Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 Disember 2012

NAJIB MULA MENYERANG MUHYIDDIN DARI INDIA







KOMENTAR TUKAR TIUB
united malays national organisation
sedang berperang 
perang besar
berebut siapa nak jadi calon

najib razak akan menggunakan sprm
untuk mencantas orang orang muhyiddin
atau  mencantas bakal calon 
yang disyaki tidak setia kepada rosmah dfan najib

ini taktik terbaik
najib tidak dilihat sebagai jahat
nama nama bakal calon
dari tim muhyiddin akan diberi lampu merah
oleh sprm

SPRM SERIOUS?
langkah menggunakan sprm ini
jelas  sebagi taktik najib
untuk menumbangkan geng muhyiddin

kalau semua nama bakal calon
united malays national organisation
ditapis oleh sprm

pasti pakatan rakyat menang tanpa bertanding
kerana tak ada siapa yang boleh bertanding
dari united malays national organisation

sprm ini hanyalah alat najib untuk 
membunuh tim dan geng muhyiddin

DULU MUHYIDDIN MENYERANG
KINI NAJIB MEMBALAS


Semua Calon BN Perlu Jalani 

Proses Tapisan SPRM - PM

"Semua calon Barisan (Nasional) pergi melalui proses pemeriksaan oleh SPRM. Kami merujuk nama-nama mereka kepada SPRM, dan jika mereka mempunyai fail yang meragukan, mereka tidak akan lulus dalam proses tapisan.
"Ia adalah pendirian Barisan bahawa setiap calon mesti lulus dalam proses tapisan SPRM," katanya kepada delegasi media Malaysia di sini, Jumaat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH|
KAH KAH KAH


woit.... APA MAKNA NYA BERITA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...MAKNANYA RAMAI TIM MUHYIDDIN AKAN DI CANTAS... kah kah kah..

kah kah kah... DARI INDIA MAT MONGOL MENYERANG...kah kah kah..

kah kah kah...MAT MONGOL GUNAKAN SPRM UNTUK CANTAS GENG MUHYIDDIN..... kah kah kah..

kah kah kah... SPRM DIGUNAKAN  SEBAGAI PENYERANG.... kah kah kah...

------

4 ulasan:

insafdoh67 berkata...

Dalam UBN semua jenis Cantas je... Jnji blh naik... Tak kira mu sape.. Mcm tak reti pulok. .. Lame doh wei kenal mu... Hancur Umno. K.o. BN. .. Hidup Rakyat..... Hidup Pakatan..

Tanpa Nama berkata...

la...
kalau ada calon
bunuh orang.
nak tapis kat mana ya?
kat sprm juga ke?

Tanpa Nama berkata...

kalu berita dari india ni betul, najis dan isa pun tak layak betanding beb. apatah lagi tuan punya lembu dan musang tak aman!

tapi gua lebih percaya bahawa berita dari india ni sebijik macam berita dunia kiamat 21 dis jugak! yeleeek! Nehiii! Haprakkk!!

Tanpa Nama berkata...

ikut lu la BN oiii...yg penting PRU 13 bila nak umum?