Selasa, 14 Januari 2014

HASAN MALEK BERHASAN MALEK





KATA KATA HIKMAT
DARI PEMENANG ANUGERAH
HASAN MALEK

Kenaikan harga barang: Tiada lagi amaran - Hasan
KUALA LUMPUR 13 Jan. - Tiada amaran lagi buat peniaga-peniaga yang menaikkan harga barangan sewenang-wenangnya dan tindakan akan terus diambil terhadap peniaga yang tidak bertanggungjawab, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan,  Hasan Malek.

"Bagi tahu saya Pulau Pinang kat tempat mana supaya kita boleh arahkan pegawai kita di mengambil tindakan.

"Tidak ada amaran lagi dah. Penguat kuasa kita sentiasa berada di lapangan untuk mengambil tindakan selaras dengan undang-undang yang ada," tegas Hasan bagi mengulas dakwaan kononnya berlaku kenaikan harga kelapa sehingga RM2.80 sebiji di Pulau Pinang menjelang perayaan Thaipusam Jumaat ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..YANG PUKI  MAK NAIKAN HARGA MINYAK PASAL APA?... kah kah..

kah kah...BILA PETROL NAIK HARGA ... SEMUA NAIK HARGA.. kah kah..

kah kah kah... JANGAN NAK TIPU  MELAYU... kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN HASAN MALEKKAN MELAYU... kah kah kah..

kah kah kah...MELAYU DAH BANYAK JADI HASAN MALEK... kah kah kah



--------

8 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Inilah dia....maha(thir) pukimak dilangit dan dibumi....anak anak dia ni mesti berkonkek sebelum kahwin ni...mcm bapa dia...naik harga dulu baru bising...pui....kalau aku jumpa antara dia dan azmin ali nak jatuh gaung...aku selamatkan elizabeth wong dulu lah....hahhahaa

Awanama berkata...

Lepas ni Hasan Malek akan jual daging yg melilit kat tengkuk dan kepala dia pulak.. menggerutu pun menggurutu la.. janji daging menteri..daging ni khasiat tinggi hasil teknologi pemakanan dedak yg diamalkan bersama beberapa resipi bodoh melantun2 melayu tradisional selama ini..

daging kat kepala konek tu kontot sangat nak jual..almaklomlah konek melayu ni mmg kontot sangat pun.. mcm konek2 asian yg lain jugak la..

serengetti berkata...

muka dia ni betul betul macam siall.....la.

serengetti berkata...

muka dia ni betul betul macam siall.....la.aku kalau jumpa dia ni nak aje aku ludah kahak kat muka orang tua ni......macamane lah najib bengong boleh ambik dia ni jadi menteri......low classsss betul.

serengetti berkata...

muka dia ni betul betul macam siall.....la.aku kalau jumpa dia ni nak aje aku ludah kahak kat muka orang tua ni......macamane lah najib bengong boleh ambik dia ni jadi menteri......low classsss betul.

serengetti berkata...

muka dia ni betul betul macam siall.....la.aku kalau jumpa dia ni nak aje aku ludah kahak kat muka orang tua ni......macamane lah najib bengong boleh ambik dia ni jadi menteri......low classsss betul.

Awanama berkata...

Lawak lah !!!
Kenapa nak mula di pulau pinang negeri yang maju ?
Cari lah negeri yang kangkong.... Ngok betul.

Awanama berkata...

kalau tengok negeri umno bn banyak masaalah, kita pergi negeri pakatan rakyat pula.