Ahad, 9 Jun 2013

JENOH BOSAN - MARI TURUN KE JALAN RAYA





Dah jenuh dengar 

dia bohong, bukan berita lagi

Harakah
07 Jun 2013
KUALA LUMPUR:Kenyataan Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr S Subramaniam yang menyebabkan Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan dilihat berbohong bukanlah satu berita, kata Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Mohamed Hanipa Maidin.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

maka.... KITA TURUN  KE JALAN RAYA... kah kah kah..




--------

3 ulasan:

Awanama berkata...

camaner dahi jendul ni leh bertahan masih dalam kabinet pun aku tak paham la.... biasa dahi luas/jendul di kaitkan dengan org bijak/luas pikiran tapi yang ni??agak time sekolah dulu selalu kena buli, kena starlite ngan kawan tu yang jadi terlebih bijak ni kot??

nanti ada rezeki terserempak ngan dia ni, aku pun nak starlite jgk.. bukan sekali, berkali2!! agak2 dia rela tak? kahkahkah

Awanama berkata...

Jom!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Stalite dio pakai ibu jari kqki...agak agak dio cepit mata...pijak jer terus...heheheee.....kasi mimik muka dia macam tin milo mimik......