Khamis, 6 Jun 2013

SEMUA TERTAKLOK DI BAWAH PERLEMBAGAAN



KOMENTAR TUKAR TIUB
ini satu pandangan yang amat jelas
semua rakyat malaysia tertaklok di bawah perlembagaan

raja nazrin ke
agong ke
sulatan mana pun
semua tertaklok dibawah perlembagaan

NOTA:
tolong jagan bodohkan melayu
jangan minta melayu sembah tapak kaki
jangan panggil melayu anak anjing


DARI MANA
RAJA RAJA DAPAT HARTA?
INI ORANG RAMAI NAK TAHU



Bahas titah Agong tiada masalah – Aziz Bari

aziz_bariKUALA LUMPUR 4 JUN: Pakar Perlembagaan, Dr Abdul Aziz Bari berkata, tiada masalah untuk rakyat Malaysia mengkritik titah Yang di-Pertuan Agong dan mempersoalkan keputusan pilihan raya kerana kedua-dua tindakan itu merupakan hak yang dijamin oleh perlembagaan.
“Kita mesti selalu ingat bahawa di negara ini, perlembagaan yang paling tinggi dan semua orang, termasuk Agong, tertakluk kepadanya.
“Tiada seorang pun, termasuk Agong, mempunyai kuasa untuk menafikan hak yang dijamin oleh undang-undang dan perlembagaan negara.
“Ini termasuk hak untuk mempersoalkan keputusan pilihan raya, selama mana ia dibuat menurut perlembagaan,” katanya dipetik Malaysiakini.

DATARAN PADANG MERBOK



------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kenapa di beri nama jus soli....sebab dalam coli ada jus yang sedap sedap...mana boleh kongsi...nanti habisssssss......hahahahhaha

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

Gempar..berita GEMPAR lagi menggemparkan!!!...Bro...Dataran Padang MERBOK,KL..gua dah usha kat google image..gua rasa macam tak percaya bahawasanya lokasi yg bro tunjukkan tu sama seperti lokasi dalam mimpi gua la bro..my DEJA VU vision saperti yang gua dah mention beberapa minggu yg lalu semasa bro 8 hari x update blog bro...sebijik bro..memang sebijik..dan gua dah gambarkan bahawa semasa perhimpunan itu kita semua akan berperang lagi dengan fru dan tear gas..tapi dalam deja vu gua tu hari gua ade nampak tank tentera..rasa revolusi kita untuk menubuhkan kerajaan baru bermula di padang ini..itu pada perasaan gua erdasarkan apa yg gua nampak dalam mipi gua..saperti gua pernah bicarakan sebelum ni gua seringkali mendapat mimpi tentang gambaran masa depan tapi situasiya tak pasti bila berlaku tetapi ia pasti berlaku dan tidak dapat dielakkan...itulah pertama kali gua mimpi tentang rakyat bangkit menumbangkan kerajaan haram BN ini..dan bila gua kata itu adalah deja vu perkara yg akan berlaku..percayalah ia pasti berlaku...permulaan revolusi anak muda bermula di dataran merbok..percayalah bro..tunggu dan lihatlah nanti...kalau seperti yang gua bilang lepas tubuh kerajaan baru nanti panggillah gua wawancara kat tv tentang bagaimana gua boleh dapat visi itu..hahahaha boleh femes gua t..boleh jadi nujum negara la gua hahahahaha..tapi gua serius bro..kebangkitan untuk negara baru bermula di padang merbok..yg pasti di sebalik kebangkitan pasti ada sedikit pengorbanan

Tanpa Nama berkata...

Bila dah buat salah...memang takut kalau orang tahu....bila orang dah tahu...mulalah nak buat buat marah....test power kot kot yang lain kelu....alih alih yang ramai dah berbulu....sebab bila nama dah bodo takkan ada nak percaya yang kamu tu berguna...mampuslah keturunan kutty...kimak punya mamak...

DIDI KOTA BELUD berkata...

YAaaaaaaaaa....pukimak punya mahathir anak lelaki iskandar kutty al bapa mu keris butak butak halussssss je.........hahahahahhahahahaha....mak dia ada puki ke......????????