Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Disember 2012

SENYUM PAGI AHAD



KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH

NOTA:
united malays national organisation
telah mula mengganas
anak semua bangsa 
wajib berwaspada

ketawa ketawa juga
tapi dalam ketawa
wajib bersedia


-----

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

biasalah bhai.....orang tengah terdesak..mentang mentang ISA telah lembut bhai...puak puak ni menghimpit sistem sebenarnya bhai...mencari ruang tajam dalam pemikiran bangsa yang telah dilegakan untuk dihiris.mereka mengadaptasikan kelemahan dan kelebihan sistem yang mereka telah kehilangan....mereka bukan bodoh bhai...APCO KAN guru mereka....bangsa 1985 an keatas,mereka tak dapat makan kerana celik info.mereka yang terlibat terpengaruh ini kebanyakannya ada bangsa 1985 an kebawah yang mempengaruhi..contohnya guru silat,perasuah pencen,perogol pencen dan lembu pencen....semuanya idea pencen....so macamana.....?...alang alang pencen baik kita humban mereka semua dalam lubang taik para PENCEN PENCEN.

mangsa kezaliman umno berkata...

evolusi aper umno ni...semua pemimpin cop mangkuk,profesor cop kangkung,imam cap ayam,puteri cap bohsia,pemuda cop puki,bakti cop rambut tanam,india cop melayu,mamak cop taik,hakim cop duit,polis cop rogol,peguam cop korek korek...aper pun tak boley lah umno ni...aper pun tak boley....UMNO COP SETAN LER KATAKAN....IHHHH...BENCI TAHAP ULTRAMAN DAH AKU NI DEKAT UMNO NI...IHHHHHHH.....PUKIMAK BETUL......

insafdoh67 berkata...

Kita tengok apa jd selepas pru13.. Kemana kita nk bawa Evolusi ni pergi... Kita anto g Sungai Buluh blke.. Semua Korup.. Mane mau lari wei.. Kih.kih.kih.....