Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Disember 2012

MACAM MACAM CARA DI JALAN KAN UNTUK TIPU MELAYU




 NOTA:
anak muda
orang dewasa
lelaki atau jantan
yang mewarnakan kamera ini
tukar tiub bersama semua pembaca tt
mengucapkan syabas

salut untuk mereka yang berani

jangan jadi nato - no action talk only!
kah kah kah



Pelaksanaan AES diteruskan demi keselamatan pengguna jalan raya

KUALA TERENGGANU 9 Dis. - Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) menegaskan pemasangan 831 Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) di seluruh negara tetap diteruskan demi keselamatan pengguna jalan raya.

Ketua Pengarahnya, Datuk Solah Mat Hassan berkata, walaupun usaha itu ditentang sesetengah pihak termasuk dijadikan isu politik, JPJ kekal dengan keputusan untuk melaksana sistem tersebut yang turut diguna di negara maju.

"Rancangan pelaksanaan AES tidak akan ditangguh dan akan diteruskan kerana ia adalah satu usaha murni dan bukan untuk menghukum pengguna jalan raya," katanya kepada pemberita sebelum mesyuarat tertutup bersama pegawai JPJ Terengganu, di sini hari ini.

Beliau berkata, buat masa ini, 14 unit AES telah dipasang iaitu tujuh di Perak, dua di Selangor dan lima di Kuala Lumpur dan Putrajaya termasuk empat unit bergerak AES.

Menurutnya, sejak pelaksanaan AES pada 23 September lalu pihaknya mendapati kadar kesalahan trafik di beberapa lokasi strategik berjaya dikurangkan sebanyak 75 peratus. - TIEWNAMA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KALAU BETUL NAK SELAMATKAN RAKYAT?.... kah jkah ah..

kah kah kah..KALAU BETUL NAK RAKYAT  SEHAT  SEGAR BUGAR... kah kah kah..

woit.... KENAPA     SWASTAKAN HOSPITAL.... kah kah kah..

kah kah kah...BERI HOSPITAL PERCUMA MACAM DULU.... BARU JAGA KESELAMATAN RAKYAT...kah kah kah...

kah kah kah...YANG BANYAK MATI DI JALAN  RAYA BUKAN NAIK KERETA TAPI MOTORSIKAL...kah kah kah...

kah kah kah...KENAPA TAK BUAT BANYAK LALUAN MOTOSIKAL....m kah kah kah..

kah kah kah...KALAU NAK JAGA KESELAMTAN RAKYAT... KENAPA KRONI YANG AMBIL DUIT...kah kah kah..

woit... JANGAN TIPU LAGI... TUNGGU 12 JANUARI.... kah kah kah



-------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

solah is corrupted. he will be the chairman of the crony company

Tanpa Nama berkata...

1. xletak AES di lokasi kerap kemalangan, lokasi yg jarang tengok/dengar berlaku kemalangan.
2. bas dan lori laju lebih drpd 90km/j sedangkan AES akan tangkap lebih 100km/j, maka apa tindakan polis dan jpj?
3. punca kemalangan banyak adalah bas dan lori. bukan kereta dan motorsikal. pikir dalam dan luar kotak la. kita kaji punca la, bukan tengok kesan je.

PUNCA
1. JPJ POLIS biarkan kenderaan berat besar kepala.
2. Kenderaan berat laju mcm setan.
3. momentum besar sapu besar.

KESAN
1. motorsikal dah la xlaju mana pun, kena angin lori/bas perghh
2. JPJ POLIS kejar motorsikal secara max, walhal bkn ancaman besar.
3. tak mungkin moto langgar lori, lori terbalik.

JANGAN MALAS BERFIKIR

didigangnam style berkata...

yang sembur sembur tu aku tahu siapa buat......lembu tu mula mula makan rumput kat situ..tah apa apa...tiang aes tu menghalang bibir lembu tu dari meragut...tuan lembu benganglah..mau dicabutnya tiang tu segan..kerana kederat pun tak kuat..dia ludah dengan air sireh je kepala bana tu.pekat juga yer sireh myanmar tu...puas ati dio ...dio bawak lembu tu naik mercedes sampai kat putrajaya dia pun daftar sebagai pengundi.....sekian...ini TT le jadi penghasut ni...HEBAT JUGA SI JANGGUT NI MENGHASUT YER...tabik tuan....ellllleehhhh....

Tanpa Nama berkata...

Termasuk juga menyuruh melayu sokong syiah dan beragama syiah..Amerika suka..

Tanpa Nama berkata...

hahaha..kalau betul nak jaga rakyat,knp gantikan peranan pendidik dgn mesin ni?,kalau betul nak jaga rakyat,knp gantikan peranan pencegah rasuah dgn mesin ni?,hebat mesin x bernyawa ni..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

jadikan kamera aes ini calon umno/bn dlm pru yg akn dtg. kamera ini x ambil rasuah. Ia juga bolen mendidik. Sure aku akan pangkah unno.

Tanpa Nama berkata...

Kau ketua jpj siap angkuh lagi dlm tv ari tu..."siapa bawak laju sendiri mau ingat la".... Kalau keta angota jpj or polis ade kena saman tak? Mana ada papan tanda ckp ada camera aes kat kajang tu....memang tak masuk kepala negeri kecik macam penang nak d pasang berpuluh aes...memang kerajaan xpernah sayang pada rakyatnya.....cuma jaga bontot kroni je...xpe tgk nanti pilihan raya..."sendiri mau ingat la " kalau aku xundi bn lagi

insafdoh67 berkata...

Solah ni npok kecik Akal Panjang... Nok tipu agok agok r.. Tua doh wei nk pencen doh wei.. Kih.kih.kih..

insafdoh67 berkata...

Puok ni buat kerja cri duit je.. Nk pencen doh.. Nk jugok Kaya.. Pendek tp Akal panjang.. Akal Penipu.. Jgn kena lg.. Jaga jaga kih.kih.kih..