Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Disember 2012

SENI BUKAN UNTUK MEMBODEK - SENI UNTUK MENGHASUT BANGUN MELAWAN




KEMPEN CAKARAN DI DINDING
kempen ini telah bermula
gambar dibawah ini  dimbil 
di  ipoh perah

ANAK ANAK MUDA
telah mememulakan tradisi seni melawan
bukan lagi menghantar memo
bukan lagi membuat laporan polis
tapi 
mencakar dinding
tanda melawan


SENI BUKAN UNTUK MEMBODEK
tapi seni untuk melawan 

CAKARAN DINDING
sebagai gerakan seniman melawan
menayangkan kerja seni bukan di galeri
tapi dijalan jalan raya
di dinding dan temnok
 secara demokratik untuk dilihat umum



 ANAK ANAK MUDA
telah mememulakan tradisi seni melawan
bukan lagi menghantar memo
bukan lagi membuat laporan polis


SENI BUKAN UNTUK MEMBODEK
tapi seni untuk melawan 



---

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bodek boleh juga,tapi bodek melawan. Bukan bodek macam Braheng Ali, suruh makan taik pun dia sanggup.Kah..kah..kah..

DIDI KOTA BELUD berkata...

kakkakakakaka...semua menteri barisan seniman kauuu...seniman aper....? kalau bukan seniman,kenapa masa mereka rompak duit rakyat seorang pun tak nampak...MAGIK TU...MAGIK TU KAN SENIMAN...kakakakakah...seniman taik palat.....cucuh palat cium sikit sikit....bau tungkik...heheheheheeh aku taulah..aku pernah bau.........

DIDI KOTA BELUD berkata...

lepas kalah ni nanti ..semua menteri barisan ni ada yang akan nyanyi lagu MAAF DARI SALEEM IKLIM..........intro..berakhir ku di pintu besi...lamanya ku terkurung sepi....ish ish ish...mudah mudahan tercapai hajat ku melihat itu semua yerjadi kat depa......gayung jadi alat muzik kau....hahahahaha