Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 September 2012

TER NOW - TERKINI - DEMO ANTI AMERIKA



DEMO ANTI AMERIKA SEDANG BERJALAN


SMS DARI PIYAN HABIB

keh keh keh...
Beribu-ribu brader 
beribu ribu sudah dua jam ni
macam bersih. 
jalan ditutup.
Dah bakar bendera,
jemmmmm...


NOTA:
pesanan pendek diterima jam 03:03 tadi
dari piyan habib sedang berdemo
di hadapan kedutaan amerika

pejabat duta amerika ini
telah ditutup hari ini
kah kah kah

 

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa tak pergi yang Kg Baru punya? Nak tengok demo aman UMPETI (UMNO Perkasa Jati) macam mana.

Tanpa Nama berkata...

mmg ramai,seram bulu roma dengar dorang takbir.

Tanpa Nama berkata...

bro...

aku ada kat sana...mmg seram bulu roma dengar dorang takbir.

aku salut tabik hormat dengan unit amal PAS. Memang jatidiri mereka, disiplin mereka sungguh teguh dan unik...

berlinang air mata melihat mereka bertugas dengan bersungguh2...

tak ada makan dan minum free, tak ada sarong free... duit poket pon 'illek'...

semoga allah memberi kesenangan dan rahmat dalam kehidupan mereka didunia dan akhirat..amin

Tanpa Nama berkata...

Solat jumaat d tabung haji.khutbah lngsung x naik smgt org2 yg nk buat bantahn..khutbah psl dosa2 kecil dosa mata mulut telinga..aduhh,dh th kite kumpul sbb sygkn nabi..ssh klu ikut text sgt nmpk xikut isu yg sdng umat islam hadapi..

Tanpa Nama berkata...

Belitan Utama tv3 melaporkan berlaku perbalahan kecil antara penyokong pembangkang namun masalah itu dapat diatasi dengan baik oleh pihak berkuasa yang bertugas (still nak bagi kredit tu).

Aku tengok demo gerombolan macam tak ada 'ruh' demo kah kah. Masing2 berucap tah apa2, disambut laungan penyokong yang tah apa2, kendian nak tau ada takbir2 tak? Kat berita tak tunjuk sebab mmg tak ada ke atau taknak dilihat seperti PAS? Kah kah. Apapun tula bahananya kalau tak ada pengalaman berdemo skala besar (walau demo dia takdela besar sangat pon). Orang ajak join demo bersih segan takmao kah kah kah