Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Disember 2012

MUJSTAHIL SEORANG PROGOL AKAN MINTA MAAF



 

Serangan biadab: Rais Yatim wajar pohon maaf

Harakahdaily,19 Dis 2012
KUALA LUMPUR: Serangan dangkal dan biadab Zainudin Maidin ke atas mantan Presiden Indonesia, BJ Habibie kini merebak kepada Almarhum Gus Dur dan Amien Rais pula.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, ternyata Zainudin mewakili sosok pimpinan Umno yang angkuh dan anti-demokrasi.

Justeru, ujarnya Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim sewajarnya tidak berdolak-dalih dan memberi alasan lagi memandangkan perancangan biadab menghina tokoh pimpinan Indonesia ini disiarkan di dalam Utusan Malaysia, sebuah media yang diketahui dimiliki oleh Umno.

“Justeru, apakah tidak wajar untuk pimpinan Umno mendesak Zainudin dan Utusan Malaysia supaya memohon maaf secara terbuka?

“Saya percaya dan yakin bahawa kebiadaban sebegini tidak sekali-kali mewakili sentimen rakyat malah dibantah keras oleh majoriti rakyat Malaysia yang amat menghormati tokoh-tokoh Indonesia tersebut,” ujarnya dalam satu kenyataan.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MUSTAHIL  RAIS YATIM AKAN MINTA MAAF.... kah kah kah...

kah kah kah.... RAIS INI CUBA MELUPAKAN  SESUATU.... kah kah kah...

klah kah kah... SESUATU ITU IALAH SANG AMAH YANG JADI MANGSA ROGOL.... kah kah kah..

woit... AMAH INDON LAGI MALAON INI ROGOL.... INIKAN PULAK GUS DUR YANG DAH MATI.... kah kah kah...

NOTA:
orang jelebu yang baca tulisan ini
atau sesiapa saje yang jumpa rais yatim
tanya pada dia :

budak uitm yang dihadiahkan kemera itu
sudah bunting atau belum?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah




------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mane boleh minta maaf masih terkenang cipap amah
mane boleh minta maaf dah bagi pampasan besar

kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

TT, aku sokong ko jadi calon pr kat jelebu. kompom rais yatim tak pancut-pancut.

DIDI KOTA BELUD berkata...

apasal bodoh sangat rais ni..zainudin nak rampas jawatan dia pun,dia tak sedar sedar lagi....dahlah botak eeh eeh ..... berjoget pulak...

Tanpa Nama berkata...

rais ngan zam paria pundek cunnik tu sama aje. tapi satu kes. yg same juga semua kes dgn indon. dua2 dah termasuk kote dah kecut. buah pun dah termasuk. sebab tu dah tak berani berketok lagi. aku sarankan kerajaan indon saman aje biawak dua ekor ni baru tahu langit tu tinggi.