Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Januari 2013

MARI KITA KETAWA KAH KAH KAH


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit... NAJIB DAN MUHYIDDIN BUAT LAWAK ..kah kah kah

kah kah kah... KITA SAMBUT DENGAN JAWAPAN... kah kah kah..

kah kah kah...KAH KAH KAH... kah kah kah

NOTA:
minta maaf kerana
ketawa kah kah kah


Umpan beras tapi Himpunan bersama Najib gagal saingi HKR


KUALA LUMPUR 13 JANUARI: Program disertai Datuk Seri Najib Razak dan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang  cuba menyaingi Himpunan Kebangkitan Rakyat, terbukti gagal walaupun menawarkan pelbagai umpan dan dibantu media arus perdana.
Barisan Nasional terpaksa menggunakan beras dan barangan keperluan harian untuk mengumpan penduduk hadir ke Majlis Himpunan Rakyat Bersama Perdana Menteri di Dataran Tesco Bandar Rinching, Semenyih, semalam.

Laman web, blog dan facebook pro-BN sendiri menyiarkan gambar pengunjung diangkut dengan bas ke tapak himpunan dan diupah dengan beras dan tepung.
Malah, ada yang pengsan kerana berebut habuan yang diagih dari dua treler dalam program anjuran parti komponen BN, Barisan Kemajuan India SeMalaysia (IPF).
LAGI MAT BANGLA KAH KAH KAH
Kehadiran warganegara asing yang memakai baju berlogo BN dan 1Malaysia dikesan dalam pelbagai media sosial dalam program berkenaan.
Laman web klpos.com yang pro-Umno melapor hanya 40,000 hadir program itu manakala manakala Berita Harian Online melapor 15,000 orang.
Sementara itu, Majlis Perhimpunan Rakyat 1Malaysia yang dihadiri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang kononnya mahu mengumpulkan puluhan ribu rakyat di Pekan, Pahang semalam tidak dibuktikan di mana-mana media arus perdana.
Sehingga kini langsung tiada laporan di mana-mana media arus perdana secara terbuka mengenai jumlah kehadiran sekali gus memberi gambaran acara itu tidak mendapat sambutan rakyat.
Bernama – sebuah agensi berita nasional hanya melapor pertemuan Muhyiddin dengan semua pengerusi parti komponen dan 70 ketua bahagian Umno BN Pahang dan langsung tidak menyebut jumlah kehadiran.
Kebanyakan media terutama akhbar Cina melapor kehadiran 500,000 ke Himpunan Kebangkitan Rakyat manakala Pensyarah Matematik Tulen dan Falsafah Matematik di Fakulti Sains dan Teknologi Universiti Kebangsaan Malaysia, Profesor Alinor Abd Kadir menyatakan, jumlah kehadiran ialah 700,000 orang.
KAH KAH KAH
ini sebabnya


--------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham, walau berjuta yg turun adakah SPR akan tetap dgn perangai pekak badaknya itu?

Soalan utk kurun ini,,,,hahahahah..

Tanpa Nama berkata...

kah!kah!kah!gambor photoshop!!!!khikkk!khikkk!thuiii!
org dah pakai tubeless le sikalang,mana org pakai tube lg...kau tukor le tiub kau tu...gua ada kat stadium la ari tu...lu nak kencing pun agak2 la bro..

Tanpa Nama berkata...

adehhh
betulke muhideen bagi tepung
& najib bagi beras??
kalau tau
nescaya aku bergegas jumpa najib
sebab pagi semalam nak masak nasik
aku tengok dah banyak bubuk dalam tong beras aku!
cis melepas!

Tanpa Nama berkata...

demi tok janggut, demi mat kilau, demi mat indera tangkap madey, tangkap kj, tangkap tt, eh sori, tangkap badak dan campakkan ke dlm kandang babi dan rampas blk harta rakyat.. sblm mereka cabut lari jika tdk apa gunanya MERDEKA drp pecacai penjajah-aka-neo-kolonis yg telah menipu kita dgn menggunakan sultan, menggunakan agama, menggunakan ulama, menggunakan udg-udg thogut, menggunakan prof kangkong kah kah kah, menggunakan bangla geng dhaka kah kah kah

maaf cakap kita belum MERDEKA lagi pd saat ini, merdeka dlm blog tt je!!!yg merdeka pukida, asan jati n noooooh gadut sbb yg murtad adalah kita yg merelakan org kapir pakai nama Allah. Woit, Nasrani tak pakai GOD when addressing to GODOT tapi: lihat 5:72-73.

so tt, when r u gonna finish em off??

ustz Azhar kata jika tibai duit makbapak boleh minta maaf tapi jika tibai 1 ringgit duit rakyat memmang tempatnya kandang ba...
ceh, kalipah mentedarah duit haram!!

Tanpa Nama berkata...

Wa rasa.lu salah stadium..wa tgah padang,member wa kt luar stadium.xdpt masuk.pnuh poit..tu la,isham suh lu dtg stadium merdeka,lu g stadium bkit jalil. Bkt jalil ikott impunan shamsidar. Mmg la takda org.kahkahkah. Apa punya tur la cai ni.. Kalo xtrun,jgn ckp trun.org mcm lu ni la yg buat umngok menyampah.. Suka ptong stim najib je.kahkahkah. Mana ada cai2 umngok yg jwb dgn fakta tntang hmpunan kbngkitan rakyat ni..point kuat pun,xcpai 1juta lu bleh petik..ada tapi nya,blum tntu lg puak cai umngok mcm lu ni,akan trun hmpun anjuran umngok walau pun dbg beras,bg air kotak,stadium merdeka blum tntu pnuh lg cai oi..haha. Jgn mara eh.. Pait tpksa kena telan jgk oi,keras diluar, lembut didalam.kahkahkah

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

celaka najib..bagi beras enggak dibilanggin....goblog kamu ah mas najib...saya udah enggak makan 4 hari ni...asiknya asik makan ubi rebus aja.....saya lagi kerja ngutipin sampah di stardium...aduuhh..ramaenya manusia...selautan kali...kalaulah pakatan juga memberi beras...esok saya harus berhenti kerja...ngak tahan...enggak ada apa apa masa 500 ribu hadir...cuba kalo di bagi beraas....3 juta kali yang mampir...goblok ah kamu mas najib...enggak call saya..saya lagi antri di stadium...ahhh celaka najib......tut tut tut utut........

Tanpa Nama berkata...

https://www.facebook.com/nikki.dabest.5


ini bukan lembu..kah...kah...kah

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah... Bodo cai... Mu ada mata tak.... Bkpe mu marah tt.. Mu sakit jiwa ke tengok ramai org sokong tt... Mu wat blog hasut r rakyat mcm bro tt.... Kapung jenis ni org panggil jiwa kacau. Kih.kih.kih.... Hasut. Hasut. Hasut..... Syabas tukar tiub... Jgn takut... Hasut lg biar jd gila puok Umno.. Siiiiiiiioooot r caii....

Tanpa Nama berkata...

1:55 lu benyaaaq mingong...lu latang itu stdioum sikincan..lagie munyie2 tueei!!! na sink!!

Tanpa Nama berkata...

aku termkn hasutan bro syam ni..hasut jgn tak hasut
Wakakakaka