Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Disember 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS - BUKAN ARAB SPRING TAPI MALAYSIAN DURIAN




INI BUKAN ARAB SPRING
INI MALAYSIAN DURIAN
INILAH SLOGAN
UNTUK SATU JUTA
KEBANGKITAN RAKYAT

INI BUKAN ARAB SPRING 
TAPI 
MALAYSIAN DURIAN

sidang akhbar himpunan kebangkitan rakyat baru selesai
dengan slogan ini bukan ARAB SPRING tapi MALAYSIAN DURIAN

PERHIMPUNAN BERMULA JAM 2:00 PETANG
semua bergerak menuju ke STADIUM MERDEKA

dapat atau tak dapat stadium merdeka BUKAN soalan
yang pentingsatu juta berhimpun

himpunan kebangkitan rakyat ialah
gerakan massa kerja sama antara ngo
dengan partai partai politik 
pkr, dap, pas dan psm

LAPORAN TERKINI DARI DEWAN CHINA:

jam 11 pagi ini  saudara mat sabu
telah mengumumkan stadium merdeka
sebagai tempat berhimpuan pada 
12 januari 2013 - hari kebangkitan rakyat

penguman ini dibuat
di dewan perhimpunan china
kuala lumpur

ditanya oleh wartawan jika tidak dapat
stadium merdeka - saudara mat sabu
telah berkata ' kita akan berhimpun disekeliling
stadium merdeka..."

ditanya lagi apakah satu juta ini akan dapat
mengisi penuh  stadium?

saudara mat sabu sebagai pengarah himpunan telah menerangkan
bahawa yang tak dapat masuk akan  duduk diluar stadium
yang penting satu juta turun.....'

cik gu ishak surin wakil maufakat juga  berjanji
akan menggerakkanseluruh warga kota kuala lumpur 
untuk bagun menumbangkan kerajaan yang sebagai satu jalan
untuk memberhentikan rampasan  tanah.
rampasan tanah kampong tradisional sedang berluluasa
di kampong railway  di sentul
 yang berumur 150 tahun adalah contoh
jenayah keerajaan hari ini

wong tuck yang mewakili himpunan hijau
akan melancarkan gerakan jatuhkan kerajaan yang ada sekarang
dan gantikan dengan kerajaan baru
hanya dengan kerajaan baru dapat kilang lynas ditutup 

wong tuck dan himpuanan hijau akan berkonvoi pada 
31 disember dari kuala lumpur untuk mengepong kilang 
lyanas pada malam tahun baru

konvoi berkumpul di markas tarinah pas taman melewar
wong tucuk dan himpunan hijau menjemput semua
warga untuk sama sama bertahun baru di kuantan

SABAH DAN SARAWAK
himpunan  kebangktan rakyat akan diadakan:
di miri
di kuching
di kota kinabalu

wartawan juga telah diberitahu
bahawa warga malaysia 
di london
di perth
di new york
di hong kong 
di melbourne
akan turun sama berhimpun

ANTARA NGO YANG TURUT SAMA 
samm
smm
gmi
anak
tanah
universiti bangsar utama
bersih melaka
bersih kuantan
empowwer
dema
gamis
warga aman
maufakat
himpunan  hijau
oku
jerit
kase
anti-ppsmi
dewan china selangor
selamatkan jalan sultan
abu
jingga13
solodariti punk & skin head
NOTA:
radio bangsar utama
ialah radio resmi hari kebangkitan rakyat



---------

12 ulasan:

mek berkata...

tt, jumpa di stadium merdeka.

go malaysian durian!

Tanpa Nama berkata...

Tak boleh ke buat serentak sluruh negara macam bersih 3.0 dulu..kesian la kat kitorg yg kene keje sekerat hari waktu tu nanti..

Tanpa Nama berkata...

Selepas berhimpun untuk takutkan mat monggol ada pesta durian ke TT. Kalau ada aku nak pesan durian Musang King bukan Burger King tau!Kah..Kah..Kah..Mat monggol dah kecut telor.kah..kah..kah.

Tanpa Nama berkata...

Selepas berhimpun untuk takutkan mat monggol ada pesta durian ke TT. Kalau ada aku nak pesan durian Musang King bukan Burger King tau!Kah..Kah..Kah..Mat monggol dah kecut telor.kah..kah..kah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

ka ka ka ka aku tau dari tahun lepas lagi ..kakakakakaka...12 januari kan...kakakakakak..mana tau ni......??????

I love PM Najib berkata...

x habis habis korang nak buar perhimpunan tengah jalan, bodoh macam beruk berdiri di atas jalan raya...

Tanpa Nama berkata...

Malaysian durian is not a good name for your movement It has no meaning

Tanpa Nama berkata...

i love pm najib! you tak tak love ke rosmoh bunghit lebar? atau sape2lah..sarizat bunghit n taik palat lembu ke?

Tanpa Nama berkata...

lebih baik berdiri atas jln dari duduk bawah buntut pemimpin lembu yg menjual agama, asalkan bukan umno, jihad menumbangkan pemimpin yg zalim

Lan Misai berkata...

Tak de pulak Sasauterawan JANGGUT dalam fgambar nih....tak ikut serta dalam proggram ni ke atau dah insaf diperalatkan....?

mael pengerang berkata...

Mengapa wajah penganjur sembab-sembab belaka tidak ada wajah intelek kah...kah...kah?

didi france de voyage berkata...

woi I LOVE PM HOIIII...lebih baik jadi beruk berdiri atas jalan daripada jadi beruk hisap pelir sendiri macam kau tuuu,,,sedap tak taik palat sendiri..hisaplah pelir kau tur sampai terpancut..minum air mani sendiri lepas tu mengandung sendiri..kalau orang tanya kenapa..buat fitnah yang kau telah dirogol oleh gwen stefanie...kakakakaa...aku taulah ...aku pernah tengok beruk hisap pelir sendiri...kakakakakakaka...oh I LOVE PM...MAHA LOSSER OF THE CENTURY....ilmu hisab lagi mulia lah dari kau..hahahahahaha