Jumaat, 21 September 2012


INI CONTOH CUKONG

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit...  APA ANAK CHUA SOI LEJ INI CAKAP?.... kah kah kah..
woit... DIA SIAPA DALAM BILIK HOTEL KE  DALAM  JAMBAN... kah kah kah..
kah kah kah ... INI LAH CONTOH CINA YANG MEROSAKKAN MELAYU... kah kah kah..
kah kah kah... CHINA MACAM INI SUKA MELAYU YANG RASUAH... kah kah kah..
kah kah kah...CHINA MACAM INI SUKA MELAYU BODOH.... kah kah kah..
woit... BILA MELAYU RASUAH CHINA MACAM INI REMBAT TANAH KERAJAAN...kah kah kah..
woit... BILA MELAYU BODOH... CHINA MACAM INI RUN THE SHOW.... kh kah kah


MB SELANGOR PATUT MINTA MAAF - mStar
SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor,  Abdul Khalid Ibrahim seharusnya meminta maaf kepada rakyat negerinya sendiri di atas kegagalannya memastikan negeri itu ditadbir berdasarkan Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan yang didapati tiada dalam isu kutipan semula hutang Talam Corporation Bhd.

Ketua Biro Profesional Muda MCA, Chua Tee Yong berkata laporan firma audit KPMG dalam isu hutang Talam, dilihat telah digunakan sebagai 'alat perhubungan awam' dan sehingga hari ini, tidak dijelaskan sama ada laporan itu berbentuk audit, pemeriksaan semula atau sekadar khidmat nasihat.
"Saya tidak perlu mengingatkan kerajaan pakatan rakyat Selangor bahawa di Malaysia pernah berlaku kes di mana ada syarikat yang diluluskan akaunnya oleh juruaudit tetapi selepas itu akaun tersebut didapati bermasalah dan syarikat terpaksa menanggung akibatnya," katanya dalam satu kenyataan di sini pada Khamis.
Beliau juga mempersoalkan sama ada kerajaan Selangor menggunakan penilaian Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta (JPPH) atau penilai swasta apabila mereka mentaksir sesuatu aset kerana norma untuk kerajaan negeri ialah menggunakan penilaian JPPH. Chua berkata, dalam isu kutipan hutang Talam melibatkan tanah di Bukit Beruntung 2, JPPH telah mentaksirkannya pada harga RM113 juta tetapi kerajaan Selangor membelinya pada harga RM345 juta.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau cina bagi rasuah kata satu ribu, berapa pulak cina akan untung ? Melayu pulak lemah bila tengok $$$ , lendir tionghua wow putih , mabuk arak , mabuk pil , susah bro nak bagi terang kat org melayu nie. Yang ada jawatan dan berkuasa buat semua tidak ikut peraturan untuk habuan... dasar pentingkan diri sendiri saja, org lain mampus gi ha..

Tanpa Nama berkata...

Cukong cina jangan percaya, habis kena bagi rasuah kepada melayu supaya terlena dari tanggungjawab. ada satu cina apa pasal mahu kasi ajar melayu pandai business, nanti dia orang sudah pandai kami orang tak boleh cari makan oohhh...

Tanpa Nama berkata...

video terbaekk untuk pak lont tt..............

http://www.youtube.com/watch?v=8mVhv6Y4wgw&feature=player_embedded

Tanpa Nama berkata...

chua kong kek....
kah...kah....kah...

average joe berkata...

Ketua Biro Budakmudahingusansuruhan MCA, Chua Tee Yong berkata laporan siasatan dalam isu b*tang chua soi lek, dilihat telah digunakan sebagai 'alat perhubungan jenis' dan sehingga hari ini, tidak dijelaskan sama ada laporan itu berbentuk audio, tayangan semula atau sekadar khidmat pelac*r.
"Saya tidak perlu mengingatkan kerajaan dan rakyat bahawa di Malaysia pernah berlaku kes di mana ada pelakun p*rno yang diluluskan akuannya oleh juruukur tetapi selepas itu akuan tersebut didapati bermasalah dan syarikat video terpaksa menanggung akibatnya," katanya dalam satu kenyataan di sini pada Khamis.
Beliau juga mempersoalkan sama ada kerajaan menggunakan penyiasatan Jabatan Penyiasatan dan Perkhidmatan Harta (JPPH) atau pengukur swasta apabila mereka mentaksir sesuatu aset kerana norma untuk kerajaan BN ialah menggunakan penilaian JPPH. Chua berkata, dalam isu kenaikan b*tang bapanya melibatkan hotel di Batu Pahat, JPPH telah mentaksirkannya pada masa 9:50 minit tetapi bapanya mendakwa pada masa 11:59 minit.
-new sex times

-average joe-
klakka-la.blogspot: LET'S LEARN AND UNDERSTAND: Edit YOUR Photo (MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI: Edit Foto ANDA)