARU: 
Mursyidul Am PAS, Tuan Guru  Nik Abdul Aziz Nik Mat menggesa umat Islam memboikot produk Yahudi sebagai tindak balas terhadap penghinaan mereka kepada Rasulullah SAW.

Katanya, mengadakan demonstrasi bantahan terhadap perbuatan menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW adalah tidak cukup sebaliknya barang-barang keluaran Yahudi seperti makanan, pakaian dan kenderaan perlu diboikot.

Justeru, beliau yang juga Menteri Besar Kelantan meminta pihak berkenaan supaya menyenaraikan barang-barang yang perlu diboikot it

 

UMAT ISLAM KOTA BAHRU MULAKAN BANTAHAN – harakah daily

KOTA BHARU: Beribu-ribu Umat Islam di Kota Bharu Kelantan memulakan demo menyatakan bantahan terhadap filem menghina Nabi Muhamad saw dengan membakar replika CD filem jahat itu.

Upacara pembakaran tanda bantahan itu disempurnakan sendiri oleh Mursyidul Am PAS yang juga Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.


MAK CIK MAK CIK GEMOK 
MAK CIK YANG GEDEBAB INI - MULAKAN DENGAN MEMBOIKOT MEK DONALD DAN KENTUKI FRIED FAK




KOMENTAR TUKAR TIUB

orang melayu ini amat bangang
gadis cun jadi gemok
minah cun jadi badak
awek cun jadi macam rosmah

balak kiut jadi montok
awang slim jadi gemok

mak cik jadi gemok
pak cik jadi hotok

semua kerana makan mek donal
semua kerana makan kfc
semua kerana minun coke

mulakan anti zionis
dengan memboikot
mc donalad
kentucky fried chicken
coca cola

RADIO BANGSAR ANTI ZIONIS BUKAN ANTI YAHUDI

NOTA:
jangan silap
kita bukan anti yahudi
kita anti zionis

yahudi ialah bangsa
zionis ialah gerakan rasisma
zionisma merampas tanah arab palestin

ramai yahudi yang anti zionis

bukan semua yahudi zionis
bukan semua zionis yahudi
di malaysia juga ada zionis
yang rampas tanah di berembang
yang rampas tanah tasek utara
yang rampas tanah pengerang
yang rampas tanah di batu berendam

kita ada zinis tempatan





10 ulasan:

Berhujah berkata...

Apa yg TT kata sebelum ini memang ada benarnya tetapi masih kabur bagi kebanyakan orang Melayu, untuk mengetahui secara ringkas mengenai - bangsa Israel/Yahudi (klik disini )

Tanpa Nama berkata...

bukan sekadar MD, KFC & C.Cola saja, banyak lagi terutama rokok berBILLION umat Islam sumbang pd zionis tu....... wahai umat Islam kalau nak tinggal rokok pun tak boleh usah bicara soal jihad ......

Tanpa Nama berkata...

Aku sejak baca fatwa Qaradawi tahun 2005/2006 aku terus boikot semua tu. TAPI.. sampai la ni aku dah 'ter'makan balik KFC. MCD sebab melayan hajat orang! Tapi dua kali tu jela. Kalau gian sangat aku nak makan makancepat aku akan masok Meribraun. Abih kalau semua makancepat aku tak masuk, macamana aku nak gemok?? Tak cukup ni!

Tanpa Nama berkata...

Perbuatan pemimpin UMNO mengarahkan PEMBUNUHAN BERAMAI-RAMAI ORANG MELAYU ISLAM di MEMALI harus diketengahkan sebagai fakta yang nyata lagi jelas bahawa UMNO tidak setuju menjadikan ISLAM sebagai tunjang dan landasan pemerintahan negara ISLAM.

Tarikh 19 Nov adalah tarikh keramat MAHATHIR bersama MUSA HITAM dua pemimpin UMNO yang masih hidup, melakar sejarah hitam buat penganut agama ISLAM MELAYU dibumi tanah tumpah darah mereka sendiri. Berbeda dengan pembantaian puak ROHINGYA di Myanmar yang dilakuan oleh golongan kafir laknatullah, UMAT ISLAM MELAYU dibunuh oelh pemimpin mereka sendiri yang masih mengaku beragama ISLAM.

AsShyaid IBRAHIM LIBYA bukan lah gerombolan pengkhianat yang bersenjata seperti puak TALIBAN, hanya seorang GURU AGAMA yang tekun mengangakat martabat agama Muhamad saw dibumi MELAYU. Malah dia juga bukan seperti golongan militan di MINDANAO atau di SELATAN THAI, dia hanya bekas pegawai di Pusat ISLAM yang ingin menghidupkan agama.

Kita pada hari ini sanggup berarak dan berhimpun untuk mengutuk perbuatan kuman kaum kafirun yang mengherdik Nabi Muhamad saw, yang seharusnya ditangani oleh OIC dan negara ISLAM yang kaya dengan mengunakan senjata minyak, tapi kita tidak sanggup bangkit memeprtahankan ORANG ISLAM MELAYU yang dibunuh oleh pemimpin UMNO, yang bertindak lebih GANAS dari SYAITAN yang tidak kelihatan dimata kasar kita.

UMNO sudah biasa memuntahkan peluru terhadap ORANG ISLAM dan tidak pelik dalam siri demonstrasi BERSIH UMNO sudah sanggup membunuh atas sebab keselamatan NEGARA.

Tidak pelik selepas ini sekiranya UMNO menghidangkan pembunuhan ORANG MELAYU untuk mengekalkan kuasa sebagai tangan KIRI golongan kafir yang mendalangi UMNO.

Kita harus menoleh belakang apakah UMNO benar-benar memperjuangkan ISLAM.

UMNO tidak upah askar upahan YAHUDI membantai ORANG ISLAM. ISLAM UMNO hanyalah topeng syiatan YAHUDI

Tanpa Nama berkata...

Boycott...boycottt kite isap rokok surya...djarum..aji sam soe hahaha confirm bukan yahudi....makan kfc tp kelantan fried chiken lg sdap n asli....kite goreng je sendiri...

average joe berkata...

tt, bagilah adil sikit, jgn kutuk across the board semua makcik tu kau gelar gemok.
tu yg depan kiri sekali pakai biru cyan ala2 pkr sikit tu, akak tu ok tu tak gemok.
tapi yg paling cun yg belah kanan tu pakai tudung putih tak pakai headscarf protes warna pink tu, cik adik tu sah slim melim melentok kalah slim river tu, kahkahkah ada harapan tu tt! (tuanbadan: mintak maap, gurauan utk tt je)

but on a serious note, kita patut keluar amaran, eh bukan amaran, peringatan, kat bebudak melayu/islam kerja kat mekdogol ke kentaki fat ciken ke, supaya carilah kerja tempat lain dalam masa 4bulan contohnya, lepas tu kalau gaji depa masalah jangan salahkan kita yg akan mula boikot selepas jangkamasa tu. barulah kita tak zalim pada bebudak tu pulak. dan masa tu kita boikot betul2 kaw2 punye (bayangkan usaha kita mengatasi apa yg jadik kat ikan terbakar mamat peninju bontot!) maknanya kita buat dgn cukup rapi tersusun, ada pelan tindakan dan ada pelan penyelesaian (utk pekerja)

-average joe-
klakka-la.blogspot: LET'S LEARN AND UNDERSTAND: Edit YOUR Photo (MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI: Edit Foto ANDA)

Tanpa Nama berkata...

lawaknya.. terkejut bila ke kota bharu ari tu.. company multinasional makin byk.. tak ape kot psl tulis jawi he.he.
tesco jawi, mcd jawi.. AsalkanTulisanJawi

Tanpa Nama berkata...

Aku macam nak setuju gak cadangan average joe ni, plan tersusun. Tapi yang aku perati banyak yang kerja kat Mekdi/KFC ni budak2 lepas SPM (sementara tunggu result) dan undergrad (part time masa belajar, full time masa cuti). Tak banyak tempat yang boleh offer kerja kat budak2 macam tu, yang ada cashier kat 7E, hypermarket, kerja kilang. Fastfood restaurant lain tak sebanyak Mekdi/KFC (eh, TT ni nak suruh boikot Mekdi/KFC je ke semua fastfood untuk mengurangkan budaya gemok, montok dan hotok? kah kah kah).

Tanpa Nama berkata...

Nabi kite di hina....wajib kite pertahankan....kita buat demo duta dia pun xlayan. ...kurang aja betul dia org....pasni kita cadangkan kepada semua saudara islam seluruh dunia..buat berdemo je depan ibu pejabat kfc ke...mcdogol ke...coke ke...dpn ibu pejabat geogle..di depan lego land..atau dimana mana company yg ade hubung kait dgn mereka...bile pemodal terancam mesti huru hara dia org..takbirrr!!?

Tanpa Nama berkata...

Mula minum barbican...sedappppp...